środa, 12 czerwca 2013

Tagowy tag wszechtagów tag

           Rozkręcam się i dzielnie walczę z tagową fobią,  choć wiem, że większości z Was nie interesuje to, jaka jest moja ulubiona książka czy o czym marzę, dodatkowo jestem dość nudną i szarą osobą, więc wszystko będzie jeszcze bardziej nieinteresujące. Dziś odpowiem na pytania nomissn. Moje odpowiedzi będą długaśne i nieciekawe, więc mogę się założyć, że nie będzie się Wam chciało czytać tego wszystkiego i nie mam najmniejszego zamiaru Was za to potępiać, gdyby nie to, że muszę to napisać, to sama bym tego nie czytała, ani by mi się śniło.

źródło: zerochan.net
1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nikt mnie nie ostrzegł, że te pytania będą takie trudne, to nie fair! Cóż, trzeba się przyznać  nie mam jakiegoś największego marzenia. Wiem, wiem, marzenia są potrzebne, ale moje są albo zbyt nierealne, zbyt przyziemne lub trudne do opisania, a w ogóle to są bardziej życzeniami. Hmm, może mam coś na kształt marzenia. Chciałabym, by istniało jakieś życie pozagrobowe i bym znalazła się w gronie tych dobrych i prawych, a potem poznała odpowiedzi na wszystkie pytania i zagadki dręczące ludzkość, a przynajmniej ten jej ułamek stanowiący moją osobę. Cały czas mam wrażenie, że kiedyś dowiem się tego wszystkiego, trzeba tylko poczekać. Oklepane, prawda?

2. Czego najbardziej nie lubisz w sobie?
Jest sporo takich rzeczy. Z cech fizycznych nie lubię swoich grubych nóg i ramion, bardzo słabych i cienkich włosów oraz różnych ułomności i chorób, ale to się rozumie samo przez się. A teraz będzie ciekawiej, o ile to w ogóle możliwe wtedy, gdy rozmawiamy o mnie. To, czego najbardziej nie lubię w swojej osobowości i cechach psychicznych, to lenistwo, niezaradność, zarozumiałość i automatyczne myślenie, że jestem lepsza od innych wynikające z permanentnego kompleksu niższości.

3. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Policzmy, za dziesięć lat będę miała lat dwadzieścia sześć. Zupełnie nie mam wizji swojej przyszłości, wszystko wydaje się takie trudne. Jeśli ukończę studia zostanę z niczym, bez mieszkania, bez pracy, bez pieniędzy. Mam nadzieję, że za dziesięć lat będę wykonywać jakąś pracę związaną z przyrodą, może zostanę też na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, jeśli uda mi się tam ukończyć studia, co będzie pewnie dla mnie astronomicznie trudne. Koniecznie muszę mieć wtedy szczura.

4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Czy są ludzie, którzy potrafią bez problemów odpowiedzieć na to pytanie? Nie wiem, ja się do takich nie zaliczam. Mój gust zmieniał się i nadal się zmienia, ciężko to wszystko znaleźć, złożyć w jedno i określić. Mam kilka ulubionych książek, ale trudno mi wybrać tylko jedną albo jakąś elitę, postaram się jednak. 
,,Solaris" Stanisław Lem
,,Czarny Zakon" James Rollins (Jim Czajkowski)
,,Powrót z bezkresu" David Almond

5. Jaką najdziwniejszą rzecz zrobiłaś?
Wiecie dobrze, jak to jest  kiedy ktoś pyta o takie rzeczy, to nagle wszystko ucieka z głowy. Może być stworzenie ludziopralki? Nie? Hm. Zrobienie ze swojego pokoju dżungli i zniszczenie jej, chodzenie zaplątanym w arafatki (cztery arafatki robiące za strój), udawanie beduina, zarejestrowanie się na fandemonium, zbudowaniu Kremla z przyborów szkolnych, stworzenie Młodzierzowego Stowarzyszenia Zwolenników Rządów Autorytarnych i rozwiązanie go, całowanie żab, by sprawdzić, czy są zaczarowane, bawienie się w radiestetę, szukanie zjawisk paranormalnych wszędzie, napisanie ody do buraka, zjedzenie dżdżownicy. Straciliście już resztki szacunku, jaki do mnie żywiliście? Żartuję, przecież wszyscy wiemy, że słowa mysza i szacunek wykluczają się nawzajem. 

A teraz pytania dla Was! Jest ich osiem, bo tyle nóg ma pająk (the best logic ever).

1. Jaka jest tajemnica, której rozwiązanie najbardziej chcesz poznać, choć wiesz, że to trudne lub niemożliwe?
2. Czy boisz się myszy?
3. Jaki jest Twój ulubiony język obcy?
4. W jaki sposób chciałbyś być pochowany? Jakie jest Twoje ulubione święto?
5. Jaka jest najohydniejsza rzecz, którą kiedykolwiek zjadłeś?
6. Jaki byłeś pięć lat temu?
7. Kosmici - z czym to zjesz?
8. O czym myślisz, gdy patrzysz w niebo nocą?

Nominuję:
Midoriko (Wiem, że Cię nie ma, ale kiedy w końcu się pojawisz, to chętnie przeczytałabym odpowiedzi. Naprawdę :3)

78 komentarzy:

  1. Zjadłaś dżdżownice...? Xd Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu, ale pamiętam jak dziś :D

      Usuń
  2. ha, ja kiedyś napisałam odę do ronda :D A dżdżownicy bym nie tknęła, szalona Ty :D dzięki za nominację, chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rondo takie piękne, koła są nieskończone w swej kątowości.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również okropnie trudno wybrać mi jakąś ulubioną książkę [zresztą to samo tyczy się filmów], gdy ktoś mnie o to spyta to zazwyczaj zupełnie nie wiem co odpowiedzieć i to wygląda tak, jakbym miała w ogóle problemy z przypomnieniem sobie czy w ogóle coś kiedykolwiek przeczytałam.
    Jedynie ze wskazaniem ulubionego serialu nie mam żadnego problemu. [GRA O TROOOON, GRAAAA O TROOOON!]

    Dziękuje za otagowanie, chętnie sobie na pytania odpowiem, na to o pogrzebie również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jakoś serial się nie podoba, kończę czytać książkę.

      Usuń
    2. Dla mnie Gra o Tron to tak jakby sposób na życie. Lecz pamiętam, że spodobał mi się dopiero po trzecim podejściu.

      Usuń
    3. Wszyscy ciągle się nią podniecają, to męczące.

      Usuń
    4. Ej, bo zaraz powiesz jak moja koleżanka, że nie lubi książek które są popularne, więc na starcie odrzuca chociażby takiego Widzmina. Dla mnie ten argument jest zwyczajnie śmieszny.

      No i też się podniecam ^^.

      Usuń
    5. Nie lubię tego przesadnego ,,jarania się" czymkolwiek.

      Usuń
    6. Pewnie że to irytujące. Osobiście jednak nie biorę udziału w tym całym fangirlowaniu i nie płaczę po każdym odcinku, ale i tak niesamowicie lubię ten serial. I książki zresztą też.

      Usuń
  5. Wcale nie oklepane!Też chciałabym,żeby istniało życie pozagrobowe i chciałabym się wszystkiego dowiedzieć o tzw."nieznanym". haha. Te najdziwniejsze rzeczy the best - całowanie żab (nie odważyłabym się!).
    Ciekawe pytania zadałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całowanie żab nie jest dla mnie niczym strasznym :D Boję się pająków.

      Usuń
  6. Rany, naprawdę zjadłaś dżdżownicę? Ja jadłam kredki woskowe i stokrotki ale żeby aż tak? Jesteś moją osobistą Mistrzynią :)Smaczna chociaż była?
    I ja też całuję żaby, przezorny zawsze zabezpieczony, może kiedyś się uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu, była okropna, najgorszy był chyba zapach.

      Usuń
  7. Hmm, marzenie wcale nie takie oklepane ;D Przy tobie poczułam się naprawdę przyziemnie z tym moim :( Niby też chciałabym poznać te wszystkie odp. ale jakoś nie myślę o tym pisząc o swoich marzeniach ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Czy grzybowa to kosmitka?
    2.Nie
    3.Żaden (Polska rządzi!!!)
    4.Na kolorowo w kolorowej trumnie z neonami i żeby wszyscy się cieszyli(no chyba życie wieczne jest lepsze nasza stara katechetka nam to wpoiła)
    5.Przy mojej siostrze wszystko jest ohydne(a tak na serio to węgiel z pieca)
    6.Mniej dziwny niż teraz
    7.Wiem że istnieją dowód w szkole
    8.Że mnie obserwują
    CAŁY JA DZIWNY
    (Busik jest łysy a wcześniej wyglądał jak ten gostek z ''Ogniem i Mieczem,,)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonowa trumna :3
      Widziałam właśnie, w pierwszej chwili go nie poznałam. Jak on wygląda!

      Usuń
    2. http://www.google.pl/imgres?imgurl&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.krz.pl%2Fart%2C2073%2C2720-0&h=0&w=0&sz=1&tbnid=yYB70gpvRSr8FM&tbnh=260&tbnw=194&prev=%2Fsearch%3Fq%3Dkozak%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=kozak&docid=Tf8gxSgRUwUXLM&hl=pl&ei=tLK4Uaz5IMzwtQaVpIGwBA&ved=0CAEQsCU przed przemianą
      http://www.google.pl/search?q=zag%C5%82owa&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47810305,d.Yms&biw=1024&bih=630&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=hrK4UeDiMsKetAaklIC4Ag#um=1&hl=pl&tbm=isch&sa=1&q=%C5%82ysy+debil&oq=%C5%82ysy+debil&gs_l=img.3...4373.7824.0.8087.10.10.0.0.0.0.195.1466.2j8.10.0...0.0.0..1c.1.17.img.6eWaY4e5aIA&bav=on.2,or.r_qf.&fp=255636894beac1ca&biw=1024&bih=630&facrc=_&imgrc=2YCG13lNE0I0WM%3A%3BcL_NAjI7ORi3nM%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2011%252F02%252Fjustin-bieber-nie-ma-wlosow.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgwiazdunie.pl%252Fjustin-bieber-jest-lysy-fanki-sa-przerazone%252F%3B300%3B400
      i po

      Usuń
    3. Faktycznie przypominał kozaka D:

      Usuń
    4. I jeszcze jedno ważne pytanie czy wiesz co to Derweze bo u nas w szkole nikt. A i jeszcze jutro zebranie kółka z prezentacjami powiedz im tam w szkole bo mnie jutro nie będzie bo jadę do Inowrocławia złożyć papiery.

      Usuń
    5. Ale zostawisz prezentację?! Boże, nikogo nie będzie!!!

      Usuń
    6. Nie nie ja będę muszę dam rade jeszcze próbuje naciągnąć mamę na świnkę morską drugą akurat ktoś chce oddać z klatką w Inie mam bzika

      Usuń
    7. Mam nadzieję. Mówiłam już kilku.

      Usuń
  9. Każdy lubi co innego. Ze szczeniakami fajnie się bawi, fajnie wyglądają i w ogóle, ale wychowywanie ich nie jest łatwe. Ja nigdy nie wychowywałam szczeniaka, bo mój pies miał 4 lata, jak go wzięliśmy, więc nie wiem, jak to jest. Ale po psie mojej koleżanki widzę, że to uciążliwe, parę razy dziennie sprzątać siki i mieć porozrzucaną ziemię z kwiatów po całym pokoju, pogryzione rolety, firanki itp., martwić się, że coś zje, kable, proszek do prania, coś, co szczeniak nie powinien jeść. :/
    Aww, mój sąsiad ma beagla i jak biega po śniegu, to się świetnie rozkracza. XD
    Jakbyś weszła do mojego, to byś od razu wyszła. Kiedy Easy jest zarośnięty, to strasznie śmierdzi, nawet jak się go umyje. I w przedpokoju, gdzie ostatnio często śpi, okropnie cuchnie. :< Na szczęście niedługo będzie kąpany i wysłany do fryzjera, także mam nadzieję, że ten zapach zniknie, zwłaszcza że w przedpokoju nie ma okna, żeby chociaż przewietrzyć pomieszczenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś przed testami mnie otagowałaś i powiedziałam, że zrealizuję ten tag, kiedy znajdę czas. Dzisiaj ci mówię, że nie zdołam tego zrobić, bo mi on po prostu nie leży. Przepraszam.

      Jak ci smakowała dżdżownica? :D

      Usuń
    2. Fuj, fuj, fuj. Nie odważyłabym się tego włożyć nawet do ust, a co dopiero pogryźć, przeżuć i połknąć. To może być chyba porównywalne do stania w pokoju pełnego komarów. Brr.
      Przy każdym zwierzęciu jest trochę roboty, a jak masz ich więcej, to już w ogóle. No ale to na odpowiedzialność właściciela. :) Gryzonie są słodkie, choć ja wolę jednak psy. Moja więź z nimi jest o wiele większa, aniżeli z myszkami itp. Kiedyś miałam kilka lub kilkanaście chomików i nie miałam z nimi tak ciekawych historii, jak z moim pieskiem. Pies jest bardziej ludzki. I duży. XD Bassety są świetne. Mają wspaniałe oczy i te uszy. <3 Ale mi najbardziej się podobają sznaucery, buldożki francuskie, chow-chow i owczarki niemieckie długowłose. Chociaż generalnie wolę te mniejsze rasy, bo są bardziej domowe. :)

      Usuń
  10. Też nie potrafię wymienić jednej książki. Z anime to już inaczej wygląda xD Najbardziej rozbawiło mnie chodzenie w 4 arafatkach :D
    Lenistwo :3 Witam w kubie.
    Wiesz, że jak się w końcu spotkamy to Cię ukatrupię za te nominacje :D Ciężko u mnie teraz z czasem T.T Ale postaram się odpowiedzieć. Tylko to pierwsze pytanie dziwne... Weź wymyśl dla mnie jakieś prostsze - jakieś gdzie się dużo nie namyślę xD
    Dopiero pod koniec zauważyłam, że na grafice są chłopacy z Kuroko no Basuke! :3
    Jak tam na poczcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziłam tak po dworze, tylko w domu.
      Wiem, wiem, jestem w końcu Głównym Złem Bloggera, od czasu do czasu muszę zrobić coś złego i ponaprzykrzać się ludziom. Te pytania są proste :3
      Mundur zmienia człowieka :D Muszę kiedyś obejrzeć to anime, ale ostatnio jakoś nie mogę się za nic zabrać.
      Nie byłam jeszcze na poczcie, trzeba uzupełnić deficyt finansowy, tworzę listę rzeczy do kupienia, za długa to ona nie będzie. Na pewno dokupię osiem brakujących tomików Locke'go, szkoda, że nie wydali w Polsce całej serii :c
      http://www.youtube.com/watch?v=9k11ZfUy8ls

      Usuń
    2. Wiem :D Znaczy, kto normalny chodziłby w 4 arafatkach po dworze? xD
      To pierwsze pytanie wyprało mi mózg... tajemnica? Myślę, myślę i nie wiem :<
      Oglądasz - jak ja to mówię - "gimbusowe anime"? :3 KnB Jest luzackie.
      Alicje masz do skompletowania. Będziesz to wszystko zamawiać z jednego sklepu? Samą mangę?
      Fajne - Takie skoczne :3

      Usuń
    3. Nigdy nie mówiłam, że jestem normalna :)
      Zaczęłam właśnie, pierwszy odcinek oglądam - przez lagi nie mogę dokończyć, tak bardzo się tnie. Wiesz, jak mówi mój opóźniony kolega, element komiczny całej szkoły? Że lagi to wina programów ^^ Jego teksty stają się już memami, biedaczek. Planujemy wypuścić z nim serię memów, nawet nauczyciele się z niego śmieją i czasami opadają im ręce, ale on jest zbyt opóźniony i po prostu inny.
      Chyba tak, na yatta. Nie wiem, czy kupić Alicję, Locke będzie na pewno, może też Tyran.
      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=coKLY3BeTGI&NR=1
      Ha, teraz jadę z innych zbiorów!

      Usuń
    4. Gimbusowe anime :3 Jest ok. Tak na odprężenie.
      Lagi to wina programów :D hah, macie naprawdę mądrego kolegę. Tylko zacząć pisać książkę.
      Na yatta przelew sam Ci się wygeneruje. Tylko go drukniesz i na pocztę...
      Tyran! :3 Mysza chce kupić yaoi xD
      Widzę, że nauczyłaś się wysyłać mi piosenki, które mi się spodobają. Chociaż poprzednia piosenka za mocno mi się zakorzeniła i nie mogę przestać jej słuchać!

      Usuń
    5. I tak siedzę i marnuję czas. Piszę prace różne do szkoły... Ten kolega jest legendą. Mysza czytała już kilka yaoi i widziała, więc szok to nie jest :) Idź mi, zbyt wielu osobom wysyłam i mi się myli potem.
      http://www.youtube.com/watch?v=57RIKgyHtK8

      Usuń
    6. Ja piszę różne prace na studia xD W tym projekt T.T
      Zauważyłam. Ale Ty kupujesz yaoi - ta która nie mogła patrzeć na moje yaoi na półce xD Z resztą moje to nie yaoi. Tyrana można już tak nazwać :3
      Mi pasi jak wysyłasz jakąś piosenkę gdzie słychać gitarkę - czy coś w tym stylu.
      Ta piosenka nie posiada już takich brzmień ;_;

      Usuń
    7. Jesteś już w takim stopniu samowystarczalna i tak pracujesz *podziw*
      Nie mogłam patrzeć na Vassalorda? Nie mówiłam nic tego :3 Ale chyba nie kupię Tyrana, nie stać mnie, smutna prawda. Mój tata lubi, kiedy słychać gitarki, ale klasyczne. Nie chcesz wiedzieć, czego słucham oprócz syntezatorów.
      http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2013/002/e/2/jeff_the_killer_and_slender_man_singing_magnet_by_chawanskii-d5q87gm.jpg
      Wiecznie tylko ta piosenka, tyle wariantów... Cały czas w uszach:
      https://www.youtube.com/watch?v=Oen2J61YSys

      https://www.youtube.com/watch?v=Gjms-jK7Q_g
      https://www.youtube.com/watch?v=Z9nXzFZhUQU
      Patrz, nawet UTAUloidy są fanami Kaito.
      http://pl.vocaloid.wikia.com/wiki/KAI_KIM

      Usuń
    8. Sama siebie podziwiam xD
      A zamiast Tyrana to co chcesz kupić? Ja już dzisiaj zamówiłam brakujący tomik Hellsinga, NHK i Rappe. :) Kasa przelatuje przez palce ;_;
      To Twój rysunek? Jeżeli tak to... nosz cholernie podobają mi się słuchawki :3 Ale chyba to nie Twój.
      Co słuchasz oprócz syntezatorów?
      Pierwsze, drugie - fajne. Trzecie niezbyt mi się podoba xD
      Fanboyem Kaito - Faktycznie.

      Usuń
    9. Nie wiem, zamówię chyba tylko Lockego, oprócz tego same zwyczajne rzeczy kupię normalnie: NHK, Pandorę, Doubt...
      Nie, to nie mój rysunek, nie jestem aż tak uzdolniona. Szczytem moich umiejętności jest ludzipralka i Papciochy :c Nie mam ani odrobiny talentu rysowniczego, mówiąc szczerze.
      Właściwie od jakiegoś czasu nie słucham zbyt wielu rzeczy oprócz nich. Tu są ,,próbki" :D
      http://www.youtube.com/watch?v=Y7wDAPkFLYo
      http://www.youtube.com/watch?v=nfp-DRAUN8E
      http://www.youtube.com/watch?v=boYlCVkFYZA
      http://www.youtube.com/watch?v=XrQDler5ecg
      http://www.youtube.com/watch?v=UeJdI2J3p0Q
      http://www.youtube.com/watch?v=FpkZHEsiryI (wiem, że to ,,obciach", słuchać teraz Busted, NO ALE)
      http://www.youtube.com/watch?v=bUvZKFutVqo
      http://www.youtube.com/watch?v=-XB7aftz6zY

      A właśnie...
      http://www.youtube.com/watch?v=7kWISR2ooig

      Usuń
    10. Uzupełniasz stany, to tak jak ja :D
      Toć dobrze rysujesz i nie wmawiaj mi, że nie. :)
      Ja za te próbki podziękuję xD : polskich piosenek unikam, Rammstein lubię - ale wybiórczo, Busted właśnie fajne.
      Maska gazowa :3
      http://www.youtube.com/watch?v=MKk1u5RMTn4

      Fajnie ją zrobili, szczególnie ta szczęka :3

      Usuń
    11. Hahaha... Poważnie mówisz? -_- Nie rysuję dobrze, znam wiele osób, które rysują lepiej i mają do tego talent, ja rysuję coś tylko wtedy, gdy chcę pokazać komuś coś, co średnio da się opisać, trzeba być ze sobą szczerym, za to dobrze idzie mi śpiewanie.
      :c Smutek wielki.
      Piosenka też świetna, dobrze ustawili Calne Ca. Ja znam tylko wojskowe maski przeciwgazowe, o takie:
      http://www.maski.poszukiwania.pl/images/maski/polska/P1010898.jpg
      Moja jest chyba z 1984r.

      Usuń
    12. Poważnie. Patrząc na większość ludzi - umiesz rysować. Przyznaję - niektórzy wybitnie rysują. Ale no bez przesady - sama chciałabym chociaż tak rysować jak Ty... Jedyne co umiem to rysować gitary - gdzie jest kilka prostych linijek i wszo xD
      Do chóru - zwiedzać świat :D
      Ja się nie znam na maskach ;_;

      Usuń
    13. ZObacz sobie, jak rysuje Ania ;_;
      http://rebyouanime.blogspot.com/
      A ona jest młodsza, zobacz, jak szybko czyni postępy i jak ładnie wychodzi jej komputerowanie.
      Pisałam już o tym chórze?
      Ja też nie, ale zbieram wszelkie takie rzeczy, będę sobie robić zdjęcia.
      Ojej, jest ciemno, a nad moim oknem cały czas kracze wrona czy jakiś inny ptak. Czy to zły omen? Jutro jadę do Focusa, może się zawali?
      http://www.youtube.com/watch?v=UYaO_9sVwUA

      Usuń
    14. Ona też ma talent. Ale nie dam sobie powiedzieć, że ty kiepsko rysujesz :)
      Pisałaś :D Ja też Ci mówiłam, że byłam w chórze xD Kiedyś...
      I co, zawalił się? Ja jutro jadę i nie wiem jak mam się nastawić. Byłaś na filmie?
      O nie - podziękuję za tą piosenkę. Poprzednia o wiele lepsza.

      Usuń
    15. Nie zawalił się, ale miałam duszę na ramieniu, gdy podczas seansu usłyszałam hałas i zapachniało paloną gumą. Byłam na ,,1000 lat po Ziemi", gorszego gniota dawno nie widziałam, zresztą powiedzieć o tym gniot to komplement.
      http://www.youtube.com/watch?v=MV4uC5YpDck

      Usuń
  11. Hahahaha, ależ ty szalona. ^^ Przynajmniej jest co wspominać (choć nie zawsze z uśmiechem <--- dżdżownice?!!). ;) Chyba najdziwniejszą rzeczą jaką zrobiłam było wejście za garaże i bawienie się z pająkami. xD Masa pajęczyn, a ja cała w pająkach -_- Ach... Słodkie dzieciństwo. :P Teraz oczywiście (because jestem dziewczynką) obrzydzona od razu uciekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająki D: A Ty mówisz, że jestem szalona, bo zjadłam dżdżownicę! Mój kolega znalazł wczoraj w szkole dwa pająki, jednego na fizyce, drugiego na wiedzy o społeczeństwie i bawił się z nimi :c Tak bardzo się bałam.

      Usuń
    2. Okrutnik ;_;
      Eh.. Ci chłopcy i ich pomysł. Szczerze mówiąc próbuję przypomnieć sobie jakieś chore akcje, ale wszystko wyparowało. Jedyne co pamiętam to ich (typowe dla tego wieku?) zboczenie. xD

      Usuń
    3. Łaził mu po ramieniu ;_; Ja kiedyś przyniosłam do szkoły żabę.

      Usuń
  12. Wybór ulubionej książki zawsze jest problematyczny, a jeśli chodzi o arafatki, to zdaje się, że też miałam kiedyś podobne pomysły. Powodzenia w szukaniu zaczarowanych żab :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabi książę będzie za mnie pracował.

      Usuń
  13. To ja już wiem, czemu pytałaś się, czy jadłam dżdżownicę ;D Jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się uczepili tej dżdżownicy ;_; Naprawdę nie wiem, nie czytaliście reszty notki? Jadłam dżdżownicę dawno temu, była okropna, najgorszy był chyba zapach.

      Usuń
    2. W którym akapicie? Chyba jestem ślepa ;/

      Usuń
    3. Chodzi mi o to, że wszyscy z notki wyłapali tylko dżdżownicę.

      Usuń
    4. Aaa, bo tak ciągiem to wyszło, że odebrałam to jako całość.

      W końcu... najbardziej wstrząsające info :)

      Usuń
    5. No nie... Ja tam przed Wami obnażam swoją duszę, a tutaj takie coś.

      Usuń
  14. Jeśli chodzi o choroby, nie jesteś sama. Ja jestem astmatyczką, mam problemy z tarczycą, skłonność do depresji i Hashimoto (takie gówno, a jak się ładnie nazywa). Jeśli ty mówisz o sobie, jako o kimś szarym, to czuję się lekko skonfundowana. Mimo, że znam Cię na tyle, na ile dajesz się poznać w swoich notkach, wydajesz się być osóbką, która ma sporo do powiedzenia.
    Czemu tak pesymistycznie o przyszłości? Będzie dobrze, zobaczysz ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałabym mieć szczura ^^. O tym myślę przede wszystkim.
    Czytając najdziwniejsze rzeczy które zrobiłaś - jeszcze bardziej cię polubiłam. Tak trzymać XD

    Odpowiem na jedno z twoich pytań. Na to przekreślone. Chciałabym, żeby moje ciało spalono. Organy rozdali, a moje prochy postawili sobie w domu w ładnej urnie. Ale nie takiej zwyczajnej, tylko z rzeźbami, najlepiej smoków (wiem dziecinne XD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu wszyscy tak lubią smoki :D

      Usuń
  16. Przynies mi jutro pena bo mi potrzebny przyjdz pod moja klase to wszamiemy truskawki prosto z ogrodu zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. O to szkoda a moze w sobote u mnie.ale po 14.30 bo rodzice postanowili spedzac wiecej czasu z dziecmi i zabieraja nas na kajaki a mam duza klatke czyli jest miejsce dla olgierta tak nazwe nasepnego gryzonia ale czy druga swinka czy maly szczur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy.ja wiem a sa w zoologicznym chyba szczur to co do soboty przed gmina.o 15

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ok a przyjdziesz do mnie w sobote ale po 14.30 to co

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ja jestem, cały czas, tylko siedzę cicho.
    Zacznijmy od tego, że oklepane marzenie, to może być "chcę zostać piosenkarką i mieć domek z basenem" albo "chcę zwiedzić cały świat", ale zdecydowanie nie coś takiego. Ja to jednak nudna jestem, nigdy się jakoś specjalnie nie dręczę pytaniami bez odpowiedzi. To nie dobrze, że nie ciekawi mnie co się ze mną stanie, gdy zostaną już same zwłoki, prawda?
    Jak myślenie, że jesteś lepsza od innych może wynikać z kompleksu niższości? To chyba sobie zaprzecza. Borze szumiący, mogłabym wszystkie te opisane cechy przypisać też sobie. Przerażające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś okrutna :c Cały czas myślę, że gdzieś sobie zniknęłaś i już nigdy nie wrócisz z powrotem. No, ale gdybym była Tobą, to też nie chciałabym do mnie, myszy, wracać. Nie zaprzecza, to jest po prostu bardzo złożony problem.

      Usuń
    2. Dla Ciebie wrócę tutaj zawsze ♥
      Nie wiem jak Ty, ale ja jestem jednym wielkim, chodzącym kompleksem.

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Nie ma! Nagłówek miał nieco inny odcień niż tło i strasznie mnie to denerwowało.

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Jadę na działkę na urodziny ciotki i kuzyna.

      Usuń
  23. Nie można wybrać jednej dobrej ksiażki. Chyba, ze się czytało tylko jedną ksiażkę w życiu, wtedy to jest możliwe. W sumie ja mam tak jak ty tagofobię. Jakoś nie lubię odpowiadać o sobie, choć robię to niemal codziennie. No nieważne. W sumie całkiem ciekawe pytania, na pewno lepsze nisz "co lubisz jeść" "czy lubisz tego a tego"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, by te pytania były jak Tofik, ale wyszło jak zwykle.

      Usuń