niedziela, 2 lutego 2014

Rzecz o moich powiązaniach z kosmitami

     Szukając materiałów do wspaniałej i przecudownej notki o kosmitach w Polsce odkryłam przerażającą rzecz... Nie, nie to, że Polska ma największe wydobycie siarki dlatego, że znajduje się pod nią piekło. Nic z tych rzeczy. Okazuje się, że dziwnym trafem kosmici cały czas są niedaleko mnie. A przynajmniej tak mi się wydaje. 

http://www.zerochan.net/1052942 (by Kaoru / 馨)
1997r. – rodzę się. Tego samego roku w Węgorzewie rozbija się statek kosmiczny. W tej mazurskiej miejscowości mieszka moja rodzina. W dziwnych i tajemniczych okolicznościach podczas wycieczki szkolnej cała moja grupa zamiast do Giżycka, trafiła do Węgorzewa i tam właśnie nocowaliśmy. Zagadkowe, prawda? 

2000 – 2005r. – czas największego zainteresowania Wylatowem, polską stolicą ufo. Przez te pięć lat nieprzerwanie powstawały tam piktogramy. Jaki to ma związek ze mną? Wylatowo oddalone jest od mojego domu o mniej więcej dwadzieścia minut jazdy samochodem. Ponadto, w Złotowie, które leży tylko kilka kilometrów ode mnie, piktogramy również się pojawiły. W dodatku znajduje się tam neolityczny kurhan. Wielokrotnie słyszałam, że znajomi widzieli jakieś obiekty na niebie, poruszające się w niezwykły sposób. Czujecie to? ;__;


     Poszukajcie trochę. Może się zaraz okaże, że i Wy macie jakieś tajemnicze powiązania z przybyszami z innej planety lub innymi stworzeniami czy strasznymi wydarzeniami... Jeśli chcecie, to na pewno znajdziecie coś takiego. Komputer zaczął wariować, gdy chciałam zapisać tę notkę. Kolejny znak! Znaki tu są niepradopodobne!

49 komentarzy:

  1. "Prawda nas jeszcze zadziwi..."
    Te uczucie, gdy w nocy oglądasz anime, a nagle ktoś stoi za twoimi plecami pomimo że jest trzecia w nocy i wszyscy w domu śpią.
    Tyle statków leciało gdy szedłem sobie do domu wieczorkiem. To uczucie gdy przed siódmą rano idziesz za naszą "galerią" na autobus i patrzysz na niebo...
    Nie wracajmy już do Węgorzewa ok? Chociaż fajnie było :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy w Złotowie powstanie piktogram z Piesłem to wiedz, że coś się dzieje.

      Usuń
    2. To óczócie, gdy czytasz, że ufoków nie ma.

      Usuń
    3. Niby nie ma, a są. Niby skąd kamienie były by takie móndre?

      Usuń
  2. U mnie jest jakas przepowiednia slawna, ale ciagle zapominam o co w niej chodzilo XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można zapominać takich rzeczy ;___:

      Usuń
  3. U mnie jedynym cudem było jak się pies z dwoma głowami urodził albo mieszkańcowi Okola objawiła się wielka wódka w różowym opakowaniu...Dobra, żartuje. Ale rzeczywiście ciekawie wylądowałaś z data urodzenia. Ten rocznik 97 jest dziwny, wszyscy mi to mówią: plamy na słońcu, cudowne zjawiska, wielka powódź i konstytucję podpisali, to się prawie w głowie nie mieści! Możemy być dumni ze swojego rocznika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nawet psy dwugłowe się nie rodzą, ni wódki zwidują. Nawet jako żart. Tak, ten rocznik zdecydowanie nie jest normalny.

      Usuń
  4. Może tak, może nie. O Węgorzewie nic nie słyszałam a leży rzut beretem ode mnie. Ciekawe rzeczy perswadujesz..:)
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazury takie dzikie, kosmitów wiele w krzakach :C

      Usuń
  5. Nasz rocznik jest po prostu tak wyjątkowy, że nawet kosmici się nami zainteresowali. Podejrzane... Nie słyszałam o żadnych podobnych przypadkach w swojej okolicy, ale przy naszym LO kilka razy w roku znajdują jakiś niewypał. No cóż, nie mam nic przeciwko, jeśli dzięki temu będą odwoływać lekcje. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewypały ;__; A ja myślałam, że moje miasto jako punkt strategiczny dla wszystkiuch okolicznych mafii jest już niezwykłe.

      Usuń
  6. O kurde, dobry motyw. XDDD Mnie chyba porwali na krótko czy coś, bo w pewnym momencie zaczęłam mieć ciekawe teorie na temat religii, ufo, zmarłych i energii życiowej. Tak sama z siebie i się okazało, że moje założenia są podobne do tych, o których można poczytać w internetach. o.o"""

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D: Ja mam w głowie tyle tych teorii, że zaczynają wylewać mi się przez uszy.

      Usuń
  7. Nieźle! Kosmici są świetni.
    Aż poszukam czegoś o okolicach Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam dziś UFO endingi ze wszystkich Silent Hilli, to MUSI coś znaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, ja jakoś w kosmitów i UFO nie wierze xDD Ale kto wie, może w przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś szczęśliwym człowiekiem...

      Usuń
  10. Ach, widzę, że moi przyjaciele u ciebie byli >D!

    OdpowiedzUsuń
  11. życie jest nobelom...
    a ja widziałam ufo ale nikt mi nie wierzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Ci jakoś nie wierze... szukasz ufo, a prawdopodobnie sama jesteś kosmitką i to tyle. A dziecko Twoich prawdziwych rodziców wychowują na bank kosmiczni rodzice :)

    Dość dużo tych zbiegów okoliczności :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama twierdzi, że jest kosmitą.

      Usuń
  13. Wyjątkowo popieram komentarz wyżej^^

    Ja mieszkam na Śląsku, więc u mnie tylko węgiel i kopalnie, i siarka, chyba coś w tym jest, że Polska leży nad piekłem. Ale Asmodeusz zawsze spoko. I krasnoludy. Krasnoludy też są fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krasnoludy niepolskie. Niefajnie.

      Usuń
  14. A ja mieszkam w Warszawie, jak bardzo normalnym być można? Mam z duchami może jakieś powiązania ale o kosmitów mnie nie oskarżaj, co to to nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ladnflaf
      ladnflaf
      ladnflaf
      Jakie powiązania z duchami? Nie wierzę w duchy, w kosmitów też nie.

      Usuń
    2. Widziało się swoje, wiesz ;_; Ale i tak nie wierzę!

      Usuń
    3. Mwahaha, przewidziałam fajne rzeczy dzisiaj.

      Usuń
  15. Weź nie strasz biednych dzieci, takich jak ja, które mają mokro w gaciach na każde wspomnienie jakichś strasznych przypadków. T.T

    OdpowiedzUsuń
  16. A w Twojej miejscowości też ufo było? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, codziennie spotykam kosmitów.

      Usuń
  17. W miejscowości zamieszkiwanej przez moją siostrę cioteczną były kiedyś kosmiczne kręgi w zbożu (50 km od mojego miasta xD).

    OdpowiedzUsuń
  18. Mhm, wmawiaj ludziom, że zdjęć nie umiesz robić! No jasne!
    Właśnie ujrzałam co tam sobie wyprawiasz w tej swojej zakładce ze zdjęciami...
    A tak w ogóle to ja się nie znam na zdjęciach, ale widocznie aparat mnie lubi. Cała tajemnica w moich niektórych zdjęciach tkwi w myśleniu. Wystarczy, że gdy trzymam w trzęsących się dłoniach aparat ważący tonę, to myślę sobie takie rzeczy jak "Och proszę, złap ostrość, złap ostrość" albo "Wyjdź ładnie, wyjdź ładnie"...A potem zwykle aparat się mnie słucha. Ot, cała tajemnica. Fotografem żadnym nie jestem, o zdjęciach więc rozmowy odmawiam. Ps. No i oczywiście polecam Picassę. Amatorski program do drobnych poprawek zdjęć(kontrast, efekty, przycinanie, tylko tyle...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ("wyjdź ładnie" oczywiście to mówię do rzeczy, albo zdjęcia, a nie do aparatu! :D Bo tak to dziwnie ujęłam)

      Usuń
  19. Sugerujesz, że jesteś ich zaginionym dziecięciem? :o

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no. Podłoże (na zdjęciu z wodą) to była zwykła plastikowa miska. Jak byłam młodsza uparłam się na "profesjonalną sesję". Zdjęcie z żabą zrobiłam na ślubie jakiejś mojej dalszej kuzynki, w Dąbrowie Górniczej. Reszta zdjęć ze wsi (Okolice Koziebród niedaleko Płocka, jeśli coś ci to mówi ;p) no i z Wawra, bo tutaj mieszkam...A co do "oczywistości" zdjęć, to moje są aż zbyt przewidywalne....Za to twoje bardzo mi się podobają, bo też lubię zdjęcia typowo "sam-się-domyśl-co-to-albo-wyobraź-czym-może-to-być-droga-wolna" (ach ta twórcza nazwa...). N przykład zastanawia mnie, czym jest taka....Kulka na czarnym tle? Hm?
    Ps. Kolorowy wosk to jakieś cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wolę nie szukać XD Zeświruję! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  22. Lepiej niech uciekają, bo ludzie jeszcze ich zniszczą XD

    OdpowiedzUsuń
  23. '97 to zło xD. Chociaż ja tam z kosmitami nie mam żadnych powiązań, to zwiastuję katastrofy xD.

    OdpowiedzUsuń
  24. Może jesteś ich Wybranką? xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Przejrzałem swoją datę urodzenia, niestety jedyne co znalazłem to urodziłem się w tym samym roku kiedy Kwaśniewski został wybrany na prezydenta, o zgrozo!

    OdpowiedzUsuń
  26. A to ciekawe, poza tym, ze śmiechem mogłabym powiedzieć: "To wszystko wyjaśnia" :D

    OdpowiedzUsuń