niedziela, 19 maja 2013

TOP OST, czyli najlepsza muzyka w anime. Odsłona pierwsza.

     O tym, jak dużą rolę w anime odgrywa odpowiedni soundtrack nie muszę mówić. Są serie, które wyróżniają się naprawdę świetną muzyką - jest ona tak dobra, że postanowiłam napisać post o anime, które się nią charakteryzują. Oczywiście, znajdą się tutaj tylko te serie, które widziałam, z pewnością jeszcze wiele anime ze wspaniałą ścieżką dźwiękową jeszcze czeka na to, aż je odkryję. Dla ułatwienia musiałam podzielić notkę na dwie części. 

FLCL

Sześcioodcinkowa OVA twórców Neon Genesis Evangelion, słynąca z absurdalności. Opowiada o pewnym chłopcu i jego specyficznej przyjaciółce (zakochanej w jego nieobecnym bracie), któremu nagle zwala się na głowę różowowłosa kosmitka jeżdżąca na żółtej Vespie, to jest przemiła i użyteczna pomoc domowa. Na wzgórzu za miastem stoi wielkie, żółte żelazko, które co jakiś czas wypuszcza z siebie ogromne kłęby pary, oczywiście wszystko jest przesiąknięte Spiskiem, nic co pogarsza widoczność nie  może być wolne od podejrzeń! Jedno z moim ulubionych anime, rzekomy absurd okazał się podejrzanie znany i normalny. Polecam zdecydowanie! Mimo komediowości i niedorzeczności, w FLCL bywały momenty zwyczajnie piękne. Nie wiem, czy oglądałam kiedyś anime z równie dobrą muzyką - w tych sześciu odcinkach znalazło się więcej świetnych utworów niż w niejednej dłuższej i rzekomo dopracowanej serii TV. The Pillows stworzyło całą masę niezwykłych i czasami zabawnych kawałków, których mogę słuchać godzinami, idealnie wpasowują się w groteskowy klimat FLCL. Co najlepsze - widz wcale nie odczuwa wrażenia przesytu. Zdecydowanie najbardziej spodobało mi się Little Busters, chociaż Hybrid Rainbow pozostaje niedaleko w tyle (Ludzie, ten refern!). Inne utwory warte uwagi to I think I canLast DinosaurBeautiful Morning With YouCarnival. Można by wymieniać tak w nieskończoność. 



Death Note

Jedno z najbardziej znanych anime na świecie, cieszące się ogromną grupą fanów. Nie będę się tutaj rozpisywać, bo można nie lubić Death Note, ale znać je trzeba. Seria rzuciła swego rodzaju popularnościowe wyzwanie tasiemcom i typowym shounenom. Mówiąc prosto z mostu - muzyka w tym anime jest naprawdę bardzo dobra, wiele utworów na dobre zagnieżdża się między zwojami mózgowymi i nie daje się łatwo wypędzić. Udała się tutaj bardzo perfidna sztuczka, mianowicie muzyka stanowi doskonałe tło i dopełnienie fabuły, jednocześnie będąc zauważalną i dostrzeganą. Mnie chyba najbardziej spodobał się drugi ending, choć na początku nie byłam do niego przekonana. Właśnie dzięki Death Note wiele osób poznało Maximum the Hormone. Nieczęsto pojawia się okazja, by usłyszeć podobne brzmienia w anime. Rzadko zdarza się też, by rożne chóralne i operowe utwory nie brzmiały w anime sztucznie i zbyt patetycznie.

Tak, musiałam dać pełną wersję.




Angel Beats!

Pamiętacie K-On! i to oburzenie, że przecież główne bohaterki tylko jedzą ciastka i bawią się, a jak grają można zobaczyć tylko w openingu, piosenki też tylko na dodatkowych płytach! Tu mamy do czynienia z zupełnie innym przypadkiem - mimo że anime nie jest muzyczne i zespół odgrywa w nim tylko drugoplanową rolę, to w AB! znajduje się naprawdę wiele świetnych utworów. Marina i Grils Dead Monster to jest właśnie to! Takie proste piosenki, robione specjalnie w ten sposób, by przypominały autentyczne wytwory nastolatek, a jednak wiele osób woli je od chórków rodem z Kurosza.
Brave Song, My Soul, Your Beats!, Crow Song, Ichiban no Takaramono, Answer Song, Little Braver

Perełka, czyli My Song. Dla wielu piosenka roku.

A to zdecydowania moja ulubiona piosenka z tego anime.

Mahou Shoujo Madoka Magica

Opowieść o magicznych dziewczynkach w zupełnie innej wersji, która zdobyła ogromną popularność,  niestety, madokowe szaleństwo zaczyna mnie powoli przytłaczać i denerwować. Seria bardzo mi się podobała, ale bez przesady. Muzyka w MSMM wyróżnia się oryginalnością, wykorzystano ciekawe instrumenty i pokombinowano z delikatnymi brzmieniami, niektóre utwory są zaskakująco mroczne i ponure, wszystko nosi znamiona charakterystycznego stylu Yuki Kajiury. Oczywiście pojawia się wielokrotnie wspomniany problem niewłaściwego rozporządzania materiałem, wiele naprawdę dobrych motywów  pojawia się tylko kilka razy, za to niektóre utwory powtarzane są do obrzydzenia.
Sis puella magica!, Gradus Prohibitus, Salve, Terrae Magicae, Nux Walpurgis, Credens Justitiam, Surgam Identidem

0:40 Najlepsza scena, najlepsza muzyka. Hm, może będę wymyślać hasła reklamowe dla stacji radiowych.



104 komentarze:

  1. Muzyka w Death Note była świetna. W zasadzie DN było moim pierwszym anime (jakże oryginalnie), ale w openingach zakochałam się od razu.
    Angel Beats... Płakałam tylko przez półtorej godziny xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być gorzej, mim pierwszym świadomym anime obejrzanym całości było Gravitation. Do dziś się tego wstydzę :D
      Płakać przy Angel Beats! to norma, też płakałam, ale krótko, do dziś płaczę przy epilogu.

      Usuń
    2. Niestety nie mogę się wypowiedzieć nic o muzyce z DN (przyznaję, nie oglądałam), ale trafiłam na kilka utwórów Girls Dead Monster (dokładnie to przez OSU!, ale co tam!). Poza tym utwór Kalafiny "Magia" najbardziej zapadł mi w pamięć w całym MSMM.

      Moim pierwszym świadomym anime było "FMA:Brotherhood" i to tylko dlatego, że podczas mojej Zielonej Szkoły trafiłam raz na Hyper właśnie podczas seansu (ach ten Edzio :3).

      "Gravitation" zaczęłam, a "AB!" jeszcze nie oglądałam, zaczęłam za to "Magi". Jak na razie strasznie mnie wciągnęło (6 odc. za jednym zamachem!) i mam nadzieję je niedługo skończyć ^ ^.

      Wiesz, ja płaczę nawet na "Servant of Evil" czy innych tego typu rzeczach, więc wiesz...

      Usuń
    3. Nie oglądałaś DN - autentyczne przerażenie. Nie mówię, że to jakieś arcydzieło, ale jak rany, kanon to jest jak najbardziej D:
      Ja na Hyperze widziałam czasami odcinki Bleacha, gdy jeszcze się tym nie interesowałam.
      Też kiedyś płakałam przy Servant od Evil, przybij ślimaczka!

      Usuń
  2. Soundtrack Death Note wprost genialny! A z mojej głowy to już w ogólnie nie chce się wypędzić, szczególnie Low of Solipsism, Zetsubou Billy i Alumina <3
    No i L Themes. Z resztą dużo by wymieniać xD
    Pozostałych anime nie oglądałam więc niestety nie znam :( Kiedy następną taką notkę wrzucisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, kiedy wrzucę, wiem, że niedługo. Człowieku, ja teraz mam zaciesz stulecia - mój ulubiony vocaloid śpiewa moją ulubiona piosenkę i dzisiaj właśnie to odkryłam! I świetnie mu to wychodzi!
      http://www.youtube.com/watch?v=1MKFuED8IwA
      Ten robotyzm :3 U Kaito ciężko uzyskać taki dokładnie głos, to nie Kasane Teto :3
      2:20 - Boże, Boże...

      Usuń
    2. No nie powiem, fajnie się słucha. Ale oryginał to oryginał :)
      Z resztą wiesz, jak ciężko mi jest się przekonać do Kaito :D

      Usuń
    3. Wiem :D Wiesz, kiedy wyszła jego pierwsza piosenka?

      Usuń
    4. Kiedy? Zapodaj link do niej, spróbuję przesłuchać xD

      Usuń
    5. W 2003r, dziesięć lat temu i ponad cztery lata przed tym, jak Vocaloidy zaczęły zdobywać popularność. Wtedy jeszcze do zerówki chodziłam :3 I tak to zdumiewające, że tyle można z Kaito wycisnąć.
      Nie wiek, która to :C

      Usuń
    6. No też byłam wtedy młoda xD Eh może kiedyś się do niego przekonam :D Jak na razie daleko do tego. Przez Ciebie teraz słucham Soundtrack Death Note niż wziąć się za anime :P

      Usuń
    7. Mwahahaha :D O nie, ja się tu demonicznie śmieję, a Ty anime nie możesz oglądać, a to w mym interesie, byś oglądała :O Co teraz oglądasz?

      Usuń
    8. Właśnie w Twoim interesie! :D Chce dalej oglądać Triguna ale naszła mnie chęć na Death Note :( Od jakiegoś miesiąca co chwile coś mnie kusi, żeby sobie to anime przypomnieć.
      Za dużo anime porozpoczynanych...

      Usuń
    9. A na jakim odcinku jesteś?
      Kurczę, mogłam wrzucić notkę, w której jest Trigun :D
      http://www.youtube.com/watch?v=DQf4T7kkqFc Padłam. Czego to ludzie nie wymyślą... Refren wyszedł najlepiej.
      http://www.youtube.com/watch?v=DSEIRVwSMRY

      Usuń
    10. Na 7. Byłabym dalej gdyby nie różnego rodzaju przeszkody :D
      Nie... To powyżej moich możliwości. Co to za przeróbki xD

      Usuń
    11. Przeszkody takie jak ja? ;) Nieźle Ci idzie, im dalej, tym jest lepiej.
      Kaito jest miszczu coverowania :D Ale nie powiesz, że Radioactive źle zrobili. Doubt & Trust jest nawet niezłe, refren Skayfall też można słuchać. To jest świetne:
      http://www.youtube.com/watch?v=4NnGz5rqgRc

      Usuń
    12. Przeszkody takie jak spotkanie byłej klasy, projekt na studia itd.
      No i Ty :D
      Radioactive jakoś jest ok. Reszta mi nie pasi xD
      No całkiem. Jednakże, jedyna piosenka z Kaito jaką dość często słucham to jest to:
      http://www.youtube.com/watch?v=9SwzG2mlx8k

      Usuń
    13. No i ja :D Powiedzieć o Radioactive, że jest okej... D: Kim Ty jesteś? Śpiewam to od miesiąca, wraz z połową znajomych.
      Aaaa, Circus Monster. Duet z Luka to dopiero fajnie brzmi. Generalnie wszystko zależy od użycia, dlatego w demach tak dobrze brzmi.
      http://www.youtube.com/watch?v=6t-7sGOv8zQ

      Usuń
    14. Wybacz, sprostuję. "Radioactive jakoś jest ok" - chodziło mi o wykonanie Kaito. Oryginał dumnie prezentuje się nawet na moim profilu na FB. xD
      O tak, fajnie brzmi :3
      Całe to Demo tak dobrze brzmi? Skoro tak, to taki Kaito mi się podoba :D

      Usuń
    15. Nie słyszałaś Radioactive w wykonaniu innych Vocaloidów :D
      Dem Kaito jest masa i wszystkie brzmią świetnie. O to właśnie chodzi, że Kaito jest rudny w użyciu, nawet nowa wersja i dzieje się to, co z Lily - prawie nikt nie potrafi do naprawdę dobrze używać.
      http://www.youtube.com/watch?v=lxA2d2B9vhA
      A tu Whisper :3
      http://www.youtube.com/watch?v=QiHNDnaFGqI
      http://www.youtube.com/watch?v=ZDa-MlX4ifU

      Usuń
    16. I niech tak zostanie ! :D wolę oryginał.
      Jak ktoś go lubi to wszystkie mogą dobrze brzmieć. Ale u mnie jest ciężko z tym, żeby jakaś piosenka Kaito mi się spodobała.
      Brzmienia nie dla mnie :O Tak wiem, masz mnie już dość xD

      Usuń
    17. Nieee, kwestia przyzwyczajenia. Nie wiem już, jak wyglądałyby moje wieczory bez Twojego ,,brzmienia nie dla mnie, Kaito mnie nie przekonuje, zapodaj lepiej Gakupo" i mojego ,,heretyku, przecież Kaito brzmi fajnie, to vocaloid dla wymagających i do tego stary, zobacz, nowa piosenka" :D Nowa, świecka tradycja :D
      Dobra, Gakupo:
      http://www.youtube.com/watch?v=suEcncCIjzU
      :D

      Usuń
    18. No patrz, nasz skrócony dialog :D W sumie, tak prawie jest pod każdym Twoim postem xD
      O tak, Gakupo <3 Podoba mi się. Dziwne by było gdyby sie nie spodobało :D Nic na to nie poradzę, że jego piosenki mi się tak widzą :P

      Usuń
    19. U Ciebie też coś takiego się czasami robi :D Jak człowiek zda sobie z tego sprawę, to to robi się trochę przerażające.
      A mnie się tak Kaito widzi :D Ale Gakupo też lubię.
      http://www.youtube.com/watch?v=WKpLwox3oio
      Nie, ja z tego nie mogę XD

      Usuń
    20. U mnie czasami, a u Ciebie zawsze :D
      Bo mnie katujesz tym Kaito! :P
      Jaki bass, aż mnie zdziwiło. Coś innego niż poprzednio.
      http://www.youtube.com/watch?v=OaPlsbwIlms
      :D

      Usuń
    21. Ja wiem, że ten mój blog to jest miejsce, gdzie wysyłam sobie teksty na projekt do znajomych i uzgadniam okoliczności wycieczek z kolegą, no i że ogólnie panuje tu syf... ;D Ale mi z tym dobrze.
      True Sadist. On poważnie śpiewa o makaronie? D:
      ,,Myślisz, że nie słyszałam" tej piosenki? XD
      http://www.youtube.com/watch?v=2BO_5Seiyfo
      http://www.youtube.com/watch?v=2nYk4ijzCm4
      http://www.youtube.com/watch?v=F9TQ0B6u0BE
      O_O Ja już nawet nie próbuje tego ogarnąć. Która najlepsza?

      Usuń
    22. Wcale tego nie widać :D "Kameleon" xD
      Gdzieś to wszystko trzeba robić. Coś przeczuwam, że właśnie tu na blogu można Cię najszybciej znaleźć :)
      Wiem, że słyszałaś xD To pierwsza piosenka Gakupo, którą mi wysłałaś (jak dobrze pamiętam)
      Myślę, że pierwsza... Chociaż ciężko to stwierdzić, hahaha :D

      Usuń
    23. Człowieku... Jaki kameleon? :O Boję się.
      Dokładnie. Nie jestem na żadnym portalu społecznościowym. Siedzę na blogach lub wszędzie indziej. Czytam tyle blogów, że nikt nie zliczy, ale nikt nie czyta mojego, smutek wielki ;_;
      Nie, pierwsza była Paranoid Doll. Nie ma innej opcji :D
      http://www.youtube.com/watch?v=eubbb93bkv4
      Hm, gdzie ja wchodzę.

      Usuń
    24. Człowieku :D Tak, jestem człowiekiem xD
      Z tego co widzę to sporo ludzi czyta Twój blog :P A część może czyta a nie komentuje.
      O, to bardzo prawdopodobne. Bo też bardzo lubię Paranoid Doll.
      To jest nawet :O I kto to mówi. Niestety, nie przekonam się w pełni. I koniec Kaito! xD

      Usuń
    25. I tak do Ciebie mówię bardzo rzadko ,,człowieku". Nie wiem, skąd mi się to wzięło, zarówno w Internecie w realnym świecie mówię tak notorycznie do wszystkich. Podejrzane.
      Nie pocieszaj mnie :C
      *ręce opadły nad tą cudowną logiką*
      http://www.youtube.com/watch?v=PUTl2whi-W8

      Usuń
    26. No dzisiaj już drugi raz, dlatego na to zwróciłam uwagę :D
      Źle pocieszam... :< Nie umiem.
      Nie lubię tej piosenki xD Ale to nie zmienia faktu, że nie masz mi już wysyłać piosenek Kaito :D

      Usuń
    27. Człowieku, to i tak mało :D
      Smutek wielki ;_;
      http://www.youtube.com/watch?v=R8gVomrEKck
      Teraz pomyśl, co mają sąsiedzi, gdy siedzę, czytam blogi i wydzieram się wraz z Namine Ritsu (Rolling Girl) lub z Kaito (Radioactive). Komunistyczne bloki w małym miasteczku, ściany mają jak z listków miłorzębu cieniutkie.

      Usuń
    28. Dobrze, że nie jesteś moją sąsiadką. Kocham spać a jak byś mnie tak obudziła takim krzykiem to nie ręczyłabym za siebie xD

      Usuń
    29. Śpiewam zwykle w godzinach popołudniowych, więc jest na razie w porządku. Mnie sąsiad denerwuje swoimi fazami muzycznymi - ma okresy, gdy przez kilka dni ciągle puszcza Mój jest ten kawałek podłogi i List do Che. Poten jest miesiąc spokoju mniej więcej i znowu się zaczyna.

      Usuń
    30. Przynajmniej masz trochę odpoczynku :D
      Planujesz kiedyś wypad do Focusa? :)

      Usuń
    31. Jak oceniasz Dogs? Warto inwestować? :D

      Usuń
    32. Na razie nie, ale co jakiś czas jeździć trzeba :D
      Zdecydowanie warto, bardzo mi się podobało, ogladam OVA na podstawie właśnie tego preqelu i planuję kupić kolejne tomy. A miałam zupełnie inne plany mangowe - stało się znienacka.

      Usuń
    33. Ja też miałam inne plany - w najbliższym czasie nic nie kupować. :D Ale jak obczaiłam Dogs to coś mnie tknęło.
      Jakie inne plany? Chciałaś coś innego?

      Usuń
    34. Będę musiała z czegoś zrezygnować, bo kupowałam Dengeki Daisy, NHK, Pandorę i Doubt. Z nowych serii chciałam tylko Ao no Exorcist, no i nastawiałam się na przyszły rok - Terra e..., Hellstar Remina, Tomie, Another.

      Usuń
    35. Dogs liczy 6 tomików?
      Gorzej jak dojdzie jeszcze jakaś seria, którą będziesz chciała :P
      Widziałaś ile stron ma Rappa 2? :D

      Usuń
    36. Właśnie jest taki problem, że obecnie jest osiem tomików i nadal wychodzą.
      Mam nadzieję, że nie.
      Zapewne bardzo dużo...

      Usuń
    37. Wow, 304 strony. Pierwszy tomik powinien był grubszy, a nie być samym wstępem, co to jest za rozplanowanie materiału!

      Usuń
    38. Ooo... No to chyba nie zainwestuję... Chyba poszukam czegoś chociaż w części wydanego :P
      Wychodzi tak, że drugi tom ma tak jakby w sobie dwa krótkie tomiki. Myślałam, że ładnie to rozplanują, żeby to jakoś wyglądało. A tu 304 strony.

      Usuń
    39. Mnie też to trochę przeraża, ale po prostu muszę poznać dalszy ciąg! To jest świetne, zaskakująco świetne.
      Jaki jest sens robienie dwóch tomików, jednego wręcz kuriozalnie cienkiego, a drugiego grubego niczym Tłajlajt? To się dopiero nazywa sensowność poczynań.
      Generalnie nie wiem, jak się z tymi mangami ogarnę ;_; Kiedyś będę zła i wstawię zdjęcie ,,kolekcji".

      Usuń
    40. Może kiedyś się skuszę :D Jak na razie i tak zrobiłam pierwszy duży zakup. Kasa na mangi się wyczerpała :< No ale trzeba zakupić Rappa 2 niczym Tłalajt xD
      Dasz radę, z tego co widzę tomik mangi wydawany jest raz na dwa miesiące. Więc nie jest tak źle.
      Wstaw! Musze zobaczyć jak całość się prezentuje. Ja mam zamiar wstawić zdjęcie pierwszych zakupionych mang. Tak - trzeba się pochwalić, że się zaczęło czytać :D

      Usuń
    41. Jestem ciekawa, jak to w ogóle będzie wyglądało.
      Ale ile jest tych tomików ;_; Stypendium może mi pomoże.
      Nie mogę zrobić zdjęcia, bo dwie mangi są pożyczone i nie chcą mi ich oddać ;_; Smutek wielki.
      Wstaw :3

      Usuń
    42. No ja z ciekawości sprawdziłam ile Rappa 1 ma stron. No i... Trzeba się przygotować na podwójną niesymetryczność :(
      Skoro masz zapewnione stypendium to chociaż coś, zawsze jakaś kasa dla siebie :)
      Dlaczego nie chcą oddać?
      Mam nadzieję, że do końca tyg zdążę wstawić :3

      Usuń
    43. Jak to będzie wyglądać razem, jeju, jeju... *mysza przeżywa i dramatyzuje*
      Najgorsze jest to, że jedno ze stypendiów, całoroczne, pójdzie od razy na dojazdy do szkoły, a i inne są już na coś przeznaczone. Ale będziem latem różne owocki zbierać :D
      Nie chcą oddać, bo są ciekawską ciocią, która mieszka we wsi niedaleko ;_; Trzyma pierwsze tomy DD, popędzam jak mogę, ale oczywiście ona nadal nie zdążyła przeczytać drugiego.
      Będę u Ciebie spamować :D
      Porozmawiajmy na jakieś ęntęligentne tematy.

      Usuń
    44. Ja też dramatyzuje :( Lubię jak wszystkie tomiki są równej grubości.
      Sezonowe prace :D Ja w zeszłym roku zbierałam truskawki xD Ale się najadłam :D
      Nie trzeba bylo dawać. Mogłaś powiedzieć, że na tą mangę jest kolejka i trzeba czekać :P
      A spamuj xD ęntęligentne.. My zawsze rozmawiamy na ęntęligentne tematy...
      Zapodaj mi piosenkę. Nie musi być Gakupo xD Chcę coś z mocniejszą nutką. Spodobało mi się Rolling Girl. A że chce nagrać płytkę do samochodu to szukam czegoś nowego :P

      Usuń
    45. Nie popadajmy w przesadę... Jak trochę się różnią to przeżyję, ale co to ma być?!
      Nigdy jeszcze nie pracowałam w ten sposób :D
      To było tak dawno temu ;_; Tej kobiecie nigdy się nie odmawia.
      Co myślisz o przyłączeniu Chorwacji do Unii w 2016r.?
      *faceplam* Okej, ja już nie staram się być ęntęligentna choć trochę.
      Teraz mam problem, bo nie pamiętam, co już Ci wysyłałam, no i definicja mocniejszej nutki jest problematyczna. Syntezatory generalnie nie śpiewają takich rzeczy. Ech, utaite też mogą być?
      http://www.youtube.com/watch?v=aNn9QgSl0BA
      http://www.youtube.com/watch?v=1rxdazWGcAg
      http://www.youtube.com/watch?v=pAkwhuXzDOk
      http://www.youtube.com/watch?v=9ZPqt2wWgKE
      http://www.youtube.com/watch?v=0MHi34xpzFA
      http://www.youtube.com/watch?v=Obn5Vl6qD4Mi
      http://www.youtube.com/watch?v=cpJtSKfbQdM
      http://www.youtube.com/watch?v=MV4uC5YpDck

      Usuń
    46. Ten tomik będzie dwa razy grubszy! Prawie :D Ja nie przesadzam :P
      Nie zbierałaś owoców?? Nigdy? Większość młodzieży zarabia zbierając owoce bądź roznosząc ulotki :)
      Co myślę... :O nic.
      Tylko nie o polityce. Mam tego dość na studiach...
      Mocniejsza nutka - no wiesz, słychać ostrzejszą gitarkę i perkusję.
      Tak, takie są ok :) Ta wystająca ręka z doniczki! Hahaha xD
      Utaite też mogą być.

      Usuń
    47. No wiem! I to jest tragiczne D: Kto wpadł na taki przegenialny pomysł?
      Nie zbierałam, jeśli już to na działkach, za darmo. A ulotek u nas się generalnie nie roznosi. Zbyt mało ludzi.
      Czy martwisz się tym, że prawdziwe pomidory zostały zepsute siedemdziesiąt lat temu? Ja tak. Jestem bardzo ciekawa, jak naprawdę powinien smakować pomidor. Całe życie w kłamstwie. Normalnie czuję się jak w jakiejś historii sci-fi, gdzie trafiają się różne powikłania cywilizacyjne i wiele rzeczy zostało utraconych na zawsze. To się dzieje potajemnie!
      Jest tylko jedna utaite :D Teraz cały czas słucham Abstract Nonsense. Kiedyś byłam właśnie taka jak dziewczyna z tej piosenki.

      Usuń
    48. Więcej utaite nie wysyłałam.

      Usuń
    49. Spróbuj załapać sie na jakieś zbieranie owoców. Nie ma dużej kasy z tego, ale zawsze coś. Ja wszystko przeliczam na przypinki xD Chociaż ich dużo nie kupuję.
      Nie lubię pomidorów :D Nie interesuję się historią pomidorów i nie chciałabym wiedzieć jak powinien smakować pomidor. Pomidor to Czerwona Śmierć xD Jeju, Pani Myszo co Ty za tematy wymyślasz :D
      Aaaaa... xD Ja też właśnie słucham Abstract Nonsense. Wpadłam w zapętlenie utworu.
      Przerażasz mnie...

      Usuń
    50. Właśnie jestem już tak jakby ,,załapana". Będę z kolegą zbierać wisienki i cukinie ^^ Przypinek mam tylko kilka, więc przeliczam na mangi :D
      A może te prawdziwe pomidory smakują zupełnie inaczej i jadłabyś je z przyjemnością? Kiedyś uważano, że pomidoreńki są trujące. Adios pomidory, adios ulubione... Poważnie, dziwne te tematy XD Widzisz, jak staram się podnieść poziom naszych rozmów? Ma być tak pięknie, wychodzi jak zwykle, mysza nieudacznik.
      Zaokrąglijmy ułamki w górę! Teraz już nigdy się nie odpętlimy!
      http://www.youtube.com/watch?v=4NnGz5rqgRc
      http://www.youtube.com/watch?v=5ZH9HtYy3VQ - Wreszcie ktoś zebrał wszystkie w jedno.
      Dobra, te dwie piosenki i już się odpętliłam ^^ Mam sposób na wszystko!

      Usuń
    51. Ja też nie ma tak dużo przypinek, ale jakoś tak się przyjęło, że przeliczam na przypinki xD Będę musiała zacząć na mangi. Serio. Tak powinnam zrobić.
      Wątpię, że zjadłabym kiedykolwiek pomidora... Ona nadal są trujące! Dla mnie. Nie wiem jak można jeść takie warzywo :< Okropieństwo xD
      Dziwne, ale... Dobrze wychodzi, ustaliłyśmy przecież że nasza rozmowa będzie ęntęligentna. I taka jest :D
      Zaokrąglijmy ułamki w górę... - nowa matematyka? xD
      Hej lubię tą piosenkę! Jak zobaczyłam, że to Kaito to już się przestraszyłam, że mi nie będzie pasić. Ale świetnie mu wychodzi coverowanie piosenki z Uta. :3

      Usuń
    52. Przypomniało mi się, że zgubiłam kiedyś taką zieloniutką przypinkę z Ulqiem ;_;Trauma. A czas będziemy przeliczać na odcinki!
      Co jest najgorzego w pomidorku? O, muszę wreszcie zamieścić ten wywiad z wymyśloną szaloną miłośniczką sałaty.
      Rin dzieli także przez zero, zupełnie jak Einstein, dla niej nie ma ograniczeń, to Felix Baumgartner w spódnicy!!!
      D: Kim jesteś i co zrobiłaś z tą niewinną Ziemianką?!

      Usuń
    53. Jak mogłaś zgubić :< No... Ja też zgubiłam przypinkę z Kuchiki xD A że była jasna i leżał śnieg to nie mogłam znaleźć. Na następny dzień wróciłam z pracy i patrzę przypinka leży na biurku. Kochany tata poszukał xD
      Pomidor jest taki miękki, brzydki i ma dziwny smak :< Taka okrągła maź xD
      Piosenka, którą mi wysłałaś gdzie śpiewa Len bardzo mi się spodobała.
      Niewinna Ziemianka :D Nic z nią nie zrobiłam. Po prostu oglądałam Uta i znam ta piosenkę. A wykonanie Kaito mi się podoba.

      Usuń
    54. Nawet nie wiem jak to się stało. Tatuś zaplusował :D
      Pomidorek - inspirujowany balonem z wodą! Wysłałam jakiegoś Lena? Chyba tylko Sadist Wapire, ale to śpiewa ta utaite, której nazwiska nie pamiętam.
      Nareszcie!

      Usuń
  3. To nie tylko w anime; każdy dobry film charakteryzuje się świetną muzykę. Bez niej jest niepełny, może wydawać się nawet pusty. Muzyka często potrafi oddać lepszy efekt niż gesty i słowa :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku anime jest często tak, że największe gnioty mają najlepszy soundtrack i grafikę...

      Usuń
  4. Soundtrack z Death Note wbija w ziemię, a L Themes to już w ogóle coś niesamowitego. No i Angel Beats, bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na dalszą część notki, może będzie coś, co jeszcze znasz :D Nadal nie dodałaś MAL-a na bloga - mysza płacze krwawymi łzami zrodzonymi z obsesji ^^

      Usuń
    2. Jestem nieogarnięta, wciąż jej nie stworzyłam i wciąż mocuje się z css'em, żeby sobie zrobić jakiś maks fajny wygląd obu list :}

      Usuń
    3. Ja tam nawet nie wiem, o co chodzi :D Ważne, żeby wszystko było poukładane - nie ma to jak regulamin zamiast mózgu.

      Usuń
    4. http://myanimelist.net/forum/?topicid=318587 - No i niby duży wybór mam, ale i tak żadny styl do końca mi nie odpowiada T^T

      Więc zawzięłam sie i sama próbuje stworzyć coś od podstaw, tym bardziej że już trochę działałam w html'u i w ogóle na różnych forach, to jest łatwiej.

      Usuń
    5. Eee, generalnie to wszystkie te wyglądy obfitują raczej w dodatki odwracające uwagę od treści właściwej i niszczą urodę minimalistycznej tabeleczki.
      Jesteś zdumiewające, ja na informatyce nie znam się ani trochę.

      Usuń
    6. Właśnie o to chodzi, za dużo wszystkiego. Ja chciałabym coś prostego raczej, tyle że z ciekawym tłem czy kolorami. Dlatego nie korzystam z gotowych wyglądów.

      Kiedyś uparłam się, że musze założyć własne forum i przez miesiąc wbijałam w głowę poszczególne komendy. Nie powiem, przydaje się, choćby na informatyce.

      Usuń
    7. Mam to samo, co nasza nauczycielka historii - uwielbiam przejrzyste tabeleczki, więc nie chcę nic zmieniać :D
      Własne forum D: Czemu wszyscy ludzie muszą przerastać mnie o tak wiele w tak wielu dziedzinach?

      Usuń
    8. Z forum nici wyszły, więc chyba jednak Cię nie przerastam. ^^"

      Usuń
    9. Nie miewam nawet ambicji, by stworzyć coś w rodzaju forum.

      Usuń
  5. Yuki Kajimura to mój osobisty bożek, muzyka z "madoki" jest taka poruszająca...za każdym razem ma ochotę obejrzeć jeszcze raz. Dużo utworów z tego soundtracku mam też ściągniętych na telefon. Fajna...lista? Czekam na dalsze tytuły :D
    Jak możesz nie miewać romantycznych fantazji? Może tylko ja jestem tak głupia żeby tylko dzięki nim jakoś się trzymać rzeczywistości (paradokslanie brzmi, nie?) ;_____;
    Dobry Kaito zawsze się znajdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie mam ściągnięte coś z każdego oglądanego przeze mnie anime, ale ze mnie podły i paskudny pirat :D
      Nie miewam romantycznych fantazji... Miewam różne fantazje, szalone, przyziemne, wymyślam historie, liczę muchy, myślę o rzeczach do zrobienia, o wszystkim, ale romantycznych fantazji nie miewam. To chyba jakaś wada konstrukcyjna.
      No właśnie się znalazł! Wszędzie tym spamuję z radości!
      http://www.youtube.com/watch?v=1MKFuED8IwA
      Mój ulubiony vocaloid śpiewa moją ulubiona piosenkę, i to jeszcze jak świetnie!

      Usuń
    2. Haha, mam wrażenie, ze tylko ja nie przepadam za tą piosenką xD Ale brzmi ładnie :3
      Szkolne fantazje, czy to nie jakiś paradoks? o.o Ja myślami \wracam gdziekolwiek byle nie do tego gniazda zła i wszelkich nieszczęść :<

      Usuń
    3. D: Mysza płacze.
      Mnie szkoła całkiem się podoba.

      Usuń
    4. Zabiją mnie za to xD
      Szkoła jeszcze ujdzie (gdybym miała lepsze oceny)ale poranne wstawanie bynajmniej mi nie odpowiada D:

      Usuń
    5. Obejrzałam tą scenę z Madoki...ryczę

      Usuń
    6. Btw, jesteś genialna :D *czołga się i bije pokłony*
      Poranne wstawanie jest czymś bardzo złym... Ale to przez to, że chodzę spać bardzo późno. Lubie sama z siebie budzić się wcześnie, czemu to się tak rzadko zdarza ;_;
      Też ryczałam jak to oglądałam ^^

      Usuń
    7. O///O zarumieniłam się xD
      Lubię wstawać w weekendy tak koło 0 rano...ale zazwyczaj wstaję o 12 i boli mnie głowa T.T
      Madoka to ogólnie bardzo smutna seria...przynajmniej według mnie

      Usuń
    8. Najchętniej wstawałabym o świcie, ale jestem tak ułomna, że nie pojmuję tego, że in później się kładę, tym trudniej będzie mi wstać wcześnie. Dla mojej mamy wstawanie o 10 w dni wolne jest nie do przyjęcia -_- Uważa, że to szczyt lenistwa i generalnie szczyt wszystkiego, że późno to jak nie wiadomo co.
      Też tak uważam. Denerwuje mnie to madokowe szaleństwo, niszczą mi wspomnienia po serii!

      Usuń
    9. haha ^^ Mój tata tez uważa, ze przesadzam ale bez przesady :) Każdy ma swój rytm dnia jak widać. Ale jak wstaję wcześniej, mam takie wspaniałe wrażenie, ze cały dzień przede mną :3
      Co masz na myśli przez "madokowe szaleństwo"? Nie wiem czy się nie zaliczam, twierdząc, ze to moja ulubiona seria (no, jedna z dwóch)

      Usuń
    10. Jak wstaję wcześniej czuję, że jestem najlepsza i zdołamy dokonać cudów ;)
      Ten cały boom na gadżety, wszędzie mahou shoujo w Internecie, wszystko spłycane. A jaka jest ta druga?

      Usuń
    11. Nie zaliczasz się :3

      Usuń
    12. Druga to "Shiki" :3
      Tak tak, gadżety i komercja. Ale jakby nie patrzeć, zrobią to z każdej serii która jest popularna...

      Usuń
    13. Mysza approved :D
      W wypadku MSMM to boli bardziej :c

      Usuń
  6. Przesłuchałam część z tych utworów i przyznam, że nie jest źle ;D Ale jeśli chodzi o anime to ja jestem totalnie zielona ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozwolę sobię nie komentowac na razie notki, lecz odpowiedziec na komentarz!

    Zaiste, istnieje taka piosenka <3 Nie ispirowalam się nia jednak XD

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, jeeezu, jesteś syntezatoromaniaczką.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak zbyt wielu tego typu piosenek nie znam, ale tą akurat tak :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. No i masz. Oglądałam tylko Death note. O reszcie dowiedziałam się w twoim poście XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się tak niepełna, ponieważ anime oglądam od września, a jestem dopiero na piątym odcinku Death Note.
    Przy okazji - w końcu znalazł się ktoś, kto również twierdzi, że muzyka z Angel Beats! jest prześwietna, a do tego Girls Dead Monster wbijają w ziemię! Większość ludzi których znam, twierdzi, że GirlsDeMo wykonują muzykę dla 'dziewczynek', ale co mi tam, Soundtrack z AB! był wyśmienity i tyle.
    Z innej beczki - jak można nie lubić KAITO?! Przecież jego głos powala z nóg! Dodatkowo brzmi jak facet, a nie jak... transwestyta? Dobra, nie będę obrażać innych Vocaloid'ów.
    P.S. Niby ze mnie taka zimna kobieta, a przy Servant of Evil też płakałam! A już nie wspomnę o tym, co się działo po AB!...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie załapałam do Ciebie uczuciem określanym jako uwielbienie :D Nawet nie obejrzane Death Note przeżyję. Kaito nasz mistrz! Jeśli Alchemy czy Crow Song są piosenkami dla dziewczynek, to proszę bardzo. Iwasawa to dodatkowo jedna z moich ulubionych postaci kobiecych - już od pierwszych chwil w anime ją polubiłam. Jest spokojniejsza i bardziej dojrzała niż większość uwielbianych heroin.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tu jest wiele rodzajów muzyki :D

      Usuń
    2. Ale światowo tak, a ja jestem maniaczką polskiej muzyki :P

      Usuń
  13. Niczego z tego nie kojarzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mario proszę przygotuj dla Kacpra tylko figury obrotowe jak zdążysz bo ja mam graniastosłupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście muszę trudniejsze, sama ledwo się ogarniam z tymi Bardzo Trudnymi Rzeczami, jak powiedziałby to Grzybek :D

      Usuń
  15. A jak nie chcesz to nie musisz ja mam tam jakieś zadania to do jutra pa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pod tym względem lubię Twój blog - co wchodzę, to coś nowego poznam i się nauczę. :D
    Ale czekaj, ty takie hejterskie komcie mi zostawiasz, to muszę się odwdzięczyć:

    FEEEE JAK MOZESZ OGLADAC ANIME, FU, JAKIES JAPONSKIE COS TAM! HANNAH MONTANA RULEZ <3 <3 <3

    Amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :c Czemu jesteś przekonana, że Cię hejtuję? ;c
      Smutek wielki ;_;

      Usuń