wtorek, 25 czerwca 2013

Tag Bumerang i Zagadka dla Was

       Tag powrócił do mnie rykoszetem za sprawą Nemezis, której dziękuje za nominację. Teraz słuchajcie, bo wydarzyło się coś bardzo strasznego, mysza wpadła w tryb otakizmu i nie ma czasu, by siedzieć na bloggerze, ale i tak będzie się starać.


1. Twoje najgłupsze (a raczej najbardziej irracjonalne) marzenie z dzieciństwa.
Nie wiem jak to działa, ale czemu w tagach zawsze pojawiają się pytania o marzenia? Nie pamiętam dokładnie, wiele moich ówczesnych marzeń ciężko jest opisać słowami, ale chciałam mieć skrzydła. Może starczy.
2. Twój największy sukces?
Nie mam jednego sukcesu, który górowałby nad innymi. Może cały zespół zmian, który zaszedł w czasie mojej nauki w gimnazjum. 
3. Rysowanie czy pisanie?
Bardzo lubię obie czynności, ale w rysowaniu jestem kompletnie beznadziejna, a w pisaniu tylko beznadziejna, więc wybieram pisanie.
4. Jaki gatunek filmowy/literacki lubisz najbardziej?
Nie potrafię tego określić jednoznacznie, ważne, by pojawiały się elementy nadnaturalne, a zresztą, co ja się będę szczypać, uwielbiam sci-fi i trochę mniej fantasy.
5. Współczesne bajki - co o nich sądzisz? Ogłupiające czy ciekawe?
Z pewnością trafiają się i takie i takie, ale niestety, chyba bajki stają się coraz bardziej ogłupiające.
6. Horrory - lubisz czy niekoniecznie?
Lubię, ale często na nich zasypiam i nie wiem, jak się wszystko potoczyło dalej.
7. Co sądzisz o tagach? Jak myślisz, jaki mają cel?
Nemezis, kocham Cię za to pytanie! Nareszcie jakieś prawdziwe, rozsądne i niebanalne tagowe pytanie. Uważam, że tagi powstały po to, by bloggerowe gwiazdeczki mogły poczuć się jak prawdziwi celebryci, których fani z zachwytem łapią każdą informację o ich trybie życia i upodobaniach, czuja się, jakby wszyscy byli ciekawi ich zdania, jakby przeprowadzano z nimi prawdziwy wywiad. Przez długi czas unikałam większości tagów, ale teraz traktuję to jako zabawę, najwyżej pomęczę i ponudzę nielicznych czytelników. Często jestem też autentycznie ciekawa, jak na moje pytania odpowiedzą niektórzy blogerzy.

      Nie nominuję nikogo, nie zadaję też pytań, to by było za dużo. Zadam Wam za to zagadkę  kim jest postać na zdjęciu? Rozpoznajecie ją? Tylko bez oszukiwania i szukania w linku źródła obrazka ;)

http://tnij.org/v403

47 komentarzy:

  1. ja nawet do dziś chciałabym mieć skrzydła, ale takie które w każdej wolnej chwili mogłabym zdjąć i przez chwilę o nich zapomnieć, muszę się przyznać że nie wiedziałabym kto to jest i pewnie mało osób zgadnie kogo to twarzyczka ;)
    Pozdrawiam IU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie, które chowają się i wyrastają od nowa :D

      Usuń
  2. Ooo, znowu Bacterial Contamination. Czemu znowu? Bo znów wybrałaś piosenkę w której jestem zasłuchana! Ale ja tam wolę wersję KAITO *czy ja brzmię jak głupiutki fangirl?*.
    Z tymi tagami to trafiłaś w dziesiątkę! Na razie dopiero zaczynają się moje dni w blogspocie, więc mam nadzieję, że każdy będzie się trzymał z daleka ode mnie z tymi tagami. Zło najczystsze! (A mój tata mówi, że to ja jestem wcieleniem zła, cieeeekawe).
    Dobra, znów czuję się ogłupiona bo nie wiem kto to ta postać na obrazku. Boże mój, jestem tak bardzo niewyedukowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, Boże mój, przepraszam, musiałam zerknąć kto to. Zrobiłam z siebie małą dziewczynkę, która nic nie ogarnia. Ale już wiem... I nie powiem, inni ludzie też będą się głowić nad tym, jaka ja zua.

      Usuń
    2. Też wolę wersję Kaito i bardzo chciałam ją tu zamieścić, ale stwierdziłam, że lepiej wybrać tę z tłumaczeniem. Bez obaw, ja brzmię podobnie, możesz zapytać innych. Czy masz ulubione piosenki Kaito? :3
      Kiedyś miałam tagofobię i uniknęłam chyba z 13 tagów, ale ostatnio odkrywczo stwierdziłam, że tagi dają mi możliwość nominowania kogoś, kogo się chce i dowiedzenia się o nim czegoś więcej, więc trzeba pouprzykrzać innym życie.
      Nic dziwnego :D

      Usuń
    3. Tak, ale to Miku wykonuje tą piosenkę, cóż. Trzeba trochę znieść jej sławy, ale nie rozumiem czemu jest o nią tyle szumu. Oświecisz mnie?
      KAITO to ja słucham bardzo dużo, nie jestem w stanie stwierdzić ile ich będzie. Póki co moimi ulubionymi są "Mind Scientist" i "Cantarella", ale jak coś znajdę, to pewnie znowu będę miała bzika na punkcie danej piosenki. Chociaż uwielbiam z nim parodie i jego covery, za dużo by wymieniać :D.
      Z drugiej strony... Zmieniasz moje podejście do tagów, no gratulacje! Ponoć ciężko zmienić tak upartych ludzi jak ja...
      Lubisz zadawać tak trudne pytania innym osobom, czyż nie? Czy tylko nad niewyedukowanymi pseudo-otaku się znęcasz? :3

      Usuń
    4. Nie Miku, tylko Calne Ca :3 Też nie wiem dlaczego, ale bez przesady, mam do niej nawet pozytywny stosunek. Była po prostu pierwszym bardziej dopracowanym syntezatorem, to wszystko, no i była bardziej medialna niż taka Sweet Ann.
      Ja też już straciłam wszelkie rachuby, za dużo Kaito :) Btw, zwróciłaś uwagę na to, że mimo tego, że mothy nie potrafi jakoś specjalnie dobrze używać Vocaloidów, by brzmiały one realistycznie, to jego piosenek słucha się naprawdę dobrze i nie można ich zapomnieć? Magic. Hie, hie, covery :3 Zapewne znasz, NOALE.
      http://www.youtube.com/watch?v=Rp2IaECvAWc
      Najciężej zmienić się przez autosugestię. Chyba zostanę mistrzem w tej dziedzinie, najpierw przestałam bać się dentysty, a potem tagów ^^ Zaraz pęknę z samozadowolenia i będę musiała przez godzinę skrobać ściany.
      Jakie trudne pytania, z tym człowiekiem ze zdjęcia? :3

      Usuń
    5. Ja już nie wiem kto to śpiewa, jestem taka nieogarnięta ;-;
      Cóż, powiem, że tak, akurat Miku to w porządku Vocaloid, ale czasem irytuje mnie jej głos.
      Hiehie, Pokemony z takim openingiem mogłabym oglądać :3
      Widzisz, jaka Ty sprytna. A jeżeli ja jeszcze będę miała do czynienia z moją klasą w kinie to mnie też będą zeskrobywać, ale z chodnika.
      A żebyś wiedziała, Ty niedobra!
      http://www.youtube.com/watch?v=MMVPS-DWObA
      Tym razem jakaś parodia. Nie wiem czy słyszałaś, pewnie tak.

      Usuń
    6. Najładniej brzmi w takich piosenkach jak To My Husband Android, ona powinna śpiewać bardziej delikatne i słodkie rzeczy, tak jak czasami Gumi. Dlaczego, aż tak źle się zachowują?
      W końcu nie napisałam jakie vocaloidy najbardziej lubię, oczywiście Kaito na pierwszym miejscu, potem równorzędnie Lily, Gakupo i Rin, na poziomie numer trzy Len i Luka, a potem cała reszta.
      Oczywiście, to moja ulubiona parodia z Kaito ever, Edzio i wszystkie inne książkowe wampiry to przy Kaito nic!
      http://www.youtube.com/watch?v=4NnGz5rqgRc
      Słyszałaś? On tu brzmi perfekcyjnie.

      Usuń
    7. Tu się zgodzę, Miku ma ładny głos, ale czasem źle dobierają jej piosenki. To tak samo jakby próbować sprawić, że IA będzie miała dobry angielski.
      Ooo, myślałam, że tylko ja lubię Lily. Chociaż denerwuje mnie to, że ludzie mówią, że jest beznadziejna, bo nie da się nią operować. Ma bardzo ładny głos, ale mało ludzi potrafi jej naprawdę dobrze używać.
      Właśnie, Kaito Król Ciemności. A Meiko tego nie docenia ;-;.
      Ooo, dziękuję za podesłanie. Zgodzę się z Tobą, przepiękne!

      Usuń
    8. Hue, hue, wszystko da się zrobić :D
      Mnie denerwuje to, że właściwie wcale o niej nie mówią, to chyba jeden z najmniej popularnych syntezatorów. Nawet wydanie jej na silniku trzeciej generacji niewiele pomogło i nadal jest całkowicie pomijana i nieznana :C Choć lubię piosenki wykonywane przez jej starą wersję, chyba najbardziej Reminiscence of Garnet, mimo że nie brzmią specjalnie realistycznie. O, no i praktycznie nikt nie używa jej do piosenek rockowych, do których przecież została stworzona, więc nawet nie ma okazji sprawdzić porządnie, jak w nich brzmi.
      Pomidorki są nie do pobicia!
      Teraz będę się cieszyć, że są jakieś rzeczy, których nie znasz :D Ech, łudzę się.
      http://www.youtube.com/watch?v=P53avMpkw0A
      Myślałam, że będzie tu brzmieć gorzej, ale jejku jej, Lily i Kaito razem, w dodatku w jednej z moich ulubionych piosenek!

      Usuń
  3. Wiem kim jest pan na zdjęciu! To młody Stalin! Nie, nie sprawdzałam, zwyczajnie już kiedyś widziałam to zdjęcie :3 Wygrałam darmową wejściówkę do internetów?
    Dalej non stop słucham mind scientist! Jak ta piosenka mi się podoba leci w kółko "mind scientist Kaito" "mind scientist Len" i moja ulubiona wersja "mind scientist Gakupo". Moje życie legło w gruzach. A wczoraj z nudów założyłam trollowego ask'a xD
    Miło się czytało o tagach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Wygrała pani darmową wejściówkę na seans robienia internetów! Rożnica drobna, ale zawsze! A myślałam, że tylko ja jestem dziwna i znam takie zdjęcia.
      Nie, ta piosenka zawsze będzie najlepsza w wersji Kaito, inne po prostu nie dorastają jej do pięt! Też cały czas jej słucham, czuję się, jakby była o mnie, choć każdy fan tak pisze ;)
      Polecisz jakieś anime? Byleby nie było nudne.

      Usuń
    2. Widać kwestia gustu xD I tego komu fangirlujesz xD Ale Kaito też brzmi świetnie :3
      Boże...jakieś anime powiadasz? Ostatnio nie oglądałam nic nowego....Jakieś preferencje co do gatunku?

      Usuń
    3. Bo to jest jak piosenka stworzona dla Kaito. Hm, nie powiedziałabym, że to ma AŻ takie znaczenie, na przykład Paranoid Doll brzmi o wiele lepiej wtedy, gdy śpiewa je Gakupo.
      Nie mam jakichś szczególnych preferencji, byleby sporo się tam działo, raczej nie szkolne, chyba że jest tam prawdziwa fabuła. Akcja :D

      Usuń
    4. Fabuła i akcaj powiadasz? hm...Eh, to ty masz więcej obejrzanych, ty powinnaś mi doradzać xD W Paradise Kiss się dzieje ale to nie taka akcja...(mimo to polecam). Perfect Blue, film, świetne rycie bani na wolne wieczory...Nadrób Mawaru Penguindrum! Ale jeśli chodzi o anime w których jest dużo akcji...to niestety nic mi nie przychodzi do głowy xD

      Usuń
    5. Wszystkie kojarzę, wszystkie chciałam oglądać, ale to chyba nie to. Kurczę, trzeba szukać nadal.

      Usuń
  4. Marzenia z dzieciństwa też nie potrafiłabym opisać, ale chyba najgorsze jest pytanie o największe marzenie. Jak można wybrać tylko jedno? c:

    OdpowiedzUsuń
  5. na zakopowerze jeszcze nie byłam.;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to marzenie ze skrzydłami jest takie. Normalne. Po tobie spodziewałabym się czegoś naprawdę niezwykłego i pomysłowego. Ale w sumie skrzydła też są fajnym marzeniem. Wstać i odlecieć gdzieś daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nwm co to za człowiek. Ale nigdy nie przejmowałam się twarzami. Więc może go znam, a nie kojarzę.

      Usuń
    2. Swoich pomysłowych marzeń wolę nie pisać, bo chcę sprawiać wrażenie choć trochę zdrowej na umyśle. Generalnie pomysłowość i niezwykłość raczej się z myszą nie wiążą, jak napisałam to chociażby w swoim opisie w zakładce ,,O mnie". Oczywiście, że go znasz :D

      Usuń
  7. Nie chciałam mieć skrzydeł, ale chciałam latać. Tak bez niczego. Coś w tym jest, bo potem chciałam zostać pilotem myśliwca, a następnie sokolnikiem :3

    Byłam tak ciekawa, że nie mogłam się powstrzymać. Oszukiwałam, przepraszam. Ale... W życiu bym go nie poznała na ulicy. : O To nie ten sam wujek S. co z pocztówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenia o lataniu miały dość wiele szczegółów i różnych scenerii... Opisać ciężko.
      Za młodu był taki przystojny! Pierwszy hipster.

      Usuń
  8. A myślałam że będe pierwsza z tym Stalinem. Identyczna fotografia znajduje się w moim podręczniku do historii, nie chciało mi się wierzyć na początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Wy macie za fajne podręczniki... My jeszcze nie doszliśmy do tematów, w których mógłby pojawiać się Stalin.

      Usuń
  9. Na zdjęciu Stalin. Bez oszukiwania :D Ta fotografia była w moim podręczniku do historii i się z koleżankami dziwiłyśmy, że taki był przystojny O.o Boże...
    Współczesne bajki to zło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej, co Wy macie za podręczniki, też tak chce! No właśnie, pierwszy hipster.

      Usuń
  10. Tez powinnam odpowiedzieć na te pytania bo byłam również nominowana. Ale chyba po egzaminach odpowiem jak nie zapomnę xD
    Calne Ca :3 Nasłuchałam się tej wersji piosenki ostatnio :D
    Ja rozpoznaję. Miałam/mam na socjologi o Stalinie... Aż dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo możesz zrobić to co ja robiłam zawsze - olać tagi i nie odpowiadać na żadne. Grubiańskie, ale cóż.
      Mogło być gorzej, mógł być Kaito :D

      Usuń
    2. Jeszcze nie olałam żadnego taga xD Mój blog powinien nazywać się "blogowy tag", czy coś.
      Z Kaito nie jest źle, powoli ale zaczyna mi się podobać. Momentami :D
      Ale widzę- masz kolejną fankę Kaito więc nie masz źle :P

      Usuń
    3. Mój ostatnio też zaczyna zmierzać w tę stronę, ale bądźmy szczerzy, lepszą nazwą dla niego byłoby ,,blogowy spamownik" czy coś w tym rodzaju.
      Bardzo mnie to raduje. Z Kaito i resztą mam taki problem, że piosenki nie mieszczą mi się już w telefonie, to jest dopiero prawdziwa tragedia. Ostatnią lekcją w moim gimnazjum był niemiecki, cóż.
      Nie mam źle :D Ale nie, jednak mam, bo nie wiem, co oglądać, skończyłam speciale i boję się wziąć za cokolwiek, bo wiem, że teraz już nic dla mnie tak dobre nie będzie.

      Usuń
    4. Też dobrze brzmi :3 Ty chociaż masz pełno innych wpisów a u mnie to prawie same tagi xD
      Kartę pamięci trzeba kupić o większej pojemności. W sumie, zawsze jest tak, że jak ma się więcej pamięci to również się narzeka, że brak miejsca ;_;
      Tak patrzę i się zastanawiam dlaczego ja dałam 9pkt odcinkowi 22,5... Muszę to zmienić. Najbardziej mi się podobał ze specjali.
      Nie mów mi, że sama ustawiłaś KnB całkiem na górze w liście ulubionych? :D Nie wierzę, że to jest nad Trigunem :D

      Usuń
    5. Ostatnio coś mi urwało od weny.
      U mnie chyba nie da się zamontować karty pamięci, mój kolega też kiedyś miał ten problem, idiotyczny telefon.
      Specjale też już widziałam, więc płaczę, co ja teraz ze sobą pocznę... Zaczęłam Pumpkin Scissors i na razie jest okej, pierwszy odcinek.
      Oj tam, na razie tak jest. Nigdy specjalnej wagi do tego układu nie przykładałam. Ale tak, sama ustawiłam to w tym miejscu z pełną premedytacją, a co mi tam :D

      Usuń
    6. To co Ty za telefon masz xD Przecież masz dotyk...
      Wojskowe anime D: To nie dla mnie. Ale Tobie powinno podpasować.
      Z ciekawości sprawdziłam jak oceniłaś specjale i jak oko mi zjechało na boczny pasek to prawie co z krzesła spadłam - taki szok :D Pozytywny! Oczywiście :)

      Usuń
    7. Ten telefon jest po prostu dziwaczny, nie wiem, na jakiej zasadzie on czasami działa, widzisz, nie jestem w stanie zrozumieć nawet własnego telefonu, a chcę ogarnąć tajemnice wszechświata.
      Wojskowe anime mają po prostu w sobie to coś, choć wiele zależy od tego, co uznajemy za wojskowe anime, na przykład Fullmetal Alchemist też się tutaj zalicza. Szkoda, że nigdzie nie mogę znaleźć dalszych odcinków Sora no Woto, ale Pumpkin Scissors jest zdecydowanie o niebo lepsze. No, jednak nie jest tak źle, jak myślałam, znalazłam coś, co miło się ogląda, choć to nawet w połowie nie jest to, ale i tak powyżej przeciętnej, bo chce mi się to oglądać. Nie znoszę tych nowszych serii typowo dla młodzieży, one nawet grafikę i projekty postaci mają podobne, wręcz identyczne. Męczę się na takim czymś.
      Spadam ludzi z krzesła, chyba ktoś kiedyś w końcu poda mnie na kolegium, bym zapłaciła odszkodowanie ^^ A co miałam zrobić, to było silniejsze niż jakiekolwiek resztki zdrowego rozsądku :D
      http://www.youtube.com/watch?v=MmneKn01ikI

      Usuń
  11. to chyba dobrze? <3
    gratuluje 100 obserwatorów kochana! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wiem jak to można spać na horrorach, powinny straszyć, pobudzać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale zwykle są emitowane o późnych godzinach i chce mi się wtedy już spać.

      Usuń
  13. Nie potrafię oglądać horrorów. Na samych wstępnych napisach zaczynam panikować (a co jeśli coś nagle wyskoczy?!) i ostatecznie wyłączam. Tak wiem, tchórz ze mnie ale faktem jest, że nigdy nie próbowałam tego jakoś specjalnie ukrywać! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją odwagą też nie jest najlepiej, ale strach staram się rozładować cynizmem :D

      Usuń
  14. Tak sobie czytam Twoją rubrykę "o mnie" napisałaś o sobie: "szara, niezbyt mądra, nudna i pospolita", wiesz tak to można określić dresiarzy którzy cały dzień siedzą przed blokiem i żłopią pewien napój chmielowy. Ty prowadzisz bloga, piszesz i to dużo, jesteś twórcza. Masz swoje zdanie i poglądy po czym widać, że jesteś inteligentna. Chcesz się czymś zajmować, to wszystko widać przecież po Twoim blogu. Twoja kreatywność Cię kurde odróżnia od tego szarego społeczeństwa!

    OdpowiedzUsuń