niedziela, 30 marca 2014

66666 – teraz mogę umrzeć.

     Wydarzyło się coś niesamowitego. Licznik odmierzający ilość ufoludków, które mnie odwiedziły pokazał pięć szóstek. Tę doniosłą chwilę uchwycił niezastąpiony Temus:


Popłakałam się. Teraz mogę umrzeć. Sześciu szóstek to się człowiek raczej nie doczeka. Przygotujcie się na falę notek o m&a. 


     Interesują Cię wszystkie nietypowe i tajemnicze sprawy? Lubisz sprawdzać na własnej skórze prawdziwość różnych przesądów? Masz trochę wolnego czasu? A może jeszcze słuchasz Vocaloidów? Zapraszamy wszystkie osoby, które chciałyby dołączyć do redakcji naszego bloga! Czekamy z otwartymi ramionami na wszystkich śmiałków!

31 komentarzy:

  1. Życzę ci, żebyś doczekała się tych sześciu szóstek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początek gratuluję tylu odwiedzin. <3 Taka liczba to już naprawdę coś. hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! Jakby nie było to zdecydowanie zasłużone pięć szóstek ^^

    Trzymam kciuki za rozwój bloga i czekam na kolejne posty. Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysza to spisek, tyle szóstek... XD czekam na tą fale notek :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narkolepsja mnie dopadła i nie mam jak napisać ;__; 12 godzin dziennie śpię, nie wiem jak to robię.

      Usuń
    2. łaaa zblizyłas się czasem snu do mojego. Kiedy moge to spie też 12 godz XD

      Usuń
  5. Dokładna data to: ‎30 ‎marca ‎2014, ‏‎10:53:16
    Zapiszcie sobie wszyscy wy, którzy wątpiliście!

    Ale nie umieraj jeszcze, ok? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 w dacie. Przypadeg?

      Usuń
    2. Nie umieram, ale w sen zapadam.
      NJE SONDZĘ

      Usuń
    3. Ty i sen? :( Oddaj go trochę! Jakby nie patrzeć, to jest sześć szóstek C:

      Usuń
    4. Ja i sen ;__; Nie wiem co się stało. Po prostu:
      http://www.youtube.com/watch?v=W_ojhdAjXZ4&feature=kp

      Usuń
    5. To wtedy:
      https://www.youtube.com/watch?v=ZkdvU7nPM5Q

      Spać, a nie! Odpoczywać i nabrać chęci do życia C:

      Usuń
  6. Gratulację, naprawdę! Ależ piękna liczba. Mam fantasie jeśli kogoś to interesuje. Jako wiedźma wahania długo myślałam czy powinnam wziąć wiśniową czy czekoladową i wzięłam wiśniową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego! Może napisz notkę o mrocznej fantasii? Przepraszam, jestem w desperacji.

      Usuń
  7. Gratki wielkie. To teraz czas na 6x6~

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią wpadnę na drugiego bloga. Matko, ja się takiej liczby nie doczekałam. God, why? Szatan się tobą interesuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szatan chce żebyś myślała że go nie ma! I ja to całkiem poważnie piszę.

      Usuń
    2. Piekła też nie ma!

      Usuń
  9. Szatan się cieszy. I gratuluje. I liczy na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztana nje ma :C A ja też liczę na więcej, to jest takie smutne, że nikt się do redakcji nie chce zgłosić, a jeszcze jakiś czas temu można było w zgłoszeniach przebierać :C

      Usuń
  10. Wow szatańska liczba :D Podoba mi się ten szablon, zwłaszcza ta dziewczynka, która zdaje się dzwonić do agentów Mulder i Scully po zobaczeniu ufo ;) A najbardziej lubię tego mrugające kotka na dole po lewej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekajmy na 666 obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szatańska liczba XD Szatan tu zagościł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle odwiedzin, zacny wynik xDD Congartulation!

    OdpowiedzUsuń