czwartek, 20 marca 2014

Dziadku amebo!

http://www.zerochan.net/1258750

Co prawda to nie ameby, ale też takie drobne ustroje.
Och, mój dziadku przejrzysty, dziadku kochany,
Nibynóżką wstydliwie się nie zasłaniaj,
Choć słoną, ciepłą wodą jesteś miotany,
Przed fotografią rodzinną się nie wzbraniaj.


     O nie, to są rymy. O nie, liczyłam sylaby. O nie. O nie. Co się dzieje. Widzicie, moja szkoła jest tak dołująca, że zaczęłam RYMOWAĆ. A człowiek myślał, że jego lenistwa nic nie pomoże mu przezwyciężyć. A jednak.

54 komentarze:

  1. Wiersz taki ładny, przemyślany i z rymami! Sylaby się zgadzają nawet. Nie to co moje wypociny :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się prawie popłakałam ze wzruszenia. Mało tego, napisalam jeszcze inny wiersz, który jest tak z cztery razy dłuższy i tez ma rymy i policzone sylaby! Musze odreagowac szkołę jakoś widocznie. Ty swoich ,,wypocin" nie pokazujesz tyle i nie wiem :C

      Usuń
    2. Większość wypocin zostaje w głowie, odłożona na biurko zarządcy centralnego mózgowia, zapomniana oddana do archiwum lub do włożona do niszczarki. Cały czas piszę to straszne opko, które ma już 16 stron, a nic prawie nie wnosi i jest to około połowa fabuły.
      Mam nadzieję, że będziesz chciała przeczytać jak napiszę :D

      Usuń
    3. Szesnaście stron to już coś XD Ja nigdy nie potrafię napisać nawet dziesięciu.
      Przeczytam, jasne :DD

      Usuń
    4. Ja nie potrafię pisać krótkich. Wymyślam ogólną fabułę, a potem dochodzą szczegóły i inne ciekawe pomysły. Tak powstało 16 stron xD Wepchnąłem fantastykę do świata rzeczywistego. Jestem zły ;________;

      Usuń
    5. Każdy rak wpycha, wszyscy są źli C: Będę robić połezję.

      Usuń
    6. Rób połezję! Może wniesiesz coś do świata i uczynisz go lepszym miejscem :D

      Usuń
    7. Zawsze można tak się oszukiwac.

      Usuń
    8. Czemu oszukiwać? Ci co kiedyś pisali połezję, nie wiedzieli (no moża poza Horacym), że będą sławni i ktoś ich doceni. Norvid approved.
      Twoja połezja jest świetna, uważam że masz zadatki na połetkę!

      Usuń
    9. Ja nje będę ani docenionq ani sławna, tak myślę, ale zawze trzeba się starać. Tak mało wierszy piszę.

      Usuń
    10. Ja Cię doceniam :D To pisz więcej C: Jeszcze masz sporo życia na pisanie wierszów. Starać się trzeba! "Do puki nie walczysz, nie jesteś zwycięzcą."
      Nowy blog bardzo, kolorki ciepłe, jaskrawość. Ufo leci, ARBUZ!

      Usuń
    11. ,,To pisz więcej" – łatwo powiedzieć :D
      Arbuzy są takie pyszne, kiedy wreszcie będą :C

      Usuń
    12. Wena nie wybiera, wiadomo. Czas też nie jest naszym sprzymierzeńcem :( Pisz tyle ile możesz i się nie poddawaj a dotrzesz do celu. Tą drogą doszło już wielu. Nie pamiętam czyj to cytat.

      Usuń
  2. Jedyna poezja jaką akceptuję! To było..piękne, zwyczajnie piękne! (pewnie uważam tak przez użycie "nibynóżki" czyli jednego z moich ulubionych słów w naszym pięknym języku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje się wyróżniona ;__; Towarzyszu, jesteście przemili. Nibynóżki są przegenialne, na biologii poznaję tyle ciekawych słówek, na przykład pancerzyk cukrowy <3 To uczucie, gdy nauczyciel na chemii ma temat o składnikach odżywczych i mówi o cukrach i wiązaniu peptydowym, a my mieliśmy już to dawno rozszerzone na biologii i taktownie udajemy, że nie wiemy.

      Usuń
    2. To uczucie, gdy nauczycielka na chemii prowadzi lekcje a ty nie pamiętasz o czym była!

      Usuń
    3. ;_; u mnie impossibru.

      Usuń
    4. U mnie bardzo, mam taką genialną nauczycielkę chemii i fizyki, uczniowie jej błędy wytykają <3

      Usuń
    5. Taka sytuacja. Paczę na stare memy, to były lepsze czasy :C

      Usuń
  3. Mysza żyje <3
    Przypomniało mi się... "Zamknij oczy. Czy słyszysz, jak korytarzem płynie gigantyczna ameba? Idzie po Ciebie. IDZIE." ~moja nauczycielka biologii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję bardzo! Już trzecia notka od ożycia ;__;
      Fajna nauczycielka XD

      Usuń
  4. Rymowanie. Straszna choroba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto wie, może za 50 lat dzieciaki w szkołach będą czytały Twój wiersz i zastanawiały się, co autor miał na myśli? Ach, przecież za 50 lat dzieci nie będą czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horacy może też myślał, że za tysiąc lat już nikt nie będzie umiał :D Moje ambicje takie duże!

      Usuń
    2. W sumie mogło tak być. :P W takim razie trzymam kciuki... Bo chciałabym to zobaczyć. :P

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam. ;)

      Usuń
  6. Takie twórcze odreagowywanie szkoły to ja rozumiem. <3 Ja po sesyjce ze znakami jestem już na tyle wypompowana, że nawet zdania nie mogę sklecić. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie staranie się, by jakoś uciec, robić to, co się lubi. Znakami?

      Usuń
  7. Szkoła rozwija talenty i to wcale nie frazes xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej uciekanie przed szkołą...

      Usuń
    2. Co tam założenia, liczy się efekt :D

      Usuń
  8. ło ale ładnie tu!!!
    masz straszną szkołę, mnie jeszcze nigdy nic nie zmusiło do rymowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała to starałam się rymować, ale to takie naiwne błędy młodości były XD

      Usuń
  9. Z Mickiewiczem mi się skojarzyło XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka nobilitacja ;____; Zaszczyt.

      Usuń
  10. Wygląda na to, że poetka nam rośnie. Świetny ten nowy wygląd bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle problemów, zmienić, czy nie zmienić... - true drama.

      Usuń
  11. No i co ta szkoła robi z człowieka? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Meh, liczenie sylab jest słabe!
    Biologiczne rymy tak bardzo uwielbiam <3
    Nowy szablon genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, przeszło mi i już ich nie liczę.
      Cudowne ozdrowienie.

      Usuń
  13. Najlepsze są wiersze białe, bądźmy szczerzy ;)
    Ładny wierszyk, bardzo ładny Myszo, jesteśmy z ciebie dumni ^^
    Co ta szkoła robi z człowiekiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale rymowane tak przyjemnie się czyta i zaraz człowiek myśli, że autor musi być mundry, skoro tak się potrafił namęczyć z rymami!
      ;__; Też jestem z siebie dumna ;__;

      Usuń
  14. Ja mam jutro lekcje (sobota xD), zazwyczaj rysuję koty, wierszy nie piszę, bo i tak potem je wyrzucam, moja twórczość jest straszna ;D
    Cudowny szablon! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym umiała, to też bym rysowała, ale nie koty, tylko myszy C:

      Usuń
  15. Dobre początki poezji xDD I super wystrój bloga C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dwóm osobom się nie podoba >:C Głosy w ankiecie tak źle mnie nastrajające.

      Usuń
  16. Chętnie napisałabym sobie jakiś wiersz zamiast matury. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;_____; Boże, matura taka straszna.

      Usuń
  17. Też kiedyś trochę rymowałam. Ale skończyło się, już teraz chyba nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bio-chem wyzwala w ludziach natchnienie artystyczne, znajomi z równoległej klasy układają całe ballady o pierwiastkach.

    OdpowiedzUsuń