poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Perypetie z nagłymi atakami prekognicji. Ale wszystko i tak jest piękne!

      Wiecie co, chyba nie ma czegoś takiego jak zbieg okoliczności ("Guuzen" nante koto wa okoranai), a ta cała Klątwa to całkiem fajna rzecz. Od pół roku chciałam przeczytać pewną dwutomową mangę - Beast Master. Jakoś nigdy nie miałam na to czasu i specjalnej ochoty, a tu przedwczoraj nagle zapragnęłam ją przeczytać, zrobiłam to i zaczęłam się zastanawiać, czy po Dengeki Daisy Waneko wyda coś jeszcze autorstwa Kyousuke Motomi. A tu dzisiaj, niebotycznie zdumiona, dowiaduję się, że styczniowym shoujo Waneko będzie właśnie Beast Master. Ki czort? Miałam sporo innych podejrzeń odnośnie tego tytułu, Klątwa jednak wie swoje, nie na darmo jestem jasnowidzem, bo jak wyjaśnić to, że niespodziewanie coś mnie tknęło dzień przed ogłoszeniem licencji i przeczytałam? Już nie mogę się doczekać stycznia. Przepraszam, że to takie nieskładne, ale ostatnio chyba tylko przejawy Klątwy motywują mnie jakoś do pisania. Odwykłam od blogowania i rozmawiania z ludźmi przez to całe wakacyjne nolifienie. 

Właśnie, czytajcie Ludożercę i dokształcajcie się! ;)


Dla odmiany Kiyoteru. 

89 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nostradamus approved, tak to określę. Poważnie, gdybym jeszcze umiała z tego korzystać.

      Usuń
  2. haha No pewnie, że nie ma czegoś takiego jak zbieg okoliczności. <3 Tego typu rzeczy zdarzają się chyba wszystkim, jednego dnia o czymś myślisz drugiego dnia nagle się to spełnia. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie podobne rzeczy zdarzają się ze zbyt dużą częstotliwością :D

      Usuń
  3. Ha, no to rzeczywiście Ci się udało. ;D
    Ja przeczytałam ją już jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed chwilą czytałam o tej mandze. Musze ją w takim razie przeczytać po ang i zobaczyć czy się skusze xD Dwa tomiki to nie dużo. Chociaż czego to ja bym nie chciała ;_; Czytałaś Dogs 0 i powiedz mi czy w tym tomiku to jest to samo co w OVA? Jak to tam wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja rekomendacja nie wystarczy? :D
      Tak, jest to wierna ekranizacja magi, ale co ciekawe, do anime na podstawie prequelu użyto tytułu serii właściwej. Ki czort? W każdym razie w mandze jest to jakoś tak zgrabniej pokazane, zwłaszcza wątek z Badou.

      Usuń
    2. Ty już mi za dużo zarekomendowałaś xD Ale skoro Ty mówisz, że się skusisz to może ja też :D Chyba, że jeszcze jakimś innym tytułem zarzuci jakieś wydawnictwo :)
      Własnie odcinki OVA mnie zaciekawiły i tak się zastanawiam chociażby nad Dogs 0. Bo na dalsze tomiki nie mogę sobie pozwolić...
      Badou wymiata xD

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam. Tak ładnie oglądam Bleach'a XD
      Już wiem tyyyle rzeczy z mangi i nie mogę rozkminić, czy Tite Kubo faktycznie bierze to wszystko z odwłoka, czy właśnie to jest zaplanowane. No w sumie po coś tego Aizena przy życiu zostawił.

      Usuń
    4. Tak ładnie kupuję mangę Bleach xD Weź, jestem już uwiązana na długo ;_;
      Czasami mam wrażenie, że Kubo ma mangę zaplanowana na 20 tomików do przodu xD
      Właśnie to, że zostawił Aizena przy życiu rodzi nadzieję, że powróci. Ja tam go lubię. Wątki z Aizenem były najlepsze. Ponadto nie widać było, że Grimmjow został zabity. Więc osobiście mam największa nadzieję, że on powróci ^^

      Usuń
    5. Ja też, przecież jest Pandora i Ao no Exorcist, które zamierzam kupować, z Dengeki Diasy wiadomo choć tyle, że będzie miało piętnaście tomów. To nie tak źle XD
      Też tak mam, ja już własnie nie wiem czasami, czy fani mają rację zarzucając mu, że nic się kupy nie trzyma i w ogóle, czy jednak to jest tak dobrze zaplanowane, a te tłuki nie są w stanie tego dostrzec. Poważnie, to jest dziwne. Właściwie to tu jednak wszystko jest logiczne, praktycznie do wszystkiego były jakieś przesłanki. Weźmy choćby ten miecz Ichigo (co się wygląd nowego nikomu nie podoba XD) - tyle razy, ile Hollow mówił, że jest Zangetsu to zliczyć nie sposób, ale jakoś wszyscy odczytywali to inaczej. Zresztą człek, który już przed wydaniem pierwszego tomu miał już opracowany koncept z Shinjim Hirako raczej umie wszystko planować ^^ Nie wiem tylko, po co mu różne takie zapychacze w fabule, które sam ładuje, w sensie wątki o niższym poziomie (fullbring na przykład). Sam sobie fillery robi?! D:
      Własnie, on ponoć nadal żyje ^^

      Usuń
    6. A Bleach ma 50 tomikó i Kubo nadal pisze xD Mam bardziej przechlapane :D
      Ja jestem nastawione tak, że wszystko może mieć odzwierciedlenie w dalszych losach :) Nie da się przewidzieć, co tam na myśli ma akurat Kubo...
      No właśnie, z Hirako to nieźle poleciał :D Przedstawiony był na rysunku już w pierwszym tomiku, a pojawił się w 21. To się nazywa "myślenie wprzód".
      Fullbring jest lepszy od fillerów ale gorszy od tego co dotychczas było. Nudna jest ta moc Fullbringa. Chociaż w sumie musiał coś wymyślić po zapuszkowaniu Aizena :D
      Ponoć... MAM nadzieję :3

      Usuń
    7. Bleach'a przecież niedawno 60 chyba wyszedł D: Ja mam bardziej, bo zamierzam też to kupować, a nie mam jeszcze żadnego tomu, w dodatku będę musiała kupić 14 tomów, które już przeczytałam, bo co to jest za kupowanie od środka.
      Dlatego jakoś ciężko mi uwierzyć w te wszystkie zarzuty czytelników.
      http://www.youtube.com/watch?v=VJSNyOEvBGE
      ^^

      Usuń
    8. No no - 60. Zapomniałam, że jesteśmy TYLKO o 30 tomików w tył... -.-"
      Zamierzasz, ale kiedy? :D Masz tyle mang do pokończenia więc pewnie Bleach odkłada Ci się na dalszy plan. I to sporo dalszy :P
      Nie ma sensu kupować od środka xD
      Wiesz dobrze, że mi lepiej nie wysyłać piosenek Kaito xD Za to jak zarzucisz jakąś Gakupo to się nie pogniewam. Albo chociaż ich duet :3

      Usuń
    9. Ja tam się cieszę, że jednak u nas wychodzi XD Dla mnie zazwyczaj szklanka jest całkowicie pełna, bo powietrze to też przecież coś.
      Nie mam pojęcia kiedy, jeszcze Beast Master teraz doszło. Kiedyś na pewno :D Może w przyszłym roku tak jakoś pod koniec roku szkolnego, bo wtedy mało mi tytułów zostanie - koniec NHK, koniec DD, koniec Beast Master. Moje plany - nie ogarniesz XD
      Ranisz moją duszę, choć to faktycznie słaby cover był.
      http://www.youtube.com/watch?v=SfQtbnFggQ4
      Chyba nie o taki duet Ci chodziło ^^ Ale ta wersja jest taka słodka!
      http://www.youtube.com/watch?v=CIiFC6_5r3Y

      Usuń
    10. W roku wychodzi 12 tomików. Mamy przepaść 30 tomików... Kiedy my ją nadrobimy :D
      NHK juz sie kończy. Ja nie ogarniam swoich planów a co dopiero Twoich xD
      Tak, nie chodziło mi o taki duet :P Chociaż to drugie już lepsze. To chyba przez tą skoczniejszą melodię. A tutaj jeszcze lepsza wersja:
      http://www.youtube.com/watch?v=fugn1fHMhYs
      O TAK <3 xD

      Usuń
    11. Zniszczyło mi komentarz, foch.
      Chyba Ty nadrobisz XD Morze dokonam prawdziwego cudu i uda mi się mieć w liceum stypendium. Ha, ha, warto mieć marzenia. Myślę, że rodzice byliby tym tak zdumieni, że pozwoliliby mi kupić mangi XD Ale to niestety nierealne, ale jak mam taki cudowny cel, to na wszelki wypadek będę zakuwać.
      Tak właściwie to moich planów nikt nie ogarnia.
      Jednak Cię zjumizowałam ^^
      https://www.youtube.com/watch?v=oNzc8DeAILw
      Power of Kaito.

      Usuń
    12. Może coś uskrobiesz jednak ze stypendium na mangi :) Zawsze jakaś nadzieja. Musisz się postarać :P
      Ta wersja
      https://www.youtube.com/watch?v=k00QbmCXw3E
      bardziej mi się podoba.
      Chociaż ta co wysłałaś tez trzyma poziom. Podoba mi się :3

      Usuń
    13. Cudem będzie zapewne, jak uda mi się tam zdawać z klasy do klasy XD Dzisiaj znowu mi się śniło liceum, jej, nie wiedziałam, że aż tak podświadomie przeżywam zmianę szkoły i miasta. Patrzcie ludzie, ile ze snów się można o sobie dowiedzieć. Freud approved. Nie pomyślałabym, że tak się tym przejmuję XD
      Zaiste, ta wersja jest czymś po prostu genialnym, masz całkowitą rację!
      A to wszystko Kaito na różnych ustawieniach ^^ Btw, jak się Kaito odpowiednio ustawi, to brzmi trochę jak Meiko D:
      http://www.youtube.com/watch?v=-7C1BwxOALw

      Usuń
    14. No co Ty... Z takimi ocenami jak zdobyłaś na koniec gimnazjum będziesz ledwo przechodzić z klasy do klasy? To co mają powiedzieć gorsze osoby? Dasz radę ze stypendium :)
      Nie słucham piosenek z Meiko. Jedną gdzieś chyba mam na lapku. Ale to jak nic xD

      Usuń
    15. Właśnie, na koniec gimnazjum! Ale zaraz, zaraz, skąd Ty wiesz jakie ja miałam oceny na koniec gimnazjum?! Czyżbyś była kosmitą?! Boże, nie! Muszę koniecznie pojechać do Świecia, byłam tam już, złapię Cię i obleję wodą! O nie, o nie, o nie...
      Gorsze osoby to tam niestety nie idą raczej ;_;
      Uwierz mi zatem na słowo ^^
      https://www.youtube.com/watch?v=u2r1L5rA_uw
      MUNDUR! ZNOWU!
      https://www.youtube.com/watch?v=zdACla9VJ0o
      Na każdym ustawieniu Kaito brzmi tak kaitowo ;_;

      Usuń
    16. Kiedyś komuś wymieniałaś co z czego masz. Chyba Midoriko. I nie w sposób było tego nie zauważyć xD
      Jakie to spokojne... Pierwszy raz Kaito spodobał mi się od razu ;P

      Usuń
    17. D: To na pewno jakiś spisek. Nie myśl, że nie mam już co do Ciebie podejrzeń, kosmito XD
      Jak miło!
      Widzisz, jesteś jednak górą, bo Grimmjow żyje i wraca do fabuły, a Ulq to tylko kupka popiołu :C

      Usuń
    18. Nie jestem kosmitą xD
      Widzisz, to jest moc uwielbienia bohatera :D
      Tobie też sie MAL jakoś dziwnie zepsuł? Mi wyskakują anime po 9000 odc, jakiś dziwny tytuł wyskakuje, licznik mi niespodziewanie spadł o 10 w dół xD Przeraziło mnie to O.o

      Usuń
    19. Nigdy nie można być do końca pewnym. Muszę opukać Ci klatkę piersiową.
      Nom, ja tam uwielbiałam w Shiki doktorka, Toshio Ozakiego i on chyba jako jedyna osoba przeżył wszystko i nawet go nie zwampirzyli. No ale on był po prostu koncentratem czystej zajebistości.
      Nie, na razie nic nie zauważyłam, ale czasem MAL ma różne wady i się upiera, że jakaś tam OVA ma 3 odcinki a nie 2, ale to drobiazgi wynikające też z nieporozumień (na przykład w mangach liczy czasem oneshoty bonusowe w tomikach, a czasem nie). Czytam Elfen Lied, to boli.

      Usuń
    20. Opukać? xD
      Ty tu mi nic o Shiki nie mów. Mam to zamiar niedługo oglądnąć xD
      Teraz mi wróciło wszystko do normy, oprócz tego licznika :< TO właśnie boli T.T Tak bardzo nie rozumiem MAL-a.
      Masz tyle yaoi a Ty siedzisz w EL :D

      Usuń
    21. A jak! Kosmici nie czują bólu, piją olej, a gdy się w nich uderza, wydają metaliczny odgłos! *za dużo Louisa de Funesa*
      No ja myślę, że masz zamiar :D Sama zobaczysz, że warto.
      Elfen Lied skończyłam dzisiaj rano, ja mistrz, przeczytałam w jeden wieczór i jeden poranek dwunastotomową mangę XD Ale to było strasznie bolesne, prawdziwa próba siły. Ta manga była tak starsznie, niewyobrażalnie, najzwyczajniej w świecie g ł u p i a. Traumę po niej musiałam wyleczyć sobie shounen-ai i Kyousuke Motomi, nawet Yaną Toboso, tak źle było. Czekam, aż to wszystko pododajesz, żeby nie było ^^

      Usuń
    22. Nie wydaję metalicznego odgłosu xD Nie mam nic z kosmity :P
      Ja nie mam zamiaru tego tknąć. Nigdy. Poza tym Twoja ocena tym bardziej mnie odtrąca od przeczytania.
      Lepiej nie... Przestraszysz się :D Licznik skoczył by mi zbyt wysoko. Powoli a będę uzupełniać ;D

      Usuń
    23. Oni też twierdzili, że nie są kosmitami. Ale bali się wody, bo od niej rdzewieli. Rdzewieli bardzo szybko, no bo przecież jak co chwilę muszą olej pić...
      Anime to właściwie jedynie ładny opening miało,
      https://www.youtube.com/watch?v=Nl4zXuMeT6g
      ale i tak potem brzydnął, bo wpychali go praktycznie wszędzie - tam nie soundtracku, jest tylko masa różnych wersji openingu.
      Jaki licznik, bo nie rozumiem?

      Usuń
    24. Ja się nie boję wody xD
      Chyba pierwszy raz taki opening słucham. Racja, racja- jest ładny.
      O losie... Pod względem soundtracku to nieźle bym pewnie zjechała to anime. Uwielbiam muzykę wkomponowaną w anime.
      Na MAL-u ;D Za szybko podskoczy i co... Znowu mi się rozchoruje jak licznik anime. Spadnie mi o jakiś czas. I będę się cofać a nie iść do przodu :D Mam problem - tak wiem xD

      Usuń
    25. Ha, a jakie są tego wersje w internetach ^^
      http://www.youtube.com/watch?v=9wnctxma0DI
      http://www.youtube.com/watch?v=THf4A_O-mkw
      http://www.youtube.com/watch?v=JOpOqwuca-Q
      To anime można zjechać praktycznie pod każdym względem, a z mangą tyle gorzej, że zawiera więcej tego wszystkiego i jeszcze tak narysowane, że zęby zgrzytają. Ona jest najzwyczajniej w świecie, przeraźliwie g ł u p i a. Masa fanserwisu, do tego elementy komiczne poniżej wszelkiego poziomu wciskane co chwilę, zero prawdopodobieństwa psychologicznego bohaterów (mieszkasz pół roku z dwiema dziewczynami z rogami, które potrafią jakieś dziwne rzeczy i zdają się nic nie wiedzieć o świecie i są poszukiwane, jedna za morderstwa, ale nie spytasz kim są, skąd przyszły i o co w ogóle chodzi;znajdujesz faceta na plaży z urwaną ręką i oślepionego i pytasz ,,Czy wszystko w porządku?" itd. w nieskończoność), co chwila faile biologiczno - logiczne, no i rzeczy wyskakujące dosłownie z dupy, które praktycznie nie mają żadnego znaczenia i znaczącego wpływy na fabułę, wszyscy są nieśmiertelni - jeśli przetniesz faceta, który już nie ma ręki i oczu na pół, to bądź pewna, że pojawi się za jakieś trzy, cztery tomy, nie wiadomo w jakim celu. No i wszyscy chcą zabić tą Lucy, bo przez nią wszystko, ale jak już przychodzi co do czego, to nie mogą, bo o rety, ta jej druga osobowość jest taka kawaii! No praktycznie nie ma zalet.
      No wiem, że na MAL-u, ale jaki licznik anime? *ja nie myślę*

      Usuń
    26. I w tej mandze koleś ma dzieci z kuzynką. Ja nie wiem jak w Japonii, ale w Polsce to jest na to paragraf.

      Usuń
    27. Wszędzie wersje Kaito :D hahaha coś podobnego czytałam u kogoś na blogu. Czytałam Twój koment i ostro wbił mi sie w pamięć :P
      Na MAL-u jest taki słupek "Time (Days)" Ja to nazywam licznikiem xD

      Usuń
    28. Bo Gakupo w tej piosence źle brzmi, Miku również, ale jak coś to:
      http://www.youtube.com/watch?v=_2OHe2jzE0Y Prima daje radę.
      http://www.youtube.com/watch?v=FT8ixsqTluc Luka również.
      Wiesz co, chyba nawet napiszę recenzję tej mangi, bo mam o niej bardzo wiele do powiedzenia ;) Co o tym myślisz?
      Aaa, ja to nazywam Ilością Zmarnowanego Czasu XD
      13.3 na mangach, 21.39 na anime, muszę sprawić, by mangowy był większy!

      Usuń
    29. I tak chyba bardziej mi się oryginał podoba :P
      Ten komentarz wyżej fajnie się czytało więc z chęcią przeczytałabym całą recenzję ;D Myślę, że to dobry pomysł :)
      Trochę zajmie Ci to czasu... Ale na mangach licznik chyba szybciej rośnie. Tak zauważyłam.
      Soundtrack w Shiki jest naprawdę dobry :3

      Usuń
    30. Oryginał jest tutaj po prostu bezkonkurencyjny. Z syntezatorów najlepiej Lilum śpiewa o dziwo Teto.
      http://www.youtube.com/watch?v=OWtx3Z7Q0pg
      Dobrze choć tyle, że błota z błotem raczej zmieszać się nie da XD Zależy, ile się czyta. Wczoraj miałam chwilę szczęścia, bo kupiłam sobie siedemdziesiątą mangę. Muszę uaktualnić kolekcję.
      http://www.youtube.com/watch?v=gIyN68g61BI - Mój Boże. Kwintesencja seksu XD
      A co, oglądasz? ^^

      Usuń
    31. No to już o wiele lepiej :3
      Jakie masz nowe mangi? Ja kupiłam jednak DOGS i uzupełniłam do końca Bleach. No i jeszcze mam coś w drodze z Bleacha xD Ale to już w aktualizacji będzie.
      Nie - żadna kwintesencja seksu xD
      Oglądam... Jaka schiza doktorka z jego żoną O.o

      Usuń
    32. Mam drugi tom (nie licząc prequelu) DOGSów, siódmy NHK i całkowity brak miejsca na mangi w pokoju. Ale Weltschmerz.
      Jak to nic :C
      Mówiłam, to anime jest świetne, wreszcie coś co nie udaje, że jest straszne i ma głębię, tylko faktycznie takie jest i nie musi nic udowadniać. Doktor to zdecydowanie moja ulubiona postać.
      I co, który opening lepszy? ;)
      http://www.youtube.com/watch?v=PDZaCDwC4pM

      Usuń
  5. Spalę cię w piekle za twoje moce! Razem z Gachapoidem!
    Musiałam (przyznaję ze wstydem) wysilić lekko mózg by przypomnieć sobie ten cytat....myślę, myślę......guuzen nante koto wa okoranai....JUST STAY! Karakuri Burst! Jak mogłam się tak długo zastanawiać xD
    To teraz ja ci walnę cytatem mówiąc co myślę o twoich mocach:
    juujika ni tsunagi akuma yobu
    Penitenziagite! Penitenziagite!
    ashiki jumon wo sakebu mae ni
    Virtus migrat in vitium

    Szatanie D: Czarownico D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego D:
      Jest kilka takich piosenek, na których punkcie mam prawdziwą obsesję, Karakuri Burst to jedna z nich ^^
      To nie fair, ta piosenka pewnie jest jakaś trudna, a Karakuri Burst to jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych piosenek ever. ;_; To takie niesprawiedli... Czekaj, to jest Witch Hunt! HA! :D

      Usuń
    2. Kochasz Karakuri Burst bo to Hitoshizuku-P! Ostatnio mam obsesję na punkcie jej "Amayumerou". Piękna ;___:

      Zgadłaś, padam przed tobą na kolana o mistrzyni xD

      Usuń
    3. Mam taką małą prywatną listę ukochanych piosenek. Nje, Karakuri kocham za to, że to Karakuri ;_; Kowashite!
      http://www.youtube.com/watch?v=Yo36O1I8v1I
      Oj tam, to było łatwe jednak XD Często sobie śpiewam Witch Hunt.

      Usuń
    4. Ja ostatnio się dopiero dowiedziałam, ze to ma jakieś...łacińskie (?) wstawki ;____;

      Karakuri to Karakuri, nie da się ukryć ale ta kompozytorka jest genialna!

      Usuń
    5. Teraz to to wszystko ma gdzieś obcojęzyczne wstawki. No to piosenki syntezatorów też XD
      https://www.youtube.com/watch?v=u2r1L5rA_uw
      Kaito w mundurze, Kaito w mundurze!

      Usuń
    6. Porucznik Ania zgłasza nosebleed. Kapitan Kaito winien wymierzyc kare ;_____: jestem chora

      Ania (porucznik ania)

      Usuń
    7. Ty jesteś kapitanem przecież D: Taka niesubordynacja jest niedopuszczalna, żołnierzu! Chcesz, bym faktycznie zdegradowała Cię do porucznika? ^^

      Usuń
    8. Arg! Przepraszam, pułkowniku! Nigdy się nie znałam na militariach ;___: Trzeba uzupełnić braki! Na rozkaz, pułkowniku!
      Propos piosenki, czy to WhiteFlame Jak w "Cantarelli" i "Senbonzakurze'?

      Zaraz, to i Kaito wyżej w hierarchii musi być!

      Usuń
    9. Ja specjalnym ekspertem nie jestem, ale można powiedzieć, że się tym interesuję. Jesteś kapitanem, a Raven porucznikiem ^^ Ileż my oficerów mamy, ale cóż, u nas sama śmietanka musi być przecież.
      Tak, to jest historia Kaito weterana z Senbonzakury.

      Usuń
    10. NO, przeczucie mnie nie myliło :3
      Aż dzięki tobie teraz mam jakieś pojęcie o stopniach w wojsku polskim xD Wdzięczna do końca swych dni ;___;

      Usuń
    11. http://pl.wikipedia.org/wiki/Stopnie_wojskowe_w_Polsce
      Hue, hue, hue!
      Mogłam opublikować notkę o Hitlerze i UFO, bo o sierpniu nikt nie czyta XD

      Usuń
  6. To się nazywa wyczucie. 6 zmysł, czy jak tam chcesz. Ja też tak czasami mam, choć w trochę innej tematyce ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej? ^^ Moje jasnowidztwo działa praktycznie w każdej tematyce XD

      Usuń
  7. Ach, więc ten Beast Master to Twoja sprawka, fajnie, fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, gdyby to tak ładnie się spełniało... Ja nie mam wpływu na to co będzie, ino wiem, co będzie.

      Usuń
    2. Aaa, to Ci życzę, żebyś nie skończyła jak Kasandra albo Laokoon :(

      Usuń
    3. Zapewne wszystko będzie dobrze, bo bardzo rzadko udaje mi się jakoś ogarnąć to.

      Usuń
  8. Też chcę chcieć i mieć, ha;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będę jechać do USA lub Rosji, chętnie zapakuję cię w walizkę. Bylebyś za nią zapłaciła. :>
    Szczerze mówiąc, nic z tego posta nie zrozumiałam, oprócz tego, że bardzo chcesz coś przeczytać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ludzi mi "zazdrości", że aż się tego boję. :D

      Rekiny-cyborgi? Interesujące. Pewnie mają specjalne serducha i mięśnie, żeby się nie męczyć. Ze stali. :D

      Usuń
  10. Szatanie! Ładnie to takie nadprzyrodzone moce posiadać? Też chcę... ;<
    Te moje ostatnie dwa tygodnie wakacji jakieś jałowe są. Anime, anime, anime. Z domu wyszłam dwa razy. Po kakao, a później po herbatę. Z nikim się nie widuję >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... Nolifienie na maksa.
      To nie jest tak, że ja je mam, ja nawet w nie nie wierzę! Problem w tym, że one wierzą we mnie.

      Usuń
  11. Współczuje, ale jak 2 tomy to może i ja nabędę, choć nie wiem wgl o zym to jest xD Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej mandze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to raczej coś nowego, bo większość osób to kojarzy, zwłaszcza po wydaniu u nas Dengeki Daisy. Własnie zaczęłam czytać Seven Days, a Kotori ma ogłosić nowości. Hm, mam się bać? ^^

      Usuń
    2. Może po prostu nie jestem na czasie. :)
      A masz czego? :D

      Usuń
    3. Ja aż czas wyprzedzam ostatnio :D
      Mam czego. Boję się o swój portfel i plany kupowania mang. Niech wydadzą Seven Days, ale jakoś tak za rok, kiedy będę miała na nie wolne miejsce. Ach, no właśnie, kolejny problem - własnie zaczyna mi brakować miejsca na mangi na moich kochanych półeczkach. Cóż, angstuję.

      Usuń
    4. Możesz trzymać u mnie, mam cały regał, który muszę jakoś zapełnić, a nie mam czym... Mnie jakoś nie jara za bardzo nic, co wydają, poza One Piecem, ale to nigdy się prawdopodobnie nie skończy, więc nawet nie próbuję zacząć zbierać.

      Usuń
    5. Szczęśliwi są ludzie tacy jak Ty, z wolnymi regałami.
      Mnie się podoba wiele rzeczy, które wydają albo mają wydać, Bleach też ma się nie skończyć, ale mam ambicje by się na niego szarpnąć, choć to głupie kupować tomy, które już się czytało, no ale w moim postępowaniu nie ma logiki. Tak samo z Beast Master ;D

      Usuń
  13. nie mogę uwierzyć, że to już koniec wakacji :C
    DOBRY KAWAŁEK ^^
    Mam takie pytanie do Ciebie, ty oglądasz tyle tego anime, a już od jakiegoś czasu poszukuję jakiegoś, które mogłabym obejrzeć z siostrą, ma 12 lat i strasznie jak ja uwielbia koty, nie lubi horrorów, krwi itd. coś może komedia? Poleciłabyś coś fajnego? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pjona, ja też praktycznie przez całe wakacje nołlajfiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż to za manga nigdy nie słyszałam? A z szóstym zmysłem musisz się po prostu pogodzić i najlepiej nauczyć się go jeszcze używać! Mógłby by być niezwykle pomocny, na przykład przed klasówką w szkole. Ale... SZKOŁA :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manga ta jest bardzo popularna i dziwię się, że nie słyszałaś, ale to w sumie nie fair oczekiwać od ludzi, że skoro ty jesteś maniakiem, to inni też muszą być :D
      Właśnie czasem mi się bardzo przydaje w szkole i ogólnie, ale zupełnie nie umiem tego używać i chyba to nawet nie jest możliwe :D

      Usuń
  16. Własne klątwy nie są złe. Ja jestem pierdołą straszną i zawsze coś musi mi się stać, więc ja to uznaję za swoją klątwę ;p
    Też to wakacyjne nolifienie mnie rozbiło... Ale spokojnie, już niedługo szkółka, będzie dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Może to efekt nieświadomego nawet myślenia życzeniowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. czyli klątwa jednak to nic złego? :D a może po prostu ona się zamieniła w życzenie, kosmos usłyszał... i juz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy kiedy - klątwa właśnie jest taka dziwna, że sprawia problemy i jednocześnie pomaga.

      Usuń
  19. jej, myslalam, że polecisz mi 1/2 tytuły,a tu tyle tego, DZIĘKUJĘ CI BARDZO! <3
    No kurcze ja jestem beznadziejnia, nie potrafię :c
    zapraszam na nową notke C:

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś mi konkursy spoilerować. :D Życie stałoby się łatwiejsze i mniej czasochłonne. Chociaż z drugiej strony ten brak życia odzwyczaja w końcu od blogowania i rozmawiania z ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami udaje mi się coś zaspoilerować z konkursu, ale nie wierzę sobie i nie uczę się tego, bo uważam, że tak absurdalnych zagadnień nie będzie. Zawsze są. ;_;

      Usuń
  21. Ostatnio tak się wciągnęłam w Dengeki Daisy, że przeczytałam wszystkie 10 tomów i już nie mogę się doczekać pozostałych *o*
    Ludożerca, jak ja dawno tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję od dawna, nie masz pojęcia jak często u mnie czasem dostać tomik, trzeba się ścigać :D

      Usuń