środa, 28 maja 2014

Zawieszenie

      Z powodu nawału roboty związanego z końcem roku szkolnego blog zawieszony zostaje, mówiąc krótko i treściwie. Powrót nastąpi za dwa, trzy tygodnie. Tymczasem mam takie pytanie – co myślicie o założeniu nowego bloga, na którym co tydzień w niedzielę zamieszczałabym jakieś krótkie opowiadanko czy inną Bardzo Krótką Formę Literacką? Tymczasem zdrowia dla Was wszystkich, pamiętajcie o czytaniu Ludożercy – kilka dni temu blog przeszedł całkowitą metamorfozę. Chcecie wiedzieć, co się zmieniło? Sprawdźcie!

15 komentarzy:

  1. Jestem na tak! Czekamy na Ciebie w reedycji (Z Nadią, Aniką i Izą).
    Majka-Ciorciok-Ninja-komentator.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny Twój świetny pomysł :) Zdecydowanie powinnaś pisać więcej własnej literatury :) Nie każ światu egzystować bez Twojej twórczości :c
    Szkoda, że musisz zawiesić bloga. Pewnie niezły zapierdziel masz w szkole, u mnie też (chociaż o wiele niższy poziom) sobie ubzdurali, że na koniec roku będzie jeszcze więcej sprawdzianów niż wcześniej, a do tego jeszcze te badanie wyników. Tylko się nie przepracuj :)
    Wracaj szybko!


    P.S. Ludożerca teraz taki jasny i świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :C Na Fejsie też Cię nie ma. I tylko Marcin mnie odwodzi od pracy xD
    Czekam na powrót, oj czekam.
    Czy to ten blog z super szablonem? ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. TAKTAKTAK, pomysł z blogiem literackim bardzo mi się podoba. Pewnie i tak będę komentować raz na ruski rok (jak to mam w zwyczaju, ale poprawię się, obiecuję!).
    Zapierdziel w szkole -skąd ja to znam. Jak się ma zagrożoną promocję z matmy, to się zna tym bardziej. Well, życzę, żeby jakoś ci to minęło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też powinnam zawiesić, bo sesja, ale generalnie nawet nie przeszło mi to przez myśl... haha W końcu i tak rzadko kiedy piszę, nikt się nie zorientuje. ^^ A tymczasem czekam na Twój powrót. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, będziemy czekać na twój powrót C: A pomysł z blogiem bardzo dobry ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Realistycznie myśląc, skoro teraz nie masz czasu na bloga i go zawieszasz, to raczej nie ma sensu zakładać osobnego bloga na opowiadanka ukazujące się raz w tygodniu. Co prawda, w wakacje możesz mieć więcej czasu, ale co potem, kiedy te wakacje się skończą? Nie lepiej jest po prostu zrobić osobnej kategorii na Starej Zelandii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kwestia czasu akurat. Osobny blog będzie zawierał takie rzeczy, które tworzę i tak, zawsze i z pewną regularnością. Jedyną różnicą będzie to, że będę je publikować i nareszcie będę mogła zgłosić zbiór swoich opowiadań do oceny na jakiejś porządnej ocenialni, bo Zelandia jest nazywana ,,killerem ocenialni". Mam już materiał na prawie dwa miesiące na nowy blog :) Ludożerca też cały czas jakoś działa. Po prostu teraz nie mam czasu na komentowanie i czytanie blogów innych - notek na Zelandię mam przyszykowany duży zapas, w tym kilka recenzji.

      Usuń
    2. Aaa! Chyba, że tak :) To zupełnie zmienia postać rzeczy.

      Usuń
  8. Ja nawet nie myślę teraz o jakimś zawieszeniu bloga bo i tak mam jedną notkę na miesiąc. Chociaż teraz przez sesję ta notka może się sporo opóźnić~ mimo wszystko czekam na Twój powrót :3

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam na Twój powrót :)
    Jeśli masz pomysł, ambicję, chęci i czas to nie masz na co czekać, tylko twórz nowy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekać na powrót~! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ten blog jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marudna jestem, ale 3 tygodnie minęły a notki brak :( Smutam i weny życzę, czekamy ;*

    OdpowiedzUsuń