czwartek, 15 sierpnia 2013

Ludożerca reaktywowany. Ale wszystko i tak jest beznadziejne.

       Dopadł mnie spoiler, jeden z największych jakie miałam kiedykolwiek*, a jeśli mówi to Mistrz Spoilera, to sprawa jest poważna. To już staje się denerwujące, czy ja nie mam prawa do zaskoczeń? Jak ze wszystkich sił unikam spoilerów, to nagle włącza mi się jasnowidztwo. Tak to jest z tą Klątwą Spoilera, chcę się jej koniecznie pozbyć.
     Okrutnie bolą mnie krzyże, to może po części od siedzenia przed komputerem. Cała dygoczę, już nie wiem od czego. Dobrych książek nagle zabrakło.
      I co ja mam robić, kiedy nagle cała radość życia, optymizm i inne bajery mówią, że są w końcu wakacje i im też należy się urlop, a ja zostaję sama, sama z bezgranicznym zniechęceniem i listami Wertera na półce?

Kto się przyzna, że zna tę piosenkę? ^^
         
      W każdym razie, ogłaszam wszem i wobec, że Ludożerca został znowu reaktywowany, tym razem mam zamiar prowadzić go konkretnie. Zapraszam wszystkich do czytania, notki będą ukazywały się co cztery dni. 


*Nie licząc tego z zeszłego tygodnia, tego jeszcze wcześniejszego i kilku z takiego forum.

64 komentarze:

  1. Oj tam, spoilerów się chyba nie da uniknąć xD. Jak na razie to najgorsze miałam z Naruto i shingeki no Kyojin... xD.

    A jak brakuje Ci dobrych książek, to zachęcam do spaceru do biblioteki po "Miecz Prawdy" Goodkinda :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ale niektórych ludzi spoilery lubią b a r d z i e j. Najlepszy miałam z Zetsuen no Tempest - jak przy czwartym odcinku można wiedzieć, co się stanie mniej więcej w dwudziestym pierwszym, kiedy to wcale nie było oczywiste, a rozdziałów mangi jest przetłumaczonych tylko kilka? Skąd takie informacje mam? :C
      Biblioteka jest nieczynna, ale zapewne tego nie mają.

      Usuń
    2. Hahaha xD. Chyba faktycznie Ciebie spoilery bardziej lubią :D. Moim głównym źródłem spoilerów jest chyba Otaku do ataku (co tam, że większość spoilerów jest oznaczona - ja ZAWSZE muszę kliknąć >_<).

      Usuń
    3. Na Nyana nie wchodzę, bo poziom tej strony jest tak niski, że to już właściwie depresja.
      Właśnie, miałam Cię zasypywać coverami ^^ I oczywiście pytanie najważniejsze, numer one i w ogóle - jakie vocaloidy i UTAUloidy lubisz najbardziej?

      Usuń
    4. Ja wchodzę - czasem mi się naprawdę nudzi, a to jedyna strona tego typu, jaką znam xD. Rzadko, bo rzadko, ale trafiają się tam fajne rzeczy :D.
      Vocaloidów słucham od niedawna, więc znam właściwie tylko te najpopularniejsze. Najbardziej lubię bliźniaków Kagamine - sama nie wiem czemu, bo z vocaloidów wcale nie śpiewają najlepiej. Tak po prostu sobie ich lubię. Ciekawy głos ma Gumi, Miku też śpiewa w porządku. Luki i Kaito słucham rzadziej, chociaż wcale nie są gorsi. Za to za Meiko i Gakupo nie przepadam. No i po jednej z Twoich notek zaczęłam też słuchać Lily :). UTAUloidów nie znam w ogóle >_<.

      Usuń
    5. Ja jakoś nie czuję potrzeby wchodzenia na takie strony - wystarcza mi zerochan i cudowna sekta fandemonium.
      Ciekawe masz upodobania ^^ Też lubię Lena i Rin, zwłaszcza w piosenkach Neru. Ja jestem syntetazorowym maniakiem i lubię wiele mniej popularnych vocaloidów, choć moim ulubionym jest Kaito, a on jest jednym z bardziej znanych. Szkoda, że nie lubisz Meiko i Gakupo, Meiko świetnie sprawdza się razem z Kaito, a Gakupo to po prostu Gakupo.
      http://www.youtube.com/watch?v=izVVJC8qAFA

      Usuń
    6. Tę piosenkę znam i bardzo lubię, ale oczywiście w wykonaniu Rin i Lena Kagamine xD. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić, że śpiewa ją ktoś inny, chociaż Meiko i Kaito też dobrze wyszła ^_^. Ja ogólnie lubię parę Kaito x Miku xD. Pewnie znasz Cantarellę --> http://www.youtube.com/watch?v=h3U-IGxt_qU .
      Fajny cover nagrała też po polsku Reni --> http://www.youtube.com/watch?v=VGBuepmVGc8 .

      Usuń
    7. Tylko nie para Kaito x Miku, to najbardziej nietrafiony vocaloidowy paring ever! Nie mam pojęcia, jak ktokolwiek mógł na to wpaść. Kaito tylko z Meiko, ba, już prędzej z Gakupo, Lily, Lenem czy Rin, byleby tylko nie z Miku. Brrr. Oczywiście, że znam, cover też, ale jakoś mi się specjalnie nie podoba :3 Color Chronicle Series, to jest to.
      http://www.youtube.com/watch?v=k00QbmCXw3E
      Jeśli mowa o coverach Kagamine...

      Usuń
    8. Hahaha, no weź, Kaito z Gakupo? xDD. Właśnie Kaito i Miku pasują do siebie, chyba we wszystkim mamy przeciwne zdanie xD.
      I znowu wersja Lena i Rin bardziej do mnie przemawia ;).
      A co sądzisz o http://www.youtube.com/watch?v=7gLC0Y5Cx-M ? :) i coverze Reni, którego też pewnie znasz? ^_^.

      Usuń
    9. Kaito z Gakupo to niestety, straszliwie popularny paring. Nie wiem gdzie Kaito pasuje do Miku, chyba jedynie kolor włosów oboje mają podobny.
      http://www.youtube.com/watch?v=lx9JJDpYScU
      Generalnie nie przepadam za coverami po polsku.

      Usuń
    10. Jak możesz woleć Kaito z Gakupo niż Miku? Ja ogólnie to nie przepadam za yaoi (okej, oglądałam, ale wolę pary hetero xD).
      Proponujesz jakiś inny paring z Miku? :>
      O Boże, nie wierzę, moja ukochana piosenka, którą bardzo lubię w wykonaniu Rin i Lena w wersji yaoi O_O. Szczerze mówiąc, ten cover Gakupo i Kaito to chyba jeden z gorszych jaki słyszałam xD. Troszkę mnie przeraża :D.
      Hah, okej, ja uciekam oglądać Fairy tail <3.

      Usuń
    11. To jest oczywiste, że już wolę Gakupo z Kaito niż Miku. Miku to mogę paringować jedynie z Luką.
      Magnet to w oryginale był w wersji yuri, bo śpiewała go właśnie Luka z Miku, więc yaoi to nic nowego. Istnieje nawet taka niepisana zasada - jeśli istnieją jakieś dwa syntezatory, to na pewno jest gdzieś z nimi Magnet.
      http://www.youtube.com/watch?v=kLk2an1CMgM
      Tu nie ma yaoi ^^
      Alluring Secret wolę w wersji Nico Nico Chorus.

      Usuń
    12. No tak, wiem, że w oryginalne Magnet było jako yuri, a jednak w wersji Rin i Lena mi się najbardziej spodobało ;). I jakoś nigdy nie spotkałam się z paringiem Kaito x Gakupo, i mnie to zaskoczyło xD. Bo oni naprawdę nie powinni być razem :D.

      Usuń
    13. Tak jak mnie wszystko zazwyczaj najbardziej podoba się się w wersji Kaito ^^ Co ja poradzę na jego wspaniałość.
      http://www.youtube.com/watch?v=hh6BbaT0Ptw
      W takim razie jesteś bardzo szczęśliwą osobą, ten paring jest, niestety, rekordowo popularny, jest masa piosenek takich i jeszcze więcej obrazków. Nie powinni, Kaito tylko z Meiko, ale w sumie ten paring yaoicowy też jakoś przeżyję. Bo Gakupo również uwielbiam.
      http://www.youtube.com/watch?v=Wmcb0vIkCIA

      Usuń
  2. Spojlery to czyste zło, nienawidzę ich z całego serca. Bo w końcu jaki jest sens czytania/oglądania czegokolwiek, skoro wiemy, jak to się skończy? Za to moje przyjaciółki lubią spojlery i zawsze sobie opowiadają o książkach czy filmach, czym po prostu doprowadzają mnie do szału. A kiedy zwracam im na to uwagę, mówią coś w stylu: "Przecież i tak tego nie przeczytasz/nie obejrzysz", czym denerwują mnie jeszcze bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sens, oj jest. Ja po prostu chcę wiedzieć w jaki sposób zrealizuje się to, o czym już wiem. Jakoś musiałam przywyknąć do życia z moją ukochaną Klątwą.

      Usuń
    2. Ale nie ma elementu zaskoczenia na końcu. A czymże jest ta Twoja klątwa?

      Usuń
    3. A to wszystko zależy od rodzaju i stopnia złośliwości spoilera. Mam Klątwę Spoilerów, objawia się ona tym, że wszelkie spoilery bardzo mnie kochają, miewam też napady jasnowidztwa.

      Usuń
    4. Moja mama ma straszne napady jasnowidztwa, z nią nie da się oglądać. Mówi: "Pewnie zaraz będzie to i to" i właśnie to się dzieje! Powinna chyba scenariusze pisać.

      Usuń
    5. Moja rodzina też tak ma, zwłaszcza mój dziadek. Ja też ^^ Ale jego nie da się chyba pobić.
      Zaraz będzie bieg na 100 metrów, poprzednie mistrzostwa świata w lekkoatletyce.
      Mój dziadek: A teraz Bolt zrobi falstart, hahaha!
      Ja: No jasne.
      Bolt robi falstart.
      D:

      Usuń
    6. Lepiej niech przewidzi wynik losowania lotto. :D

      Usuń
    7. Haha XD Ty wiesz, że on od jakichś 35 lat albo i więcej nieprzerwanie gra w lotto? Nawet jak był w szpitalu, to jego największym zmartwieniem było to, jak wyśle totolotki.

      Usuń
    8. I nic? Zawiodłaś mnie. :P

      Usuń
    9. Cóż, czasami zdarza mu się coś wygrać, ale nie są to niestety jakieś zawrotne sumy. On ma talent do wykrakiwania złych rzeczy i widział już praktycznie wszystko, dlatego może spoilerować. Jasnowidzem to jestem ja.

      Usuń
    10. Ech, ja najwięcej dwadzieścia złotych w lotto wygrałam, ale czuję, że jestem na dobrej drodze do większych sum. ;)
      Moja mama też niestety umie wykrakać najgorsze rzeczy, dlatego staram się ją odwieść od tego.

      Usuń
  3. Chyba jeszcze nigdy nie zobaczyłaś spoilera. Może dlatego, że nie szukam tego typu filmików na yt ani gdziekolwiek indziej i nie jestem fanką annime/filmów by coś takiego na swej drodze spotykać.

    A jeśli chodzi o Wertera, to czekam aż spadnie śnieg i w pełni odczuć nastrój i skupić się na książce. Teraz nie umiem nic przeczytać -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście. Werter tak się zachwyca przyrodą, że miło się go czyta latem.

      Usuń
  4. Mogłam Ci nic nie wspominać i nie zrobiłabyś takiego wielkiego spoilera. Moja wina :< Powinnaś się powstrzymać.
    Tylko mi nie mów, że go przewidziałaś. Tego nie dało się przewidzieć w żaden sposób ;_;
    Może blogowanie w jakiś sposób zlikwidują to zniechęcenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie przez Ciebie, to jakoś tak się stało. Właściwie przez przypadek. No cóż. Przywykłam. Może będę mangę kupować XD
      Nie, nie przewidziałam, ale na samym początku jak chyba wszystkim coś mi się zdawało, że przecież Ichigo to trochę jak Quincy jest, ale potem oczywiście jak się trochę powyjaśniało, to już zapomniałam, ale to tylko takie wrażenie było.

      Usuń
    2. To dobrze, że to nie przeze mnie xD
      Będziesz?? :D Kupuj, kupuj :3 Czyli jednak zaczynasz sie przekonywać do kupna? Wiesz jak pięknie prezentuje sie na półce ^^
      Mi nawet nie przyszło na myśl, że Ichigo chociażby w najmniejszej części jest podobny do Quincy...

      Usuń
    3. Niech Twe sumienie będzie spokojne.
      Na razie muszę skończyć NHK, z Bleachem to raczej odległe perspektywy, może będę mogła sobie na to pozwolić wtedy, kiedy i Dengeki Daisy się skończy, ale nie wiem, czy nic fajnego nie zaczną jednak wydawać, jak dobrze, że Terra e... jest takie krótkie.
      Mnie przeszło, ale potem się rozwiało przez to wszystko. Ale nie można powiedzieć, że to jest tak totalnie z odwłoka pomysł, jak niektórzy twierdzą, bo coś tam było kilka razy sygnalizowane.

      Usuń
  5. Ostatnie dwa tygodnie wakacji bardzo dziwnie oddziałują na psychikę, naprawde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że to raczej sześć minionych tygodni wakacji.

      Usuń
  6. Haha, znam tę piosenkę ^ ^ Grałam przy niej w OSU! xD Ja zamierzam przez te dwa tygodnie siedzieć i oglądać wszystko co tylko bd chciała ;)Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słynny opening Shingeki no Kyojin XD

      Usuń
  7. Czytałam już ludożercę i reaktywuje się naprawdę z szykiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :3 Ja, pułkownik mysza będę się starać!

      Usuń
  8. A na mnie spojlery nie działają za bardzo. Jeśli ktoś chce może spojlerować ^_^ Nie robi to na mnie wrażenia, bo i tak to obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie dwa tygodnie, więc trzeba przestawić swój tryb funkcjonowania na szkolny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj znienacka stałam podejrzanie wcześnie. Generalnie stwierdziłam, że łatwiej mi się wstaje, jak śpię na płaskim. Ki dusiołek?

      Usuń
    2. Wtedy podobnież człowiek lepiej się wysypia... a jeśli jakość snu jest lepsza, to się zbyt długo nie leżakuje.

      Usuń
    3. Generalnie sen nie jest dla mnie ostatnio przyjemny, bez względu na to, w jakiej pozycji leżę, bo męczą mnie okropne koszmary. Sąsiedzi chyba mnie znienawidzili za te krzyki.

      Usuń
    4. W tym właśnie problem, że nie mam pojęcia, są to jednak koszmary i rzekomo krzyczę.

      Usuń
    5. Raczej nie pomoże. Dzisiaj wyjątkowo pamiętam, problemy z liceum mi się śniły.

      Usuń
  10. właśnie przeglądam sobie Ludożercę i całkiem nieźle Wam wyszedł :D tylko dotrzymaj słowa, notki co 4 dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Dopiero się rozkręcamy, mamy ustalony grafik i jeśli wszystko będzie przebiegać zgodnie z planem...

      Usuń
  11. Jakiej serii dotyczy ów soiler? Wybacz że tak późno ale nie do ść, że własnie się przeprowadziłam, to zepsuty komputer mam ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dokładnie Bleach'a, ale teraz już mi nie można tego zaspoilerować, bo wiem wszystko, co mogę, w ramach zemsty, taka szczepionka, blokada antyspoilerowa, w sensie autospoiler. Co ja gadam dzisiaj ;_; Biednaś Ty, zaprawdę :---:

      Usuń
    2. Ja ostatnio dostałam z shingeki ;___; (właśnie, jesteś mistrzem wyszukiwania różnych coverów Kaito xD)
      A no biedna. Całę życie w strachu i niepewność. Komp cały czas się wyłącza więc nigdy nie wiem ile czasu mi zostało do pracy. Jest tylko płacz i zgrzytanie zębów.

      Usuń
    3. Ja przeczytałam Shingeki przed oglądaniem, więc siłą rzeczy wszystko już wiedziałam. O tak :3
      https://www.youtube.com/watch?v=nxGvN-4IHZY
      https://www.youtube.com/watch?v=0kjEEpQt34A
      Teraz szukam kaitowych piosenek z Neon Genesis Evangelion.
      Ale ta wersja znacznie lepsza...
      https://www.youtube.com/watch?v=eJ661V18J0o
      Skąd ja to znam, biedaku, mój laptop kocha mi się znienacka wyłączać.

      Usuń
  12. Klątwa spoilera i mnie ostatnio natrętnie nachodzi :c. Jakże to irytujące, bo nie chcę znać końca tej historii!

    Cóż... mam teraz podobnie co do Twojego stanu. Ogarnia mnie wszechmogąca nuda, na półce sterczą książki, a na biurku komputer. Codziennie nad wodę. Jedynie wieczorne ćwiczenia dają mi trochę rozrywki, gdybym tylko mogła je wykonywać cały dzień... Mogłabym, gdyby nie istniało coś takiego jak zakwasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest permanentna, jasnowidztwo tak bardzo mocno ;_;

      Usuń
  13. Mi zwykle spoilery nie przeszkadzają (oczywiście jeśli sama sobie zaspoileruję), ale czasem jak mnie jakieś anime zainteresuje, to wolę sama wszystkiego się dowiadywać - i w takich chwilach trafiam na największy spoiler w danej serii. Tak było m.in. z Shingeki no Kyojin, Ergo Proxy i Wolf's Rain

    więc rozumiem Twój ból D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ergo Proxy to sam opening jest spoilerem ;_; I jak tu się potem przed tym ustrzec?

      Usuń
    2. tak, z tym że akurat zostałam zaspoilerowana scisłą końcówką i to dosyć szczegółowo D: ludzie są źli T^T

      Usuń
    3. W sumie zakończenie było otwarte... A co się stało z Wolf's Rain i Shingeki?

      Usuń
  14. "Klątwa spoliera" no to przechlapane :') Mi też, mimo iż staram się unikać, często coś musi wyskoczyć lub przyjść na myśl (i wtedy nic nie zaskoczy). Powodzenia, w odprawianiu egzorcyzmu przeciw "klątwie spoliera".

    Pierwszy raz słyszę tą piosenkę Kaito *^* Jest świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To opening Shingeki no Kyojin, którym teraz wszyscy się podniecają.
      https://www.youtube.com/watch?v=DYYcgRlxeLA
      ^^

      Usuń
  15. Mmm tak w przypadku większości książek stricte obyczajowych. Autorów błagam o większą kreatywność, no! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z kryminałami zbyt często. Wychwalana książka, super z nagrodami, ma trzydzieści ileś rozdziałów, a ja już w trzecim wiem, kto jest sprawcą. So sad.

      Usuń
    2. Wow, musisz mieć piekielnie analityczny umysł :D Mnie z kryminałami zdarzyło się tak trzy albo czterokrotnie zaledwie.

      Usuń
    3. Nie mam analitycznego umysłu, przynajmniej tak mi się wydaje. To kryminały są przewidywalne. Ta książka to ,,Chemia śmierci" była.

      Usuń