środa, 29 stycznia 2014

Kobieta czy mężczyzna? W krainie pułapek - część pierwsza

     Słucham sobie piosenki. Ależ ta babka wyciąga, co za głos! A ten facet brzmi tak seksownie... Czekaj, te wszystkie wysokie nuty zaśpiewał mężczyzna, a ten wspaniały, pociągający głos należy do kobiety? Mój świat właśnie legł w gruzach...

     Nie wiem, czy kiedykolwiek przydarzyło Wam się coś podobnego, ale dla mnie takie pomyłki są codziennością. Witajcie w świecie pułapek - świecie utaite. Utaite to osoby, które coverują piosenki Vocaloidów i UTAUloidów. Oczywiście, nie każdy z tych ludzi to trap singer (osoby, które śpiewają głosem właściwym dla płci przeciwnej) czy ryouseirui (osoba, która potrafi śpiewać zarówno męskim jak i żeńskim głosem). Dzisiaj przedstawię troje moich ulubionych ,,ludzi pułapek". Ostrzegam, przeżyjecie większy szok niż mieszczuch, który dowiedział się, którędy wychodzi jajko! Ciekawe, czy prawidłowo odgadlibyście płeć wykonawcy każdej z tych piosenek :D Pochwalcie się w komentarzach. 

1. che:Sakurai


     Nie dość, że śpiewa to kobieta, to jeszcze bardzo delikatna i ładna kobieta - można to zobaczyć oglądając jej koncerty, jest częścią zespołu L.I.N.E. (Lead Is New Emotion). 



     Tutaj brzmi już kobieco, brzmi to pięknie, piosenka sama w sobie też jest wielkiej urody. Czułki z głów!

2. vip Tenchou


     Tak, to śpiewa stuprocentowy facet i wyciąga ładniej niż ja (a mnie mama myli przez telefon z dziesięcioletnią siostrą, więc coś jest na rzeczy słodkich głosików). I weź tu się człowieku całkowicie nie załam. Tego wysokiego i słodkiego głosu nie można usprawiedliwić młodym wiekiem vip Tenchou, bo w tym roku skończy on już 28 lat i mutację ma dawno za sobą. Taka specyfika. Vip Tenchou bardzo często śpiewa razem z 96neko i Kogeinu.

3. Hitori


      A ta pani zwykle coveruje pioseki Kagamine Rin i Lena i własnie z tego jest znana, potrafi jednak śpiewać też niskim i głębokim głosem. Często współpracuje z che:Sakurai, która już pojawiła się na mojej liście. Tutaj właśnie śpiewa z nią w duecie magnet. 2:40 - 3:30 - ten fragment, to dla niecierpliwych. 


Dziękuję wszystkim za słowa otuchy! Teraz nie jestem już tak zdołowana jak wtedy, gdy pisałam poprzednią notkę, zaraz wracam do blogowania, tyle mam zaległości. 

49 komentarzy:

  1. Zazdroszczę osobom, które potrafią śpiewać. Niezależnie czy są trapami i mają dziwne głosy czy nie. ;_; Głos z drugiego otworu skojarzył mi się z którymś z openingów Bleacha... Wokalistka miała bardzo podobny głos do niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że właśnie oni zwykle potrafią śpiewać i tak, i tak. A ja najbardziej poziwiam chyba 96neko, która choć jak dla mnie zupełnie nie jst trapem, ale ma bardzo szeroką skalę i głęboki, głęboki głos.
      O, a wiesz może z którym?

      Usuń
  2. Genialni :D Ja bym chciała w ogóle umieć jako tako śpiewać, ale oni są nieziemscy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim osoby potrafiące śpiewać niesamowicie mnie dołują, bo ja chciałabym, ale nie umiem. Uhh. Ale cóż robić, odpinam swoje czułki i macki z głowy, zaprawdę, szczególnie duże wrażenie zrobił na mnie pierwszy filmik, a jak się dodatkowo porówna jej "kobiecy" głos... a, odepnę jeszcze jedną mackę. Należy się ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mwahahaha. A jeszcze druga notka będzie, wtedy to chyba zostaniesz całkowicie bez macek, choć najlepsze karty na stół już wyłożyłam. Jak można takim vip Tenchou się nie zachwycać, to jest zwyczajnie awykonalne. A właśnie, cóż rzekniesz?
      https://www.youtube.com/watch?v=p269QArJpeA

      Usuń
    2. Wyhoduję nowe. A potem znowu będę musiała odpiąć... i tak w kółko, dopóki nadludzie będą pojawiać się na tej planecie, a będą. I chwała im za to.
      Hm, generalnie nie przepadam za tego typu muzyką. Ale z jakiś powodów jak ty coś podrzucisz, to mi się podoba, dlaczego. Jak to działa. Tylko mi nie mów, że to śpiewa kobieta/mężczyzna, bo się rozpłaczę.

      Usuń
    3. Czy jesteś może humanoidalną kałamarnicą, która wyszła z głębin oceanu, by głosić wśród ludzi hasła sozologiczne?
      To śpiewa jedna osoba C:
      Widzisz, ja mam talent do podrzucania, zwą mnie kukułka.
      https://www.youtube.com/watch?v=VFGAlKJt_T0
      Tak bardzo 96neko i vip Tenchou.

      Usuń
  4. Niezwykłe. W życiu bym nie przypuszczała, że oni tak zmieniają głosy. Jakbyś nie napisała, że kobieta śpiewała (w tym pierwszym) to bym była święcie przekonana, że to facet XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C: Magia~!
      https://www.youtube.com/watch?v=p269QArJpeA

      Usuń
  5. Pamiętam Twój test na rozpoznawanie głosów Vocaloidów i ludzi. Teraz to za głowę się łapie i nie dziwie się już, że nie zdałem. Wszystko przez VIP-a :D
    To jest muzyka, a nie jakaś Kwiatkowski.
    (tak, specjalnie napisałem ,,jakaś")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. VIPa to akurat dziwnym trafem rozpoznawałeś, czym bardzo mnie zadziwiłeś C:
      Nie przypominaj mi o tym ;__; Jak można było tak totalnie zniszczyć tamtą piosenkę.

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=5eFdt6Y_34E

      C:

      Usuń
    3. C:
      W ostatniej chwili.

      Usuń
  6. Łaa... Naprawdę robi wrażenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, tak, uwielbiam trapy głosowe. <33 Samej zawsze marzyło mi się wypracować i żeński i męski głos, bo ogólnie potrafię śpiewać wysoko, ale jeżeli chodzi o mój normalny głos to mam raczej niską barwę, przy czym o ile dużo się da wypracować z jakimś tam talentem trzeba się po prostu urodzić. hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie potrafię śpiewać C: Ale to mi zbytnio nie przeszkadza, chyba że w kościele. Wtedy tak, bardzo tak.

      Usuń
  8. To nie są ludzie. Po prostu nie. To jest awykonalne. 0-0 Ja to nawet nie umiem z siebie jakiegokolwiek głosu wydobyć żeby nie zafałszować, a oni mogą robić duet męsko-kobiecy sami ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, ja mam takie wrażanie cały czas... Zbyt wspaniałe osoby sobie żyją.
      https://www.youtube.com/watch?v=p269QArJpeA
      Albo pacz, jaka skala.

      Usuń
  9. Trapy uwielbiam. Najpierw sama się nabieram, a później torturuję innych. Niesamowicie podoba mi się wokal Tenchou.
    96neko... Zaawansowany fangirling na 142 cm żywego szczęścia. uwielbiam jej głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ogromną liczbę osób torturowałam.
      https://www.youtube.com/watch?v=wZXwVgeT9bw
      C:
      96neko też uwielbiam, tylko nie wiem, jak ludzie mogą mówić, że ona jest trapem o_O Przecież ma do bólu kobiecy głos, nawet na najniższych tonach.

      Usuń
  10. A mi się głośniki zrypały ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się w bólu :C

      Usuń
    2. Ostatnio coraz więcej mam problemów z kompem ;/

      Usuń
    3. To chyba zaraźliwe, mnie bateria zaczyna wariować do laptopa :C

      Usuń
  11. AAAAGHH sama bym chciała jakkolwiek śpiewać a bycie tak dobrym trapem przy okazji... ;_; Musisz mi wysłać kiedyś nagranie ze swoim głosem :3 Musisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie wolno ci emosować. To takie złe, takie beznadziejne. Mówi Ania wstawiającą posty o tym, że jest samotna. Ale to było dawno rok temu i nieprawda :<

      Usuń
    2. Jak ja mam wysłać, jak ja autentycznie nie umiem. A Ty umisz, wiem, bo słyszałam i teraz się już nie będziesz w stanie wymigać C:
      Muszę emosować, zmienili mi plan lekcji, to jest takie beznadziejne, Boże, mam ochotę zabić twórcę tego gówna. ;___; I w dodatku kosmici męczą mnie nawet podczas snu.

      Usuń
    3. NIe właśnie, jesteś za miła a tamto to był fałsz i to jeszcze rozdygotany ;_;
      Nam nawet wychowawczyni przyznała, ze..ekhem
      W: nie będziecie zadowoleni..
      Klasa: Gorszego planu już chyba ułożyć nie można!
      W: Można
      Od tamtego czasu żyję w strachu ;_;

      Usuń
    4. C: Ja nie bywam miła.
      Znam to uczucie. Dokładnie tak myślałam, gdy spojrzałam na pierwszy plan, a teraz... Będę wracać w nocy, uwielbiam to. A co, jak mnie porwą ufoki? Tym razem na dobre?

      Usuń
    5. Zwrócą cię, zaspoilerujesz im tyle anime, ze po prostu cię zwrócą ;_;

      Usuń
    6. ;___; Kiedy ja ostatni raz komukolwiek coś zaspoilerowałam? Jestem zresocjalizowana.

      Usuń
    7. CHYBA NIE MUSZĘ CI PRZYPOMINAĆ OSTATNIEJ AKCJI Z PANDORĄ?! D:

      Usuń
    8. Oj tam, oj tam. Taki spoiler jak nie spoiler.
      C:

      Usuń
    9. PRZECIEŻ TO BYŁ OGROMNY SPOILER D: nienawidzisz mnie ;_;

      Usuń
    10. Nieprawda, bardzo Cię lubię! :C

      Usuń
  12. a może nie wiesz o tym, że tak naprawdę lubisz kobiety? w sumie bez znaczenia kto to śpiewa. W sumie.. i tak nie mamy zazwyczaj szans u naszych znanych idoli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej fangilrem nie jestem, nie fanię w ten sposób C:

      Usuń
  13. Mocne wrażenia nam zafundowałaś :D Ja tylko raz pomyliłam płeć wykonawcy, byłam przekonana, że to śpiewa facet:

    http://www.youtube.com/watch?v=0862GngTdn8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vip Tenchou po prostu NIE MOŻNA nie pomylić C:

      Usuń
  14. W dobie genderu to już nie taki szok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi gender koło drogi, ma wąsy i wydepilowane nogi.

      Usuń
  15. Dla mnie szokiem pierwszym była ta zamiana głosów, o ile można to tak nazwać., a drugim język japoński(?), który brzmi przedziwnie w piosenkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja już od trzech lat słucham tylko właściwie piosenek w tym języku i przywykłam.
      https://www.youtube.com/watch?v=wJmsd5vAg3k
      Szybko tak C:

      Usuń
  16. Wooaaa, talent po prostu :O Nawet do głowy mi nie przyszło, że można tak zmieniać głos! To jest niesamowite jak dla mnie... Choć ciekawa jestem ile trenowała, by osiągnąć taki efekt ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy chyba po prostu mają predyspozycje :3

      Usuń
  17. Odsłuchałam piosenek i... Jak? Zastanawiam się jak można potrafić śpiewać zarówno męskim jak i żeńskim głosem. I to ładnie! Chociaż dla mnie jest niepojęte jak w ogóle można ładnie śpiewać xD. Jeśli pamiętasz naszą dyskusję o coverach (która miała miejsce daaawno temu xd), to wiesz, ze preferuję polskie covery, ale to co tu pokazałaś również mi się spodobało ^_^. Pozdrawiam ♥.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedyne utaite, bo mam nadzieje, że to to xd, jakie znam i lubię to Nano. Reszty niestety zdzierżyć nie mogę XD Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, po dość sporym czasie informuję, że wkręciłam się w Utaite ;)

      Usuń
  19. o ile wiem dobrze (z własnego przykładu), że dziewczyny mogą śpiewać niskim głosem bardzo wiarygodnie, o tyle nie wierzę w facetów śpiewających jak dziewczyny.
    Znaczy niektórzy moga mieć słodkie głosy,ale nigdy nie będą takie jak dziewczęce..
    a rolling girl viptenchou możne być lekko podpitchowana, żeby dać jeszcze mocniejsze wrażenie :) nie możemy wszystkiego przyjmować bezkrytycznie :>

    OdpowiedzUsuń