czwartek, 4 lipca 2013

Hej, zdradzisz mi swój sekret?

       Nie umiem tworzyć. Potrafię tylko gromadzić informacje i je przekształcać, rozbijać i łączyć. Zazdroszczę wam.
       Jak to się dzieje? Skąd się bierze? Nie wiem, nie wiem, nie rozumiem. Zdradzicie mi swój sekret? Przedstawcie to za pomocą wzoru, wypiszcie zbiór recept. To, co się ze mnie lęgnie jest nieskończenie powtarzalne. Pokażcie mi to dokładnie. Czy muszę zedrzeć z siebie skórę, by to zrozumieć? Tak bardzo was podziwiam, zazdroszczę, siedząc w swojej norce. Obserwuję, wytężam wszystkie zmysły, a nadal nic nie osiągnęłam, nie mogę zapisać tej informacji w swojej bazie danych. Czy ona na pewno istnieje? Hej, a może ona jest nieprawdziwa, jak złoty klucz, który pragnie wbić się w czaszkę? Widzicie, nawet teraz muszę pożyczać i nawiązywać. Wszystkie zdarzenia albo z własnego życia, z niczego nie mogę nic wziąć, opisuję swoje losy pod innym imieniem, w innych okolicznościach, tworząc świat, jestem w nim każdym. Nie wiem, nie rozumiem, nie mogę tego zrozumieć, pokażecie mi to? Ej, ty, jak to zrobiłeś? Nie wiesz? Ty też, on też? Czy to naprawdę złote wskazówki, złote wyjaśnienia, złota fatamorgana. Czyli jednak gdzieś jest, tylko zbyt odległa? Zdradzisz mi swój sekret?  

            Nie wiem, ja nie odpowiem. Nie znam osób takich jak ty. Może to ty jesteś urojeniem?


     Każdy to potrafi, nie upierajcie się, że jest inaczej, nie wpędzajcie się w kompleksy wynikające z bzdurnych powodów. 

51 komentarzy:

  1. Super focia prawdziwa modelka z ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, to zdjęcie robiłam w krytycznej fazie nolifa.
      Co z wiśniami?

      Usuń
    2. Jeszcze musimy poczekac a moze jakis wypad?

      Usuń
    3. Teraz to trzeba zrobić wypad z papierami D:

      Usuń
    4. do szkoly ja mam wszystko zalatwione tylko nie wiem jak z jezykami bo na wykazie ksiazek jest ze sa angielski niemiecki rosyjski i wloski to ja wybieram tylko angielski i kontynuacja z gimnazjum? sam juz nie wiem

      Usuń
    5. To masz angielski i niemiecki tylko, bo musisz uczyć się dwóch języków obcych, angielskiego i dodatkowego, miałeś niemiecki, więc kupujesz niemiecki. A ja właśnie jestem w tej szkole ;3

      Usuń
  2. Kurdę. Jeśli mam być szczera, to jeśli brałabym te słowa jako przekaz do siebie, to nwm jak to robię. Po prostu to jest, jak wzrok czy smak. Nie wiem od czego to jest zależne, ale chyba każdy czeka na impuls, coś co każe ci zrobić tak, a nie inaczej. Może... a może nie? Nie wiem. Naprawdę, nigdy o tym nie myślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, a może nie. Aż się przypomina Kaliber.

      Usuń
  3. ostatnie słowa najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma rzeczy które "każdy potrafi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że są. Każdy normalny i zdrowy człowiek potrafi oddychać, trawić, myśleć.

      Usuń
    2. Ale czy każdy to, to samo co każdy normalny i zdrowy? *głęboko się zastanawia*

      Usuń
    3. Czy ja wiem czy każdy potrafi myśleć...

      Usuń
    4. Nie przesadzajmy... Nawet moja siostra to potrafi, choć w bardzo ograniczonym stopniu.

      Usuń
  5. Ale jeżeli już tyle powstało, tyle ludzi się narodziło, to na prawdę trudno coś samemu stworzyć. Poza tym Ludziopralka to raczej Twój twór :)

    A mnie martwi,że takie gówniarze wyglądają na starsze, niż ich żony. No nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja wiem :D Nie oddam nikomu Ludziopralki! Ta notka to właśnie takie zaprzeczenie.
      Wcale nie wyglądam starzej niż Ty ;_; Wyglądam jak nolife, którym właściwie jestem. Jak to robiłam, to chciałam być jak Hamlet, ale mi nie chciało wyjść.

      Usuń
    2. Ha, dobry pomysł z tym zdjęciem! Nie skojarzyło mi się z Hamletem, ale teraz jak to przeczytałam, to faktycznie podobne xD.

      Usuń
  6. Właściwie nawet nie wiem jaki komentarz powinnam tu napisać, pierwszy raz u Ciebie.

    Może tylko to, że kiedyś chciałam mieć taką maskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz u mnie? D:

      Usuń
    2. No tak. Czuję się teraz jak niezrozumiany nastolatek!

      Usuń
    3. Ale przecież już tu byłaś...

      Usuń
    4. Zupełnie o coś innego mi chodziło. Nie ważne jednak, chyba nie umiem precyzyjnie wyrażać swoich myśli, przepraszam.

      Usuń
    5. Nie przepraszaj, ja miewam gorsze wypadki :)

      Usuń
  7. Uogólnienia nie są dobre, każda osoba jest niepowtarzalna. Większość twórczych pomysłów powstaje z ciekawości, z zadania sobie pytania: a co byłoby gdyby na przykład coś połączyć itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trzeba mieć materiał wyjściowy :) W tej notce chodziło o coś innego.

      Usuń
  8. A ja nie wiem o co chodzi w tej notce T.T Może zrozumiem jak wrócę po sesji xD Spałaś coś czy nadal przesiadujesz całe noce?
    W końcu wiem jak dokładnie wyglądasz :3 Ale jak tak spojrzeć na to zdjęcie z Skype to zupełnie inaczej. W sumie na Skype za dużo nie widać. No, ale wiesz o co mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało mi się wczoraj, ale oczywiście i tak poszłam koło drugiej, dzisiaj znowu to samo, bo skupiłam się na tym, by udało mi się wczoraj. Widać na tym zdjęciu właśnie to, jakim jestem nolifem, bo zrobiłam je dzisiaj rano, te piękne cienie pod oczami i nieogar na głowie. Właśnie o to mi chodziło!

      Usuń
    2. Mysza, oderwij się od Fejsa i piszuj nową notkę :D Myślałam, że jak wrócę po sesji to będzie powitalny post a tu nic xD
      Zakończ ten nołlajfa i wracaj na bloga :3

      Usuń
    3. Oderwałam się i napisałam :D Nic nowego w niej nie znajdziesz, ale masz rację, trzeba tutaj wrócić, muszę być dzielna. Jej, czyli to już, koniec sesji? I kto tu kogo powinien popędzać z notkami.

      Usuń
  9. Jesteś ładniejsza niż sobie ciebie wyobrażałam ;____; Czaję się przez to źle. W odpowiedzi na twoje wszystkie filozoficzne posty zastanawiałam się ostatnio czy deska do prasowania została stworzona z takimi rogami specjalnie po to by móc prasować na nich bluzki czy może ludzie tak zaczęli je wykorzystywać a producentom nie przyszło to do głowy. Wiem, moje myśli głębokie niczym...przychodzą mi do głowy tylko zboczone porównania. Jest źle. Jest źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to są bardzi ciekawe przemyślenia, deski do prasowania w ogóle są takie podejrzane, wczoraj jak patrzyłam na deskę to stwierdziłam, że jej nogi tworzą logo My Chemical Romance. Wcale nie słucham tego zespołu ;_; Ale największą moją rozkminą jest to, kiedy wreszcie wyjdzie Demon Maiden Zakuro, bo to je jak ruletka ;_;

      Usuń
    2. Kiedyś czekałam. Oj czekałam z utęsknieniem. Teraz mam 2 tomu zaległości. To jest dopiero ruletka. Kiedy będę mogła nadrobić? MCR też nie słucham :< Nawet nie wiem jak logo wygląda xD

      Usuń
    3. Mam wszystkie tomy, ale tylko cudem, to się pojawia tak jakoś znienacka. Ta chwila, gdy czekasz siedem miesięcy na kolejny tom...

      Usuń
    4. Zakuro to ninja. Pojawia się i znika. nigdy nie wiesz kiedy przybędzie. A tak serio to nie wiesz czym jest spowodowana nieregularność?

      Usuń
    5. Nie mam pojęcia, to jest Studio JG, u nich wszystko potrafi mieć opóźnienie. Niby już z Zakuro miało być wszystko okej, a tu proszę.

      Usuń
    6. To je studio JG, tego nie ogarniesz ;___;

      Usuń
    7. A Waneko Pandory piąty tom przed terminem wydało :D

      Usuń
  10. Ładnaś jest kobieto. Cały czas rozkminiam post, nie chcę palnąć głupoty, więc napiszę, jak już zrozumiem. Jeśli zrozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyżby inspirowane Hamletem? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę cię na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest to zapewne zbyt miły widok - mysza w stadium totalnego nolifa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami, mimo wszystko, trudno uwierzyć w siebie. Zwłaszcza, gdy na każdym kroku, w każdej dziedzinie porównujesz się z kimś innym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak pięknie piszesz i ujmujesz myśli w słowa. Wiem, pisałam Ci to już 2998433289 razy. Każdy ma jakiś talent i jest w czymś dobry, nawet jeżeli trudno to dostrzec.
    Piękna Myszo skąd masz tą wspaniałą maskę? D: *idzie zakosić to cudo*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wilczego Szańca, OM-14, rozmiar 0, rok 1984 :3

      Usuń
  17. Czasami powody kompleksów nie wydają się, aż tak bzdurne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś, masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  19. Biedny Jorik! Swoją drogą wszyscy myślą, że "być albo nie być" to fragment z czachą a tu takie zaskoczenie :P ciekawa koncepcja zdjęcia, Szekspir byłby dumny.

    OdpowiedzUsuń