czwartek, 30 maja 2013

Myszowe problemy

       Myszę coś znowu wzięło i cuduje z wyglądem bloga, ma być świetnie, ale wychodzi jak zwykle, nawet gorzej. Mam teraz do Was bardzo ważne pytanie - który z ostatnich trzech wyglądów bloga był najlepszy i najbardziej Wam się podobał? Czarny z niebieską Konatą, która robi cosplay Hatsune Miku, zombiasty czy obecny, wojskowy? Proszę, piszcie w komentarzach. Widzicie, jakie myszy są niezdecydowane?


A to jest przerobione zdjęcie myszowe, żeby zbyt pusto nie było.

97 komentarzy:

  1. Jestem najbardziej za tym zombi :D Ale ten też jest ok, wojsko też lubię ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza!
    Czasem dobrze jest poczuć się jak pokemon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak się spóźniłam...

      Usuń
    2. Być pokemonem też trzeba umieć :3

      Usuń
    3. T0 $mUttE& fFi#lkI :****

      Usuń
    4. co ty trafka juz nie modna jezt ;/;/ ale zal xd

      Usuń
    5. jezdem nie modna!? co mam zrobici by mine lutki czytali i pisały komcie?! AajJćĆ!

      Usuń
    6. nom nie jezdeś -.- nie wiesz? whodzisz i piszerz wpadni do mnie xd

      Usuń
    7. i oni wpadajom? morze piosenke zasiepiewam! wesołom jakomś xd

      Usuń
    8. widze rze szypko sie uczysz xd xp
      pienkna !! ; ****

      Usuń
    9. jezscze muszem sfoje zdjencia wstawiac, rzeby ludize widieli, jaka jezdem pienkna :3 AjĆć.!

      Usuń
  3. Jak dla mnie zombi wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem za Polaczkiem. Szczególnie ten zielony kolor mi się podoba. Ale co mogłaby powiedzieć zielona panna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za Polaczkiem, przybij piątkę! Ta radość, że za tydzień pooglądam sobie Wilczy Szaniec...

      Usuń
    2. *jak zwykle entuzjastycznie przybija* Wycieczka,

      Usuń
    3. Ja burżujem nie jestem, na Mazury jadę, bunkry zwiedzać.

      Usuń
    4. Burżujstwo będziesz mi do końca życia wypominać, nigdy się od tego nie uwolnię. Też chcę zwiedzić bunkry! A najbardziej chciałabym do Auschwitz pojechać, jakoś nigdy nie miałam okazji.

      Usuń
    5. Ech, trzeba skończyć z tym burżujstwem, monotonne to się zrobiło. Zwiedziłam już wiele bunkrów, to jest właśnie najlepsza część każdej wycieczki, właśnie z tego powodu na nie jeżdżę, choć wiele mnie to kosztuje. Nie znoszę zachowania większości swoich rówieśników na wycieczkach. Mój super niezwykły pradziadek był przez pięć lat w Oświecimiu.

      Usuń
    6. Kosztuje Cię to wiele pieniędzy, czy nerwów z użerania się z dzieciakami? Moje wycieczki to naprawdę burżujskie są (tak, skończmy z tym), bo jeszcze w żadnym bunkrze nie byłam.
      Przeżył?

      Usuń
    7. Akurat ta wycieczka będzie kosztowała mnie wiele nerwów, bo połowa mojej klasy nie jedzie, bo nie i będę musiała użerać się z ludźmi z innych klas, a jadą właściwie sami... Cóż, krótko mówiąc - błazny, pozerzy, szpanerzy, gimbusy. Na szczęście jadą też logiczne osoby, szkoda tylko, że tak ich mało. Z dzieciakami męczę się właściwie zawsze, bo mam młodsze rodzeństwo.
      Przeżył, to był naprawdę super niezwykły pradziadek, chyba kiedyś pisałam o nim nawet na blogu. O, tutaj.
      http://jazwierzetawyobraznia.blogspot.com/2013/02/lepiej-umrzec-na-stojaco-niz-zyc-na.html
      Będę się chwalić przodkami.

      Usuń
  5. Nie mam pojęcia który! Wszystkie mi się podobały...A Feliks jest tu słodki...No ale Miku! A i Konata ładnie wyszła choć obejrzałam tylko 1 odcinek LS....Obawiam się, My dear, ze jestem bardziej niezdecydowana od ciebie D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest bardziej niezdecydowany ode mnie! Dlaczego nie dokończyłaś Lucky Star? ;-: To jedno z najlepszych anime ever.

      Usuń
    2. Jakoś brak mi zapału, szczególnie, że pierwszy docinek wyprał mi resztki mózgu xD
      No cóż, ja przed półką ze słodyczami potrafię stać godzinę i zastanawiać się co kupić...potem odchodzę, idę do nabiału nie wiedzieć czemu i wracam do słodyczy :3

      Usuń
    3. Jak to o mnie musi świadczyć, skoro oglądam Lucky Star z przyjemnością i bez uszkodzeń neuronów... Mam tak właściwie w każdym sklepie - cały czas pamiętam twarz tego biednego gościa ze stoiska yatta, który nie umiał liczyć i bezradnie patrzył na to, jak godzinami zastanawiam się, jakie mangi wybrać, bo większość nowości dziwnym trafem mam. Stoję i deliberuję, stoję, stoję...

      Usuń
    4. Chyba jestem za zombie...CHYBA...
      Biedaczek xD Ja się długo nie zastanawiam nad mangami. Z prostej przyczyny. Zazwyczaj nie mam na nie kasy ;___; Przypinki jak kupuję to mi długo schodzi xD

      Usuń
    5. Łoo nie, wszyscy za zombie, tak lubicie dostawać zawału lub wpadać w drgawki, gdy wchodzicie na tego bloga? Czasami wyjątkowo mam kasę i mogę zaszaleć, czyli kupić coś spoza mojego ściśle wytyczonego planu mangowego. Nie ma to jak stypendia. Przypinek właściwie nie mam, bo mnie nie stać na przesyłki :D Mang też mam stosunkowo niewiele.

      Usuń
    6. Moja kolekcja tez jest mała, nie martw się C: E tam zawał, słodka jest! To jest chyba dla mnie za jasne i tyle C:
      Jakie stypendia? *.*

      Usuń
    7. Zamieniasz się w tego kotowatego chłopaka z Sankarea, on też uważał, że zombie są słodkie D:
      Różne stypendia, szkolne, nieszkolne...

      Usuń
    8. ;___; o nie, no ale to Miku jak dla mnie musi być słodka...ja psychofan xD
      Masz stypendium szkolne? Musisz sie dobrze uczyć...Co za Tofik? xD

      Usuń
    9. Mogłabyś sama o sobie ten felieton pisać :3 A ja o psychofanach Kaito, których też jest sporo.
      Mam wiele różnych stypendiów, ale zawsze wychodzą nie wtedy, gdy powinny i idą nie na to, co powinny, foch. Wcale nie uczę się jakoś specjalnie dobrze. Ile masz mang? - mysza prowadzi kartoteki :3

      Usuń
    10. Sama o sobie xD Megalomania na maksa xD
      Miło, ze przynajmniej są :)
      Policzmy...26 tomików + Uzumaki

      Usuń
    11. Jak Juliusz Ceazar :D Jak byłam mała czytałam książkę, gdzie było napisane, że nazwał on miesiąc swoim imieniem i bardzo mną to wtedy wstrząsnęło :D
      Ja mam 56, łącznie z Uzumaki i Karin :3

      Usuń
    12. Ciekawe książki czytałaś xD Czuję się głupia bo jak ja byłam mała to dłubałam w nosie i rozlewałam żarcie a ty tu zagłębiałaś się w literaturę ;___;
      I ty na to mówisz mało?! o.o ja bidna xD
      A czytasz teraz jakąś książkę?

      Usuń
    13. Teraz Wy się edukujecie, a ja się cofam w rozwoju :D
      Pewna zielona panna, która tu pisze, ma jakieś 230, albo i 250.
      Czytam 7 książek, bo nie mogę się zdecydować na jedną.

      Usuń
    14. o.o niezła jest, nie znam jej xD
      Ja czytam trzy xD Jakie to? :3

      Usuń
    15. Midoriko zwie się i bloga ma bardzo interesującego, zaraz przyjdzie tu i będzie na mnie krzyczeć, że o niej piszę, albowiem jest ona burżujem :3 A ja jestem Złem i muszę być zła. Taka praca.
      http://lubimyczytac.pl/profil/127002/mysz
      Taka leniwa jestem.

      Usuń
    16. Haha! Zaraz ja wyśledzę i będę emanować przyjaznym nastawieniem xD
      Czuję się głupia T.T
      Lśnienie? jakoś nie przepadam za stylem King'a. dalej nie skończyłam Miasteczka Salem...
      Ja teraz czytam "Mistrza i małgorzatę", "Zeznania niekrytego" (ambitnie, oj w złym świtle mnie to stawia xD) i "My, dzieci z dworca zoo".

      Usuń
    17. Nie trzeba śledzić...
      Nie czytałam wielu książek Kinga, nie należę do jego zagorzałych fanów.

      Usuń
    18. Też chciałam przeczytać, dzielę złe światełko.

      Usuń
    19. Przyszłam pokrzyczeć...

      Usuń
    20. Taka podła jestem. Pure evil.

      Usuń
  6. Ładna przeróbka c:
    Rzeczywiście, zmieniasz nagłówki z szybkością światła. Życzę efektywnych poszukiwań nowego image :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie zmieniam ich tak szybko, znam blog, który codziennie ma inny wygląd, poznaję go po tym, że go poznać nie mogę :D

      Usuń
  7. Zdecydowanie wojskowy,chociaż zombie był genialny ;o.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem obecny jest najlepszy. Schludny, nie odciągający wzroku od postu - idealny wygląd.



    pozdrawiam, S Y L L W S O N
    www.ikaczmarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobały mi się wszystkie, ale niech zostanie ten ^ ^ Bardzo pasuje ; ) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  10. Wojskowy jest świetny i chyba tu pasuje. Byle nie zombie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zombie był kontrowersyjny - jedni kochają, inni nienawidzą :D

      Usuń
  11. Wszystkie byly piekne moze bedziesz zmieniac co tydzien to byloby fajne widzialas burze jaka ladna kinga poszczana ze strachu mam nowa oposwiesc dla julii powiedz jej ze nie mozna sie zalatwiac podczas burzy bo mocz jest przewodnikiem i mocno przyciaga pioruny dalej sama dokoncz idziesz jutro do szkoly bo ja nie wiem jestem chory ale chce isc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra też się bała, cały czas krzyczała i się chowała, dobry pomysł :D

      Usuń
  12. Wszystkie byly piekne moze bedziesz zmieniac co tydzien to byloby fajne widzialas burze jaka ladna kinga poszczana ze strachu mam nowa oposwiesc dla julii powiedz jej ze nie mozna sie zalatwiac podczas burzy bo mocz jest przewodnikiem i mocno przyciaga pioruny dalej sama dokoncz idziesz jutro do szkoly bo ja nie wiem jestem chory ale chce isc

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie byly piekne moze bedziesz zmieniac co tydzien to byloby fajne widzialas burze jaka ladna kinga poszczana ze strachu mam nowa oposwiesc dla julii powiedz jej ze nie mozna sie zalatwiac podczas burzy bo mocz jest przewodnikiem i mocno przyciaga pioruny dalej sama dokoncz idziesz jutro do szkoly bo ja nie wiem jestem chory ale chce isc

    OdpowiedzUsuń
  14. To dziwne dodaje komentarz raz a wyskakuje 3 razy

    OdpowiedzUsuń
  15. Za każdym razem jest ładnie ;__; ale jak zmieniasz na inny, nagle zapominam o starym wystroju i pamiętam tylko to, że mi się podobał.
    Więc nie umiem zdecydować.
    Ten jest całkiem przyjemny. :D
    Choć jestem przyzwyczajona, że twój blog zwykle miał ciemne barwy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amnezja instant :3
      Mój blogasek był taki mhrroczny!

      Usuń
  16. Nie wiem jakie były poprzednie kompozycje, ale najważniejsze, żeby Twój blog podobał się Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zombie był śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten jest bardzo fajny ^^
    Śliczna Mysza <3

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się podobał ten pierwszy, jeszcze przez zombi :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się najbardziej podobał zombie, ale to pewnie dlatego, że mam na nie niezłą akcję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie trwa teraz wszędzie moda na zombie :D

      Usuń
  21. Nie wiedziałam co prawda pierwszej wersji ale polubiłam zombie :) Miała takie piękne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie ten blog miał już mnóstwo różnych wyglądów.

      Usuń
  22. to specjalnie dla ciebie obejrz całe wreszcie go poznasz http://www.youtube.com/watch?v=ygYw0gFvYGc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, pokaż Kindze :D

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=6UTctsjAEOY ON ŻYJE!

      Usuń
  23. No pokazalem fajne a ty juz znasz swojego przyszlego meza;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ~ Mnie się podobał poprzedni szablon, chyba Miku na nim była? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja może powiem, który mi się najbardziej nie podobał? Czarny. Był taki ponury. Ostatnie dwa są fajne i każdy podoba mi się w równej mierze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciężko powiedzieć. Pamiętam z Miku, zobbaisty - coś kojarzę. Hmm... Ok, stawiam na zombie. :P Nie pamiętam go za dobrze, ale mam do nich sentyment. xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Zombiasty :D Chociaż ten jest taki jasny i spokojny... Też mi się podoba, chociaż wolę inne klimaty...
    Ja nadal pamiętam o zdjęciu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojsko :3 Kupiłam drugi tom Rappy i się załamałam. Kto zezwolił na wydanie czegoś takiego? Przeczytam chyba jutro.

      Usuń
    2. Ja kupię przy większym zamówieniu na Yatta.... Nie załamuj mnie :< Ja mam za sobą pierwszy tom i mi się spodobało.
      Chcę kupić na razie 1 tom Hellsinga. Czytałaś? Opłaca się spróbować?

      Usuń
    3. Jakie to jest grube, jak Karin! Podzielić na dwa RÓWNE tomy było tak ciężko!? Nie czytałam, kiedyś chciałam kupić, ale funduszy za mało. Chyba się opłaca, wydanie jest dobre.

      Usuń
    4. Nie, tylko nie tak grube jak Karin. Myślałam, że to jakoś upchną, żeby to za czymś wyglądało... Już nawet wolałabym 3 cienkie tomy niż takie rozłożenie.
      Od tygodnia zastanawiam się - Cała serię od razu czy spróbować pierwszy tom na razie.

      Usuń
    5. Wolałabym jeden duży tom :3 Generalnie, to wszystko byłoby lepsze niż to. Jak to postawię razem na półce, to chyba się zapłaczę. Zaczęłam czytać i jest dobrze, tylko ta kreska taka niechlujna.
      Nie wiem, spróbowałabym chyba wziąć tylko jeden tom na próbę.

      Usuń
    6. Wstawię recenzję na bloga :3

      Usuń
    7. To będzie wielce nieestetyczne :(
      Może niechlujna, ale na swój sposób oryginalna :P Mi ona zbytnio nie przeszkadzała.
      Wstaw :3 Skoro nie jest źle to z miłą chęcią przeczytam. I tak na pewno kupie ten tomik.
      Jak na razie interesuję się tomami 1-9 na skupie mang. Jak będzie w miarę dobra cena i będą zadbane to kupię :D

      Usuń
    8. Uchowaj mnie, Boże, przed taką oryginalnością. Strasznie mi się oczy przy tym męczą. Wstawię dramatyczne zdjęcie obu tomów obok siebie! Skupie mang?

      Usuń
    9. Oj każdy ma na to inne spojrzenie. Zazwyczaj nie zwracam uwagi na grafikę/kreskę :) Nie mam zbytniego doświadczenia z kreską w mangach :D
      :< To wypali mi oczy - chcesz mnie zniechęcić ? :D
      Skupie... hmm... znaczy ludzie wstawiają to co maja aktualnie do sprzedania: mangi, gadżety, ubrania, peruki. Używane ale tańsze :P Wszystko na tematykę m&a.

      Usuń
    10. Nie jestem kreskofaszystą, ale jeśli przez niechlujną kreskę nie mogę się skupić na czytaniu i często muszę dociekać, co właściwie widzę, to coś jest nie tak.
      Ło jej, gdzie takie cuś jest?

      Usuń
    11. :D Przyznaję są takie momenty, gdzie zastanawiam się na co aktualnie się patrzę xD
      Na Facebooku :D Czasami ludzie tam przesadzają z cenami... Ale za chwilę ktoś inny wstawia coś taniego i można wtedy zaoszczędzić.
      Kupiłam 9 tomów Hellsinga za 80 zł :D Muszę dokoptować teraz jeden tom... :)

      Usuń
    12. No właśnie :D Aż się zaczyna tęsknić za takim chrobliwie wręcz czytelnym Death Note. Nie mam FejsBUKA i jestem szczęśliwa, choć w liceum będę musiała założyć. To jest zuo! Zamierzam używać go tylko do rzeczy koniecznych. Coś czuję, że szybko mnie przegonisz z mangami :D Jakby co, to mam wiele tytułów do polecenia :3 Ech, ta myszowa logika - będziesz kupować to, co już przeczytałeś, bo u nas wydają.

      Usuń
    13. Dlaczego będziesz "musiała"? Ja mam fejsa do kontaktu z ludźmi. Na GG praktycznie nikt już nie siedzi więc jakoś trzeba się kontaktować xD Ja przeważnie używam go do rzeczy koniecznych :D
      Nie, nie... Nie przegonię. Hellsing to i tak już spore nadszarpnięcie planów mangowych. A co takiego masz godnego polecenia? :3

      Usuń
    14. Wszystkie ,,szkolne'' sprawy będą tam omawiane.
      Moje plany mangowe są jednym wielkim nadszarpnięciem... A jaki gatunek, w czego stylu?

      Usuń
    15. Szkolne sprawy omawiane na facebooku xD
      Siły nadprzyrodzone, fantasty coś w tych tematach.

      Usuń
    16. Wiem, brzmi absurdalnie, ale bez facebooka nie wiedziałabym wtedy o niczym.
      Stigmata, z tych co ostatnio wyszło XD

      Usuń
    17. Rozumiem. Też mam teraz tak samo na studiach :P
      Będę pamiętać na przyszłość :) Jak na razie muszę odpuścić. Bo widzę, że czeka mnie zakup jeszcze Rappy 2, jeden tom Hellsinga i NHK 6. Za dużo jak na jeden raz xD

      Usuń
    18. Komcie nie chcą mi się u Ciebie dodawać ;_; Komcie, komcie, za dużo starych blogów czytam.
      Ty nie wiedz jeszcze, co to znaczy mieć wiele mang do kupienia... Rappa naprawdę wygląda ma półce koszmarnie, nie myślałam, że będzie aż tak stasznie, obsmaruję ich w rrcenzji.

      Usuń
  28. Mam do ciebie pytanie czy na poniedzialek mam zrobic prezentacje na biole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to ja już nie wiem czego ona chce.

      Usuń
  29. To i ja obstawiam zombie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba to pierwsze :). Choć zombie też miało swój urok. Za to, to obecne nie przypadło mi do gustu. Przypomina mi o sukience, z której musiałam zrezygnować z powodu bezkasia :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten mi się bardzo podoba, Marysiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako zwolenniczka wszelkiego rodzaju mroczności i tajemniczości jestem za zombiakiem,aczkolwiek obecny również jest świetny c:

    OdpowiedzUsuń