czwartek, 1 sierpnia 2013

Muzyczny Tag Piosenkowy

 
Góry i pagórki wybuchną przed wami okrzykiem pełnym radości. 
(Księga Izajasza, 55,12)

     Czas wrócić do pisania bloga po wakacyjnej przerwie. Stwierdziłam, że nie będę zdawać relacji z tygodniowego pobytu w Karpaczu, bo wiem, że i tak nikogo by to nie interesowało. Będę jednak przewrotna i opublikuję notkę tagową, co gorsza, tag ten posklejałam z ze znalezionych w przeróżnych miejscach mniejszych tagów i nikt mnie do niego nie nominował, najwięcej wzielim od Marty. Pure evil. Polega on na tym, by odpowiedzieć na zadane pytania wykorzystując cytaty z piosenek.


1. Co powiedziałbyś/powiedziałabyś o sobie?

To ja, Narcyz się nazywam, 
Przepraszam i dziękuję - ja tych słów nie używam.
Narcyz - Łzy

2. Co myślą o Tobie Twoi znajomi?

Już tylko Kiler, o sobie tylko tyle, 
Wiem, co za ile, nie muszę dbać o bilet, 
Mam wszystko w tyle, są czasem takie chwile,
Że się nie mylę, choć wcale nie wiem ile.
Nie kiwnąłem nawet palcem, by się znaleźć w takiej walce, 
Teraz w pace swe ostatnie resztki image'u tracę.
Kiler - Elektryczne Gitary

3. Czy weźmiesz ślub?

Dzień dobry, jak się dziś masz, mój ukochany?
Słychać dźwięki narastającej piany i czuć delikatny zapach.
Wszystko to, jedno po drugim, stopniowo zmienia barwę.
Moich uszu doszedł także ton głosu mojej twórczyni.
Świat jest taki głupi, że nie może zaakceptować moich słów.
Po prostu starałam się chronić swojego miejsca na tym świecie.
Dlatego właśnie go stworzyłam.
Dalej, zawołaj moje imię. 
To My Husband Android - Hatsune Miku

4. Jak zaczynasz dzień?

Godzina słynna: piąta pięć!
Naciska budzik, dźwiga się.
Do kuchni drogę zna na pamieć, 
Prowadzą go tam nogi same,
Pod kran pakuje śpiący łeb, 
Przez chwilę jeszcze śpi jak w łóżku, 
Dopóki nie posłyszy plusku, 
I wtedy wreszcie budzi się.
Piosenka dla robotnika rannej zmiany - Stare Dobre Małżeństwo

Budzę się jak zwykle o sennym poranku, 
Mocno zaciskam krawat na swojej szyi.
Kiedy wkraczam do klasy, 
Z dumy lekko wypinam pierś.

5. Jak będzie można określić historię Twojego życia?

W rozpadającym się dworze wypełnionym wonią zgnilizny,
Także dzisiaj rozpoczyna się ostatnia wieczerza.
Na stole całe krocie potraw, których widok jeży włosy na głowie,
Z uśmiechem na twarzy zajada się nimi kobieta.
Imię jej brzmi Vanika Conchita, 
Skosztowała ona wszystkich smakowitości tego świata.
(...)
Pożreć wszystko, co jest na tym świecie - to mój cel.
W żołądku miejsca nie brak.
(...)
Schrupać wszystko aż do szpiku kości,
Jeśli to nie wystarcza, wgryźć się w talerze!

6. Reakcja na wygraną w Totolotka?

I co ja robię tu, co ty tutaj robisz?
Dwanaście ciężkich, szczerozłotych koron moją głowę zdobi,
Jest tyle różnych dróg.
Co ty tutaj robisz?
Kolejny piękny, marmurowy pomnik koło domu stoi.
Co ty tutaj robisz - Elektryczne Gitary

7. Jakie będą Twoje studia wyższe?

Na granicy twojego i mojego świata,
Znajduje się wybitny wszechświat zwany Calalini.
(...)
W żaden dzień nie ma tam wakacji dla mnie.
Calalini - Kaai Yuki

8. Piosenka na imprezę to?

Główną rolę w tej Zwariowanej Nocy odgrywasz ty.
(...)
Śpiewajmy, tańczmy, hałasujmy! Zapomnijmy o wszystkim, czy to gorzkie, czy słodkie,
Baw się tak dobrze, że oszalejesz! Wesoła noc.
Bad End Night - Hatsune Miku, Megurine Luka, KAITO, MEIKO, Gumi, Gakupo, Len Kagamine, Rin Kagamine

9. Czy będziesz miał/miała szczęśliwe życie?

Pragnę żyć wiecznie, ponieważ dzięki temu wszystko by się ziściło,
Jednak różne przeciwności ciągle stają mi na drodze.
Cały pozostały mi czas podążać będę za marzeniami,
A także rzeczami, które są dla mnie ważne.
Teraz pójdę sobie zjeść coś słodkiego.
Przestań mówić takie rzeczy, bo nie mają one sensu.
Alchemy - Girls Dead Monster

10. Czy będziesz miał/miała dzieci?

Dzieci są złe,
Dzieci są złe, 
Dzieci otwarcie bawią się w wojnę!
Dzieci są złe,
Dzieci są złe, 
Dzieci zazdroszczą sobie zabawek!
Dzieci są złe, 
Dzieci są złe, 
Dzieci biją się w piaskownicy!
Dzieci są złe - Zielone Żabki

11. Co uczyni Cię szczęśliwym/szczęśliwą?

Nawet jeśli miną lata i samochody zaczną latać po niebie, 
Nawet jeśli po wielu latach maszyny na pewno zaczną mówić, 
Zanim cokolwiek powiesz lub nazwiesz coś wygodnym, 
Proszę, najpierw ulecz rany w swoim sercu.
(...)
I jak, co powiesz o teraźniejszej mnie?
Wkurzasz mnie, naprawdę cię nienawidzę!
Jeśli po takim niebie zaczną latać pociski,
Jeśli z tego powodu zacznie latać też twoje życie, 
To musisz stać się życzliwą osobą, 
Chcę zapewnić o tym siebie samego.
Muszę stać się życzliwą osobą, 
Zanim moje serce skamienieje.
World Domination How To - Rin Kagamine, Len Kagamine

12. Jaką piosenkę zagrają na Twoim pogrzebie?

A teraz idziemy na jednego,
A teraz będziemy wódkę pić.
(...)
I rym cym cym i hopsasa!
Idziemy przez życie w podskokach!
I rym cym cym i hopsasa!

13. Jaki jest Twój partner idealny?

Slenderman, Slenderman,
Wszystkie dzieci próbują biec, 
Slenderman, Slenderman, 
Dla niego to część zabawy.
Slenderman, Slenderman, 
Ubrany w najciemniejszy garnitur i krawat, 
Slenderman, Slenderman,
Z pewnością umrzesz.

39 komentarzy:

  1. Lubię takie piosenkowe formy odpowiadania na pytania. Kiedyś na dA krążył taki fajny tag, gdzie puszczało się swoją playlistę i tytuły piosenek były odpowiedziami do pytań, wychodziły z tego przekomiczne rzeczy, pamiętam, że czytając niektóre śmiałam się jak głupia, ale u Ciebie też wyszło parę zabawnych odpowiedzi. <3 Szczególnie podoba mi się 5 i 7. ^^ haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej powaliła swoimi odpowiedziami wspomniana wyżej Marta, która napisała, że na jej pogrzebie ludzie będą tańczyć Macarenę :D

      Usuń
  2. Trwasz ze mną w tych tagach - dumna :D Podoba mi się ta forma taga. Ja bym miała chyba z tym problem. Znaczy z dopasowaniem pytań do piosenek :<
    Dzieci są złe :D Jak bardzo to do mnie pasuje...
    World Domination How To - wysłałaś mi to chyba na fejsie albo gdzieś indziej. Coraz bardziej mi się podoba :3
    Mysza! Oglądam SnK. O tak - ja też xD I to przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu usunęło mi cały komentarz, życie jest podstępne i atakuje znienacka, jak czołg czy kosmici. Jak nie ja to kto :c Trwamy, a ja chyba staję się masochistką jak Luka, bo sama sobie te tagi wynajduję, ale taki tag to jak nie tag. Mnie to zajęło trzy tygodnie ;D To są dopiero problemy, albo zawinił mój klasyczny zamuł i zdubienie płatu czołowego.
      Do tej piosenki jest fajne AMV :D
      https://www.youtube.com/watch?v=3uYQbBDn_W0
      Zamieściłam na tablicy, wysłałam link, zamieściłam na blogu, wysłałam wersję Kaitową. Wszędzie i wszystko.
      To jest zaraźliwe! :D Gdzie jesteś, jak wrażenia? Anime trochę ssie, manga znacznie lepsza, polecam.

      Usuń
    2. Ja nie wynajduję xD Po co mi więcej - i tak jestem ciągle nominowana. Jak Ty :D
      Tak, pierwszy raz to było u mnie na tablicy xD
      Jestem na 15 odcinku. I zrobiłam zastój bo jestem w takim momencie gdzie mnie dalej zbytnio nie ciągnie. A jak wiemy, dalej są tylko dwa odcinki. Wolę poczekać na więcej i pochłonąć od razu większą ilość :D Tak bardzo mi się spodobało, że aż zaczęłam ściągać sobie odcinki na laptopa. Nie mam porównania z mangą więc dla mnie anime jest bardzo dobre. Podoba mi się 3wymiarowe poruszanie się :3
      Jaki powrót w sierpniu? Ja o czymś nie wiem? :P

      Usuń
    3. Ale ja uciekam przed tymi nominacjami, ponieważ jestem dzikusem z wiochy i gdy coś mnie przeraża, to szybko się ewakuuję. A właśnie, cóż rzekniesz o tym:
      http://www.youtube.com/watch?v=4U45ZFjyzUc
      https://www.youtube.com/watch?v=C3Uw9YClm2E
      Zrobili recap, to było straszne. Anime urwało od animacji, toż to statyczne kadry, gorzej niż niektóre PV do vocaloidowych piosenek. Animatorzy pisali gdzieś, że poszukują ludzi do pomocy, tak tragicznie jest. Ja nie wiem, jak to możliwe, że anime, które jest hitem sezonu ma takie problemy z grafiką. Manga lepsza o wiele, jest na Centrum Mangi. Sama zobacz ;) Ha, teraz mogę Ci spoilerować!
      Powrót do pisania bloga :D

      Usuń
    4. Rzeknę, iż moim zdaniem Gackt lepiej mi się podoba. Znaczy - to wykonanie :D Nawet bardzo :3
      Ja zbytnio nie zwracam uwagi na grafikę/kreskę. Jak już to mogę się doczepić do oprawy muzycznej xD Ale mi wiele do szczęścia nie potrzeba jeżeli chodzi o grafikę :P
      Może kiedyś luknę na mangę. Ale aktualnie oglądam dwa tasiemce (to mówi samo za siebie) - nie dam rady sięgnąć po skanlacje SnK.
      Nie spoileruj! Jest między nami dwa odcinki różnicy, nie rób tego. :D Co innego Spam na tablicy :3

      Usuń
    5. Ja też nie wymagam super grafiki, ale to wręcz anime już nie przypomina. Wszelki ruch ograniczony do minimum. Z Mikasy zrobili jakąś bishoujo i milcząca moe, a w mandze jakimś cudem nie była i łatwiej było łyknąć taką postać. Odchodząc od grafiki, w mandze to po prostu jakoś działo się szybciej i zgrabniej. Jakie dwa odcinki, ja mam niesamowitą przewagę mangi - czytałam wszystkie rozdziały, które wyszły :3 I moc mojego spoilera byłaby naprawdę pozwalająca, nie wiem, jak się powstrzymuję. Przeczytałam większość mangi kiedyś w jedną noc, to idzie szybko i jest ciekawe.

      Usuń
    6. No własnie Mikasa nie powinna być taka xD Od razu mi się to rzuciło w oczy - jest zbyt perfekcyjna w tym co robi i jak wygląda. Mogli jej trochę odjąć z wyglądu w anime i byłoby wszystko ok.
      Nie, nie - nie chce spojlerów na temat tego anime. Wiem, że wiesz więcej ale nie rób mi tego. Mimo, że zaczęłam czytać mangi - nadal króluje u mnie anime. xD

      Usuń
    7. Ona jest wkurzająca, niech już sobie będzie idealna we wszystkim, ale niech wygląda normalnie.
      Siłą się powstrzymuję, ta walka wewnętrzna... Mam nadzieję, że kiedyś sięgniesz po mangę, bo to anime jest gorsze tysiąc razy. Ja jakoś nie mogę nic oglądać ani czytać, bo albo jestem poza domem, albo boli mnie głowa. Jej, dziewiąty sierpnia już tak blisko!
      http://www.youtube.com/watch?v=pUDEBu0Xznc
      1:18 - 1:26 <3

      Usuń
  3. Świetny tag :D

    schodowsieniepali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten tag :D Zabawne odpowiedzi ;) Muszę się po wsłuchiwać w te piosenki w wolnej chwili. Oczywiście te polskie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 i 13 mnie rozwaliły :)
    bardzo fajny tag, taki pozytywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 pytanie najlepsze :>. Ja bym chyba miała problem z tym tagiem, haha xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odpowiedź na nie była najłatwiejsza :C Odpowiadałam na ten tag przez trzy tygodnie, też miałam problemy...

      Usuń
  7. Ten tag jest świetny! Pierwszy raz go widzę, ale pomysł niesamowicie mi się podoba. Może też za jakiś czas podbiorę, jeśli będę miała wenę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę Twoje odpowiedzi :D

      Usuń
  8. Nigdy nie widziałam odpowiadania w taki sposób. Ty to jednak oryginalna jak zawsze ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, całkiem nieźle ci to wyszło :D Dużo miałaś roboty ze znalezieniem odpowiednich słów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Dużo, trzy tygodnie piosenek szukałam i nad tym myślałam.

      Usuń
  10. O, stary tag odżył. Sporo z tych piosenek nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanie o pogrzebie mnie powaliło :D Całkiem ciekawy pomysł, tego jeszcze nie widziałam. Chyba miałabym problem z odpowiedzeniem na niektóre pytania >.<

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytanie dziewiąte, moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka lista przebojów powstała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielone Żabki koło Vocaloidów :D

      Usuń
  14. Świetny tag, sama chętnie bym odpowiedziała. (Choć byście się biedni zakręcili bo z moim wykształceniem muzycznym to by były same Vocaloidy).
    Padłam przy Calalini xD Dobrze, że już wyleczyłam traumę i nie boję się tej piosenki ;u;

    Tęskniłam :3 Serio, mimo, że może wiele osób tu tak mówi, to ja cierpliwie wyczekiwałam nowego posta. Jakże więc się stało, ze odpowiadam 2 dni po publikacji?! Mam moc zakrzywiania czasoprzestrzeni. Ja bym Chętnie i o Karpaczu poczytała. Zawsze wybierasz dla nas coś interesującego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz, bardzo bym chciała to zobaczyć, ciekawe, ile piosenek bym znała :D Własnie, odnośnie tagów - chciałam dodać jakiś napis do obrazka w sensie ,,Manga & Anime TAG", ale zrobiłabym to w paincie i wyglądałoby to pewnie strasznie i zupełnie zepsułoby Twój piękny rysunek, dlatego boję się cokolwiek ruszyć z tagiem, a listę pytań mam gotową.
      Ojej, cieszę się bardzo :D Ja zawsze czekam na nowe posty u Ciebie i teraz będę narzekać, że pojawiają się tak rzadko :C

      Usuń
    2. No to może niedługo odpowiem :3 Pewnie większość będziesz znała, w końcu też jesteś takim...ekhem...pasjonatem xD
      Wierzę w ciebie! Obrazka już i tak nic nie zniszczy a ja niecierpliwie się czekając na tag :3 (A za posty przepraszam, moja wina, bardzo wielka...czy jakoś tak)

      Usuń
    3. Nie wiem czy świadomie, ale w ankiecie zamieściłaś mój cytat xD

      Usuń
    4. Syntetazorowi maniacy, łączmy się!
      A to podeślę i spytam, czy tak może być.
      Zamieściłam, świadomie :D Jak chcesz, to mogę to usunąć.

      Usuń
    5. NIe, nie xD Jestem zaszczycona!

      Usuń
    6. Nowy level migreny - gdy nawet anime nie chce ci się oglądać ;_;

      Usuń
  15. Pierwszy raz widzę taki tag, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najfajniejszy tag, w jakim brałam udział :)
    Czyżby fanka Elektrycznych Gitar? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha nareszcie jakiś fajny tag :D

    OdpowiedzUsuń