sobota, 5 października 2013

Znalazło się miejsce.

      Ogłaszam wszem i wobec, że jeszcze żyję, choć czuję się troszkę nadgnita, ale to nic. Znalazło się miejsce na mangi, co prawda już dawno, ale z powodu tajemniczej siły, która sprawiała, że moje ciało i umysł opanowało jakieś dziwne zmęczenie, wstawiam zdjęcie dopiero teraz. 


        Nie mam pojęcia, dlaczego to zdjęcie wygląda tak tragicznie. Zrobiłam kilka fotek, a wszystkie były do kitu, więc trzeba zadowolić się tym. Chyba jakaś klątwa. Obok mang stoi też kilka książek, ale za jakiś czas pewnie zostaną wyparte z tego zacnego miejsca... Na zdjęciu widnieje siedemdziesiąt dziewięć mang, jeszcze tylko jedna, a będzie ładne i okrągłe osiemdziesiąt sztuk.

75 komentarzy:

  1. Hah, ja o takiej popularności nic nie wiem.
    Ale rzeczywiście, jak na rośliny zakwalifikowane do kwiatów (?), wyglądają bardzo, bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to wszystko ładnie wygląda. <333 Dogsy takie śliczne i Doubt mnie wciąż kusi mimo, że niektórzy odradzają, ale najładniej ze wszystkiego to chyba wygląda kolorowe NHK. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część półki najładniejsza - do Spice & Wolf włącznie. najchętniej bym patrzyła tylko tam, takie ładne kolorki XD Też jestem w grupie tych, którzy odradzają Doubt. Dogsy śliczne są zaiste, NHK jeszcze tylko białego tomu brakuje finalnego :3 Ale teraz najbardziej chciałabym widzieć kolejny tom Another i Ao no Exorcist.

      Usuń
    2. W ogóle widzę, że masz Battle Royale a ta seria też mnie kusi. Jak się podoba?

      Usuń
    3. Niestety, przestałam kupować, nie pamiętam dlaczego. Podoba mi się bardzo, kreska specyficzna, ale daje radę. Dużo scen przemocy, erotycznych również, choć to już mniej mi się podoba.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Szkoda tylko, że taka mała.

      Usuń
  4. Czytałaś Intruza? I widzę Harrego Pottera :3 Fajnie brzmi tytuł "ciepłe ciała". I o boże, tyle mangi O.O Podziwiam cię i twoją kolekcję też. Kilka miesięcy i będzie tego 100, później 150, później 200 i nim zauważysz, to wszystko cię zasypie. Choć manga zajmuje mniej miejsca, niż normalne książki. I gdzie znalazłaś taką zacną półkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, czytałam. Książka też jest fajna, nie tylko tytuł. Oj nie, tyle tego nie będzie - swoją kolekcję uzbierałam przez dwa lata. Do końca roku kupię może jeszcze siedem, osiem mang. Wszystko zależy, jaka manga, mangi od Hanami są spore, ale ja ich nie mam. No i takie Karin, Angel Sanctuary, Rappa, Opowieść Panny Młodej i Mega Mangi też dużo miejsca zajmują. Półka zawsze była, to regał z pięcioma pólkami - po prostu poprzestawiałam książki w pokoju - figurki poszły do szafy, a ich miejsce na półkach pod parapetem zajęły książki. Mały pokoiczek zapchany książkami. 2,2 na 2,2 metra, a wszędzie się walają tomy XD

      Usuń
  5. Bardzo miła i bardzo ładnie prezentująca się kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie na półce wygląda ten "Another". Nawet mnie to zdziwiło, bo zwolenniczką koloru różowego nie jestem. Szkoda tylko, że zrażona anime na zakup na pewno się nie zdecyduję, bo głupio byłoby kupować coś dla okładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, bardzo ładnie, nie mogę doczekać się następnych tomów, wnętrze też mnie pozytywnie zaskoczyło. Ponoć manga jest lepsza od anime, po pierwszym tomie nie mogę rzecz jasna nie wiem jakich rekomendacji wystawiać, anime też już jakiś czas temu oglądałam, a pamięć mam raczej słabą, ale na razie jest naprawdę dobrze, wydaje mi się, że lepiej niż w serii TV. Też nie chciałam kupować, ale jednak coś mnie podkusiło w empiku i nie żałuję. Kreska jest zupełnie inna niż w anime, niesamowity nastrój.

      Usuń
  7. NIe martw się, też się czuję nadgnita ;-; Tak nadgnita, zer normalnie Dark Wood Circus...Co? Co ja pieprzę? Ależ mam spaczony mózg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty, wszędzie kwiaty na mej twarzy ;) Czekaj, to nie gnicie, ino kwas. No nie :c

      Usuń
    2. A to kij, spaliłyśmy :< Mały kotek twierdzi, że nie ma czasu. Ten kotek, czarny jak noc jest odzwierciedleniem mojej duszy. Mówię ci.

      Usuń
    3. Ten kotek posiada stałe telepatyczne łącze ze mną.

      Usuń
  8. O! "Intruz"! Zacna książka. O wiele lepsza od "Zmierzchu" ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacna, zacna, szkoda tylko, że wydanie filmowe, bo film był tragiczny, ale lepsze takie niż żadne.

      Usuń
    2. Nie oglądałam nawet... bałam się, że zniszczy to dobry smak po przeczytaniu książki.

      Usuń
    3. U mnie ciekawość wygrała. Wycięli praktycznie wszystko.

      Usuń
  9. Przez chwilę się zastanawiałam dlaczego od lewej do prawej xD ale chyba tak powinno być :3 moja kolekcja się przy tym chowa, w 2 albo 3 lata uzbieralam 1/3 z tego, ale ja mam trochę znajomych którzy kupują mangi i tak się wymieniamy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak układam mangi, w końcu one same są od prawej do lewej ^^ Moja znajoma kiedyś kupowała mangi, ale skończyła na trzydziestu iluś, z tego co wiem, aż takim miłośnikiem jak ja nie była.

      Usuń
    2. No właśnie są od prawej do lewej i nigdy nie wpadłam na pomysł by ułożyć je "dobrze" u mnie znajomi kupują to czego ja nie mam i się dzielimy :3 ja mam tylko 30 mang :c smutek, ale kolekcja rośnie może kiedyś też zrobię taki wpis z moją małą "kolekcja"

      Usuń
    3. Dla mnie wydawało się to naturalne. Moi znajomi nie kupują mang, przynajmniej nie tyle, ile ja, więc nie mam od kogo pożyczać, teraz już zresztą nie mam wokół siebie fanów m&a.

      Usuń
    4. Ja mam całkiem sporo :3 w samej mojej klasie razem ze mną 4 osoby, a w sumie może 5 :3 ułożyłam mangi jak ty i mi dziwnie xD

      Usuń
    5. Nie no, ludzi o takich zainteresowaniach spotkałam wielu, ale niestety, zwykle byłam wyżej o ileś leveli i musiałam ich wciągać XD

      Usuń
    6. U mnie różnie, bo każdy lubi coś innego :D Ale zaczęło się KnB 2 więc znów będziemy odwalac na wf pokolenie cudów xD

      Usuń
    7. Lol, takie coś to u mnie sfera marzeń. Albo na same łibu trafiam albo fanów ograniczonych :C Na wfie to ja kaleką jestem, przez dwa lata nie ćwiczyłam i tułałam się po szpitalach itp., a teraz mam biegać. Haha, już.

      Usuń
    8. A my na wf się obijamy albo gramy w siatkę, a my chcemy KOSZA :c te spojrzenie innych kiedy się wydzieramy "Kise! Podaj! " ale ludzie chyba się przyzwyczaili do naszych rozmów :3 pozdrawiam popijając poranną herbatę :3

      Usuń
    9. Wyobrażam to sobie, musi być świetnie :D

      Usuń
  10. Nieźle. U mnie większość półek zajmują książki. Mangę to pożyczają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, zajmują one praktycznie każdą przestrzeń w tej malutkiej klitce.

      Usuń
    2. A potem kombinowanie miejsca na więcej XD

      Usuń
    3. Teraz już nic dla mnie nie istnieje - zaczął się drugi sezon Kuroko no Basket.

      Usuń
  11. Półeczka! Ha! Prezentuje się to zacnie, wszystkie mangi w jednym miejscu :'D Tak btw chyba jesteś pierwszą osobą, u której widzę rozłożenie mang "od prawej do lewej", że to tak ujmę.

    Spajs and Wolf...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, kolejna osoba, która zwraca na to uwagę :D Dla mnie wydaje się to naturalne, mangi same są przecież ,,odwrócone". Spajs, Spajs :3

      Usuń
  12. Ciekawie ustawiasz mangi na półce. o.o Nie od lewej do prawej tylko na odwrót. Ładnie się ich grzbiety ze sobą prezentują. <3 Kuruj się~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, to już trzecia osoba, która zwraca na to uwagę, wcześniej gdy zamieszczałam zdjęcia mang, to chyba nie było widać tak tego wyraźnie. Mangi same są od prawej do lewej, więc wydaje mi się, że powinno się tak je ustawiać. Będę, dziękuję ^^

      Usuń
  13. Jak coś Ci się nie podoba w jakimkolwiek zdjęciu, spróbuj dodać kontrast ;3 (wybacz, dusza nerda) Ale jak dla mnie zdjęcie jest ok.
    Hmm, ja nie zwracam uwagi na sposób ułożenia mang, gdyż sama mam różnie. Od prawej do lewej: DD, Kuro i DN ; od lewej do prawej: Ouran i szalone 2 tomy VK xd A pośrodku tych wszystkich samotny 1. tom Bleacha.
    Tak cierpię z powodu nie bycia na bieżąco z mangami :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w miarę ok, bo podkręciłam kontrast XD Mam dwie opcje, jak coś mi nie pasuje - kontrast i czarno-białe. Ale lubię zdjęcia bez kolorów.
      Przyjde do Ciebie, ukrainę i będę miała sto XD

      Usuń
  14. Jej, ile mang <3
    A ja ciągle mam nienadrobione połowę serii. To się raczej nie zmieni za szybko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką półeczkę mogłabym oglądać godzinami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu to zdjęcie :D Ładnie, ładnie to wygląda~ DOGSy...Szkoda tylko, że zerówka jest niesymetryczna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie, nie? XD Mnie to specjalnie nie przeszkadza.

      Usuń
    2. No :D Nie no, jak już mój brat powiedział, że lepiej by wyglądało równo to musi coś znaczyć xD Ale zbytnio nie narzekam~ W tym tyg przyjdzie 3 tomik do mnie ^^

      Usuń
    3. Jestem tak niemiłosiernie wkurzona, pierwszy odcinek KnB 2 nie chce mi odpowiednio chodzić, ach te niedzielne lagi, wrrr. I już wiemy, czym będę żyć przez najbliższe miesiące. W tym tygodniu pójdę sobie do sklepu po 3 tomik ^^

      Usuń
    4. Ja zostawiłam, żeby się ładował... Po chwili zdecydowałam, że nie będę się męczyć i czekać aż mi się załaduje i zostawiłam to do jutra~ Po uczelni nie mam sił nawet się denerwować xD Jestem wyprana...
      To czekanie do następnego tyg na kolejny odc będzie katastrofą T.T

      Usuń
    5. Och, czyli nie jestem jedyna.
      Ale i tak będzie w tym coś cudownego! Czemu tak uwielbiam to anime? ;_;

      Usuń
    6. Człowieku! Obejrzałam pół odcinka i po prostu zaraz po ścianach zacznę skakać :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Świat jest taki cudowny! Taki cudowny!

      Usuń
  17. A dla mnie to dobre zdjęcie, sporą kolekcję uzbierałaś już (:

    OdpowiedzUsuń
  18. No, to kiedy pobijasz jakiś rekordzik czy coś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, do jakiegokolwiek rekordu to mi daleko ;) O ile coś takie w ogóle jest.

      Usuń
    2. Jeśli da się to robić, na pewno jest rekord do tego ;D

      Usuń
    3. Nie słyszałam o uzbieraniu rekordowej ilości książek, z mangami jest podobnie ^^

      Usuń
  19. Czemu według Ciebie to zdjęcie wygląda tragicznie?

    Łał, jak ładnie poukładane, ja mam ładnie poukładane śmieci, w wielki stosik, gdzieś w jego fundamentach jest kosz, to też się liczy? :3

    Pozdrawiam, UwG :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albowiem... A teraz już całkiem w porządku wygląda, po kontrast podkręciłam XD

      Usuń
    2. Hmm, to może światło za słabe było? To najczęstsza przyczyna takich problemów.

      Usuń
    3. Lampa błyskowa mode on XD

      Usuń
  20. 79 mang :O rządzisz. Ja mam ledwo z 20.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, chociaż od kogoś mam więcej :3 Choć pewnie kiedyś mnie prześcigniesz, wszystko jest możliwe.

      Usuń
  21. Pozwolilam sobie przybyc... znaczy tego, dolaczyc do grona czytelniczego Twojego bloga ;)
    Twoja poleczka z mangami wyglada przeslicznie, jest taka kolorowa ^^! Widze, ze zbierasz praktycznie same serie, ktorych ja nie mialam okazji jeszcze zmacac. Mam straszna ochote na Another! Ostatnio obejrzalam film live action i mimo iz rozni sie on od mangi, chce siegnac po oryginal. Alicje i NHK zaczelam, ale nie mialam okazji skonczyc, bo siostra za szybko zwinela tomiki, bu T-T (nie mieszkamy razem). Musze to kiedys nadrobic~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokornie dziękuję za ten zaszczyt, o pani.
      Nie śmiem nawet porównywać tego.
      Oczywiście.

      Usuń
  22. Jak sie domyslam, rowniez widzialas LA? Powiedz mi, w mandze jest duzo paskudnie przedstawionych smierci? :/ Szczerze to nie za bardzo przepadam za widokiem krwi, ale moja masochistyczna natura kaze mi siegnac po ten tytul ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Another w sensie? Przepraszam, w rozmowie z tak zacną osobą tracę głowę.

      Usuń
    2. Tak, Another. Moze zle zrozumialam Twoj poprzedni komentarz, jak tak, to przepraszam ;) Wywnioskowalam z niego, ze widzialas tez film.
      Zacna... co? XD;

      Usuń
    3. Nie, nie widziałam live action, ale z tego co wiem, był naprawdę słaby. Anime jest bardzo krwawe, podobnie manga - to znaczy sporo śmierci w stylu nabiła się na parasol, no dobra, to akurat już jest legendarne.

      Usuń
    4. Nie mialam go do czego odniesc, bo nie widzialam anime ani nie czytalam mangi. Wymielilam z siostra (ktora zapoznala sie z obydwoma) kilka uwag odnosnie fabuly, ktora, jak to zwykle bywa a LA, "troszke" pozmieniali. Dlatego ciekawi mnie teraz pierwowzor, ale nie wiem czy moj niewinny mozg to ogarnie xD~ W filmie tez byla scena nabijania sie na parasol, jednak zupelnie inaczej przedstawiona niz w mandze. *i tak mnie przeszly ciary*

      Usuń
    5. W anime postacie wyglądają generalnie zupełnie inaczej niż w mandze, anime dało się oglądać, ale manga ma lepszy klimat, jednak i tak polecam obie wersje (perfidia - dla Ali Project wszystko).

      Usuń
    6. Az z ciekawosci rzucilam okiem w google images i hmmm... kusisz, kusisz tym anime~ Ale to moze pozniej, najpierw dam szanse mandze~

      Usuń
    7. Noo, zanim manga wyjdzie... Chyba, że zagraniczne wydanie kupisz.

      Usuń
    8. Albo będzie piracenie trolololo

      Usuń
    9. Namawiasz do zlego :P (bo anime to przeciez DVD bym kupila, riiiight)

      Ale zarty na bok. Szczerze, to nie spieszy mi sie specjalnie, bo mam sporo innych tytulow o wyzszym priorytecie, takze grzecznie poczekam i ukradne siostrze do poczytania~

      Usuń