niedziela, 5 stycznia 2014

Ważna informacja, a nawet dwie!

     Pierwsza notka w nowym roku, a już zawiadamiam o tym, że mnie nie będzie. Pojutrze idę do szpitala, by wyprostowali mi moją krzywą przegrodę nosową. Nie wiem, jak długo pozostanę w tamtym strasznym miejscu, może tydzień, może mniej. Mam nadzieję, że w ogóle wrócę. Mwahahaha. Taki czarny humor. Ale jest też ,,dobra" wiadomość, no, przynajmniej nie jest zła. Nie aż tak. Próbuję właśnie pisać opowiadanie. Może nawet uda mi się je skończyć! 

http://www.zerochan.net/1446836

Taka ulubiona piosenka.

      – Przeraża mnie ilość roślin w tym pokoju – mówię.
     – Siedem – orzeka, jak zawsze uczynna, młodsza siostra Ajerka. Siedzi odwrócona twarzą do szafy i upina sobie na głowie jakąś szaloną kompozycję z blond włosów. Nie wiem, w jaki sposób temu stworzeniu udało się policzyć braci zielonych, tak na dobrą sprawę, to wcale nie chcę tego wiedzieć. Przyjmijmy, że po prostu pamiętała. Gniotę ulotkę reklamową jakiejś szkoły policealnej, która bardzo wzięła sobie do serca teorię głoszącą, że pomarańczowy to idealny kolor reklamy.
     – Patrzą na mnie. – Wzdrygam się.
     – Tak, liśćmi.

Niech grzyby będą z Wami! 

28 komentarzy:

  1. Oj, trzymaj się tam i wracaj szybko do nas. <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Tydzień? To chyba, gdyby te kotełki operowały.
    Tak wgl jak tak patrzę na ten obrazek, to przypomina mi się pan Azjata przy najbardziej chamskim przejściu dla pieszych z sygnalizacją w Warszawie (czyli koło Złotych Tarasów)*, który miał właśnie maseczkę na twarzy. No ja nie wiem, czy w takim Tokio powietrze mają czystsze, niż u nas ;d

    *najbardziej chamskie przejście dla pieszych bez sygnalizacji w Warszawie jest koło mojej szkoły, bo Marriott, bo taksówkarze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie kotełki, a mam w domu siedzieć do dwudziestego :C
      Oni noszą te maseczki wtedy, gdy są chorzy i nie chcą nikogo zarazić, tak mówi Bardzo Mądra Książka.

      Usuń
  3. Mam nadzieje, że obejdzie się bez komplikacji. >_< Wracam szybko do zdrowia i pisz dalej, bo masz ciekawy styl pisania, który wkręca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrócisz. Ze szpitala na pewno szybko cie wygonią, abyś nie zajmowała miejsca. Ja bym trzymała kciuki, abys wróciła w stanie lepszym, niż gdy wchodziłaś.
    A ogólnie to nie zazdroszcze, nigdy nie byłam w szpitalu a i tak ich nie lubię.
    Jeżeli ten kawałek z braćmi zielonymi to twoje opowiadanie, to spróbuj tylko nie kończyć! Dorwę cię gdzieś w tramwaju i wyduszę resztę!
    Zdrówko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, nie mogę się doczekać opowiadania, bo masz bardzo ciekawy styl pisania :D. Wracaj szybko ze szpitala ♥.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wszystko pójdzie dobrze, wracaj szybko. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh no to szybko wracaj do nas <3 Na pewno będzie wszystko ok i szybko wypuszczą Cie ze szpitala.
    Pamiętam tą piosenkę, zdążyłaś mi ją już dwa razy wysłać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, wysyłałam ją co najmniej pięć razy. To jest World Domination How To! To się wysyła zawsze i wszędzie.

      Usuń
  8. Wracaj szybciutko! I czekam na opowiadanie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy, których znam prędzej czy później lądują w szpitalu ;____; klątwa czy co ;____; życzę oczywiście jak najszybszego powrotu, szpitale to straszne miejsca, ale co to dla ciebie i twoich kosmitów. Czekamy!

    Patrzą... liśćmi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłam kilka razy w szpitalu, to nie pierwszy raz, ale nigdy jeszcze mi nie przestawiali niczego, jedynie migdał wyjęli.

      Usuń
  10. Nie mogę się doczekać-mi opowiadania nigdy nie dadzą się dokończyć, tak po prostu, wredne takie.
    Rośliny pączące liśćmi mnie zabiły :D

    Wracaj szybko! Zdrowia:3

    OdpowiedzUsuń
  11. Musisz wrócić. Śmiem żartobliwym tonem powiedzieć, że raczej nie będą cię tam długo chcieli =D Cha cha cha.
    Jeśli to na końcu to fragment opowiadania, to juz nie umiem doczekać się reszty *__* Będzie rewelacyjna.
    "Carrie" czytałam, oglądałam też starą wersję filmu i tej nowej na pewno nie ruszę. Książka mi się podobała, taka trochę psychodeliczna była, z nie najgorszym zakończeniem, ale film nie był dobry ani trochę. No, może ta scena jak idzie środkiem ulicy cała w tej świńskiej krwi. Ale to lubi tylko chora psychicznie część mojego umysłu :D
    Cóż, zazwyczaj jest dopieszczone, choć mnie to czasami drażni. "Redline" nie widziałam, ale że jako to jest film, to na pewno jest to lepszy efekt dla oczu. Np "Avatar" także mi się podobał i było widać w nim pracę tych ludzi. Ale ja w książce szukam zazwyczaj przyjemności, chwilowego oderwania się. Większość książek zapominam do miesiąca i tylko te najbardziej podobające mi się treścią pamiętam. Po prostu tak mam, że o większości książek umiem powiedzieć tylko "dobre" bądź "złe" i muszę przeczytać tylne streszczenie, by przypomnieć sobie treść z większą dokładnością. Tak niestety mam, że połykając większą ilość książek te słabsze wypłukują się z mojej pamięci.
    No i bardzo dziękuje za te linki z mangami. Przejrzę je, gdy będę mogła to zrobić z sumieniem o tyle czystym, że nie zawalę przez to szkoły. Niech te ferie już nadejdą, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. W szpitalu będziesz miała duuużo czasu na myślenie o tym opowiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za operacje, mam nadzieję, że Cie wypuszczą xD Będziesz miała tyle zaległości w internetach i szkole, aż strach się bać :( Zdrowiej szybko, a ja ogarniam tego bloga, żebyś miała jeszcze więcej zaległości mhahahaha! Tylko czy wytrzymam bez Ciebie ten tydzień? :( Jeszcze nie poszłaś, a ja chcę żebyś już wróciła! Pisz dalej opowiadanko, nie mogę się doczekać reszty, żeby moje mi tak szło :c. Szybkiego powrotu do zdrowia życzy Strażnik Czasu Temus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, właśnie mnie dopadły te zaległości D: Strażniku, daj trochę czasu!

      Usuń
  14. World Domination How-to ;-; Tak bardzo neru, twórca taki genialny!
    Powodzenia w szpitalu. Ja sama byłam tylko raz. Dawno. W przedszkolu. Na rentgenie paluszka ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo uwielbiam ;___;
      Rentgeny to miałam stóp z dziesięć razy, zatok, kręgosłupa, płuc i nie wiadomo czego jeszcze :D
      http://www.youtube.com/watch?v=KQsQYoJlVQA

      Usuń
  15. Zdrówka, Myszo :** Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybkiego powrotu do domciu~~ ;33

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybkiego powrotu - z gotowym opowiadaniem :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymaj się w tym szpitalu (nie mdlej jak ja D:) i wracaj szybko i wstawiaj opowiadanie, bom strasznie ciekawa całości. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w tym szpitalu! Życzę wyprostowania przegrody nosowej ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana ;) Więcej informacji w nowej notce specjalnej http://myanimedrama.blogspot.com/2014/01/060-notka-specjalna-anime-tag.html ^ ^ Zapraszam!!! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia z przegrodą :) Jeśli nigdy wcześniej nie byłaś w szpitalu, to tutaj proszę, szpitalne reguły (przynajmniej kilka jest zupełnie uniwersalnych): http://winduru.blogspot.com/2011/03/szpitalne-reguy.html

    Jestem ciekawa opowiadania, chociaż w tym fragmencie drażni mnie czas teraźniejszy :P Ale może się przyzwyczaję.

    OdpowiedzUsuń
  22. O no proszę, to ja czekam na opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń