wtorek, 30 czerwca 2015

Nowy blog!

     Hej :) Stara Zelandia była ze mną przez długi czas, ale taki blog o wszystkim przestał mi odpowiadać. W pewnej chwili całkowicie porzuciłam blogowanie, jednak tęsknota z powrotem mnie tu przywiodła. Ogłaszam, że zakładam nowego bloga, oto i on – Mangowa Norka! Byłabym nieopisanie wdzięczna, gdybyście zostali jego czytelnikami. Mangi, manhwy, manhuy, różne japońskie cuda – gwarantuję, że będzie ciekawie. Aha, moje artykuły można też przeczytać w Otaku – serdecznie polecam, świetny magazyn! Przesyłam moc pozdrowień i dziękuję wszystkim, którzy kiedykolwiek czytali Starą Zelandię.

4 komentarze:

  1. Ludzie, idźta tam! Mangi rozdajo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się uprzedziłam do Otaku, mimo tego że całkiem spora grupa moich znajomych pisze tam artykuły, jest po prostu jedna osoba, która całkiem sporo ich pisze i to na temat rzeczy mnie interesujących, ale jej opinie i sądy strasznie mi nie siadają. Natomiast gratuluje pisania do magazynu tak czy siak!

    A nowego bloga już wczoraj wystalkowałam i dodałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przyjemność czytać kiedyś twoje wpisy na "Stara Zelandia". Niezmiernie się cieszę że, powracasz do blogowania. Znowu będę mogła czytać twoje wypociny (≧∇≦)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jednak wróciłaś :) Lubiłam czytać te posty o wszystkim, bo manga to niestety chyba nie do końca mój temat, no ale nic.

    Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń