piątek, 6 września 2013

Manga&Anime Tag

     Tyle razy deklarowałam się jako zagorzała przeciwniczka tagów, a tymczasem sama wraz z niezastąpioną Anią (Nie uważacie, że jej rysunek jest po prostu piękny? ^^) powołałam jeden do życia, ale w końcu wielki enneagram twierdzi, że jestem hipokrytą, więc wszystko się zgadza. Nominowałam kilka osób, nie bijcie (pozostali też mogą odpowiedzieć na pytania, to by mi dało plus ileśtam do radości)! Na dobry początek sama odpowiem na pytania. 

O tagu:
Tag ten powstał, by łączyć fanów m&a piszących blogi. Należy odpowiedzieć na dziesięć zawartych w nim pytań, następnie nominować siedem osób i poinformować je o nominacji. 



1. Obrazy ruchome i nieruchome.
Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?

Zawsze wolałam oglądać anime, jednak od pewnego czasu zaczęłam odkrywać uroki mang, anime ma co prawda przewagę w postaci soundtracku, ale i tak wolę czytać niż oglądać.

2. Pierwsze pokemony za płoty.
Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?

Oglądane raz na jakiś czas Sailorki chyba się raczej nie liczą... Aż wstyd się przyznać, ale pierwszym obejrzanym przeze mnie świadomie anime było Gravitation.

3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach.
Ile mniej więcej obejrzałeś/łaś anime i przeczytałeś/łaś mang?

Generalnie dużo to tego nie było. Wspaniały MAL-u, dopomóż! Hm, w completed anime mam 111 pozycji, cudowna liczba, a MAL podpowiada, że widziałam 1,691 odcinków i straciłam 28,1 dnia z życia (jak dobrze, że kilku rzeczy nie dodałam, wtedy bym wyszła na jeszcze większego nolifa, a tak to resztki ,,honoru" zachowam, ha, ha, ha, oto ja, mister uniwersum zła). Teraz rzućmy okiem na mangi, przeczytanych 281 tomów, 1,956 chapterów, 14 dni straconych. Jak ładnie. 

4. Twarz z plakatów.
Jaka jest Twoja ulubiona postać?

Mam takich sporo, na pewno Vash the Stampede, Okabe Rintarou, Rias Gremory, Kei Suuki, Urahara Kisuke.

5. Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków.
Której postaci najbardziej nienawidzisz?

Wielu postaci naprawdę nie cierpię, po prostu aż mi się oczy w drugą stronę odwracają, bo wolę patrzeć na ściany swoich oczodołów niż na losy tych bohaterów, jednak jest tylko jedna postać, której po prostu szczerze i z głębi serca nienawidzę. Zwie się ona Aika Fuwa i jest chyba najbardziej antypatyczną, apodyktyczną, nieczułą i zarozumiałą dziewuchą jaką kiedykolwiek widziałam, w dodatku ma poważne zaburzenia psychiczne. A sprawiała takie dobre wrażenie, gdy była dzieckiem...

6. Przez uszy do serca.
Masz swojego ulubionego seiyu?

Tak, jest nim Jun Fukuyama - bywa, że gdy nie mam co oglądać to oglądam anime, w którym podkłada głos. Zaraz za nim jest Ishida Akira. Nagisa Kaworu - i wiemy już wszystko.

7. Historia najnowsza.
Jaką serię ostatnio obejrzałeś/łaś?

Bardzo dawno temu to z pewnością było. Nie skończyłam żadnego anime od wieków, więc napiszę, jaką przeczytałam mangę - było to Honegoe Monogatari. 

8. Chluba fana.
Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?

Zbieram, więcej w zakładce Zbiory.

9. Manga w czerwieni i bieli.
Jakie jest Twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?

Waneko - bez dwóch zdań.

10. Oczy szeroko otwarte.
Co myślisz o fandomie?

Ciężko mi cokolwiek o nim powiedzieć, krótko i na temat - raczej mi się nie podoba. Wszyscy są podzieleni, nie tylko ze względu na upodobania, ale widać wyraźnie kilka różniących się od siebie grup wiekowych. Gdy patrzę na poczynania niektórych moich rówieśników, to nie wiem, czy mam się śmiać czy płakać. Łibu. Łibu. Łibu. To boli.

Nominuję:
Carrie
Tabitha
Feng
Naja
danse
Ishy
Raven

28 komentarzy:

  1. Dat ilustrejszyn ;_; oczy mi płoną i innym też, Myszo.

    Zabawne, ze mamy tego samego ulubionego seiyu xD To co, teraz ja mam na to wszystko odpowiadać, hm? xD Się robi pułkowniku Mario!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAAAK! Odpowiedz na całego! XD

      Usuń
  2. Hoho.
    Vash the Stampede, wyczuwam dobry gust :)
    o, to z Aiką to dobrze, że nie napisałaś konkretnie, zatrzymałam się w połowie Tempesta gdy jeszcze wychodził i muszę zmaratonować do końca.
    Nie jest moim ulubionym, ale też lubię FukuJuna, zwłaszcza za Mariandel w Ixion Sadze i Pandę z Polar Bear Cafe.
    Też nie przepadam za mangozjebami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy mam dobry gust, ale jestem wielką fanką Triguna, anime mogę oglądać do znudzenia, widziałam też kinówkę i przeczytałam trzytomową mangę, ale Triguna Maximum nie zamierzam czytać na razie, bo nie jest przetłumaczony całkowicie, a czytanie po angielsku odbiera zbyt wiele przyjemności takiemu inwalidzie językowemu jak ja.
      Musisz, oj musisz. Ta dziewczyna jest... Nie, no aż się zapowietrzam.
      A jaki jest Twój ulubiony seiyuu? ;)

      Usuń
    2. Damn, aż tak źle z tą Aiką? Kurczę, Tempest był poniekąd spełnieniem moich marzeń, bo uwielbiam głosy Miyuki Sawashiro i Kany Hanazawy i obie w głównych rolach to było ach, cudownie.
      No bo właśnie, bo nie mam jednego, ulubionego seiyuu, lubię ich wielu. W FukuJunie cenię jego wszechstronność, że potrafi zagrać nawet kobietę. Lubię Joujiego Nakatę, Juroutę Kosugiego, Norio WAkamoto, Takehito Koyasu i Tohru Ohkawę, kilka kobiet, a i jeszcze mam trochę ulubieńców wśród voiceactorów z USA :(

      Usuń
    3. Nie wiem, czy aż tak źle, bo, mój Boże, ona ma fanów. Po prostu jej nie cierpię. Obejrzyj, zrozumiesz. Fukuyama jest po prostu tak piekielnie charakterystyczny, że poznam go nawet jako kobietę. No i...
      https://www.youtube.com/watch?v=9aGWBuvrgCc
      Z tych seiyu najbardziej lubię Takehito, to przez Krafta, no i Ohkawę.
      Oprócz Juna i Akiry na liście sią też u mnie Takahiro Sakurai i Itou Shizuka.

      Usuń
    4. Well, fanów ma nawet ten psychol z Tonari no Kaibutsu-kun, co Kyaa Tak Romantycznie bije i dręczy główną bohaterkę.
      Tak, Fukuyama ładnie śpiewa :)

      Usuń
  3. Znając już Twój MAL od dawna to wszystko jest dla mnie oczywistością xD Wchodzę od czasu do czasu do Ciebie obczaić co tam ciekawego do oglądnięcia jeszcze mam xD hahaha :D Poza tym piszemy dużo, praktycznie o wszystkim, zmuszasz mnie do oglądania anime, czytania mang itd. itp. xD
    Poza tym oglądam anime gdzie zamiast widzieć danego bohatera z serii widzę Vasha - przez Ciebie :D Ale i tak dziękuję za wszystko :)
    No i dziękuję za nominacje. Na pewno odpowiem :3 Wyszło Wam naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojtam, łojtam. Wiem, że jestem złem, ostatnio wszyscy zaczynają mi to uświadamiać. O, widzenie Vasha to bardzo dobra rzecz, tylko tak dalej.
      http://www.youtube.com/watch?v=kShQ7JuybCw
      Jakie to przewspaniałe.

      Usuń
    2. A nie myślałyście, żeby dodać do tego tagu coś na styl: że można zamieniać na swoje pytania? Bo jak trafi się ten sam tag jednej osobie któryś raz z kolei, to kiepsko będzie z rozprzestrzenianiem się go. Pytania swoje ale tylko na temat m&a...
      Jest w porządku. Nie wspaniałe ale podoba mi się. :D

      Usuń
    3. Nie można, mwahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahha. Bo zło.
      http://www.youtube.com/watch?v=JuYeHPFR3f0

      Usuń
    4. :D Ah, wracają wspomnienia xD

      Usuń
  4. Też bawiłam się w enneagram. Co do tagu, to masz fantastyczne pytania, ale ja na nie odpowiadać nie będę, bo po prostu nie należę do wielkich fanów anime/mangi. Ale mam nadzieję, że tak się przyjmie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już miałam trzy podejścia do enneagrama, ale chyba nigdy tego nie zrobię. *leń*
    Moim fav seiyuu też jest Jun, znaczy w sumie to mam ulubioną czwórkę seiyuu, ale Jun na liście na malu jest pierwszy. ^^
    Obiecałam sobie, że tagów nie będę robić, ale że to mangowy tag to chyba się skuszę, bo takie fajne pytania. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wypełniałam ten test kilka razy, bo nie podobało mi się to, co mi wyszło, ale za każdym razem pojawiało się to samo, wrrr.
      A kim jest pozostała trójka? Jak miło ^^
      http://www.youtube.com/watch?v=kShQ7JuybCw
      Jak już spam, to spam Kaito.

      Usuń
  6. Świetny tag. Tak się składa, że moim pierwszym świadomie obejrzanym anime też było Gravitation. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dziękuję :) z chęcią wypełnię tak sympatyczny tag :D
    Ja w sumie na seiyu, ale Juna też lubię, bardzo charakterystyczny jest C:

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ten filmik DDDDDD: A fandomowi mówię zdecydowane nie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jun Fukuyama jest cudowny. Uwielbiam jego głos, po prostu uwielbiam.
    Szkoda, że się fandom dzieli. Tak to niestety jest, zresztą to samo zaobserwowałam u metalowców </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się wiecznie dzielić będą... :C

      Usuń
  10. Uraharę Kisuke także bardzo lubię. Przyznam, że ja nie obejrzałam mnóstwo serii, bo często biorę się za te tasiemce jak właśnie Bleach albo Naruto, a nie mam też mnóstwa czasu na oglądanie - też wolę anime. Zaczęłam chyba (jeśli nie liczyć Sailor Moon, Pokemon i Dragon Ball) od Chobits. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się trochę nie w temacie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ilustracja *o*
    Jeju tyle anime obejrzałaś ;-; Muszę wziąć się za oglądanie, bo zaczynam mieć poważne braki.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam uwielbiam tagi, o! :D

    OdpowiedzUsuń