wtorek, 14 maja 2013

A jak KAITO - gra blogowa

źródło: zerochan.net 
Kusonoki Akane nominowała mnie do pewnej gry blogowej, która zapowiada się całkiem ciekawie. Zasady są bardzo proste:

1. Do każdej litery z alfabetu przypasować słowo z kategorii, która nas interesuje. (np filmy, książki  zespoły muzyczne itp - musi być tematycznie)
2. Musi być to pierwsze słowo jakie wpadnie nam do głowy z danej kategorii.
3. Następnie nominować 10 blogów, które wg nas na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych przez nas blogów.

Kusonoki wybrała anime, Aiko azjatyckie zespoły, a ja wybieram syntezatory głosów - dzień bez Vocaloidów i UATUloidów to dzień stracony.

Avanna
Bruno
CUL
Dorel Harukaze
Eika Sachi
Fuuga Koto
Gakupo
Hatsune Miku
IA
Julia
KAITO
Lily
MEIKO
Namine Ritsu
Okurine Luka
Prima
Rin Kagamine
Sweet Ann
Teto
Utatane Piko
VY1 Mizki
Waiko
X (nie znam rzadnego na X i nie znalazłam)
Yowane Haku
ZEITO

Trzeba nominować dziesięć osób, ale przecież nie będę zawracać głowy aż tylu ludziom, zredukuję więc liczbę nominowanych i połowę. Nie zaznacie spokoju... Oto oni:



źródło: zerochan.net
Tak mysza ucieka przed tagami.

54 komentarze:

  1. Hehe, znam tylko Hatsune Miku xD Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch, czemu akurat Miku musi być najpopularniejsza? :C

      Usuń
  2. Oj, dziękuję, dziękuję.
    Chyba wylamie sie z tlumu i nie dodam slowek z jednej dziedziny, tylko kilku. To dlatego, ze nie jestem ekspertem w zadnej :D Nawet zespolow bym nie wymienila. No powiedz mi, na przyklad na C, jaki... Hmmm... O, tylko piosenke znam "czarna bandera", a NIE, to przeciez nie jest tytul -.- Taak, to "piła tango"..

    Się rozpisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam u Ciebie 2 zaległe tagi, wiec polacze je w 1. Genialne. Ach te tagowanko...

      Usuń
  3. Dziękuję za tag. :) Jakoś w tym tygodniu dodam notkę to się tym zajmę. :D Jejciu. Niby znam paru Vocaloidów, ale mój zasób wiedzy jest dość ograniczony. ^^ (wow, mam się czym chwalić XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to :D W końcu coś ciekawego...
    Gdyby nie Ty, to znałabym tylko Miku. Oczywiście G zarezerwowane dla Gakupo <3 :D I tak nie zmienia faktu, że nie znam większości.
    Dziękuję za nominację :) Chociaż nie wiem jaką kategorię wybrać :<
    A Vash rozumiem ma być na zachętę...? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, ciekawego na blogu, czy ciekawy tag?
      Niet, G dla Gumi! Niedawno znalazłam świetną piosenkę, którą śpiewa, chyba wstawię na bloga.
      youtube.com/watch?v=jGf34kwetUU
      Zwykle takie delikatne i słodkie sql love niebyt mi się podoba, ale to jest autentycznie urocze i zabawne.
      Ja już powoli nie ogarniam się w tych syntezatorach, jak mam komuś zacząć wyjaśniać od zera o co chodzi, to czuję się bezradna - musiałabym mu tłumaczyć tydzień.
      I na zachętę, i by zaspokoić mój fanizm :D

      Usuń
    2. Szkoda, że na tym obrazku nie ma wszystkich :c

      Usuń
    3. Ciekawy tag :D
      G dla Gakupo, koniec kropka. (!)
      No da się wytrzymać. xD Jest ok, podoba mi się. I czytałam historię.
      Ja znam 6, chyba. Więc nie potrzebuje więcej na obrazku :P
      Może dziś zacznę Triguna...

      Usuń
    4. Uch, Gumi może być pod Megpoid :D Koniecznie musisz poznać więcej, więcej!
      youtube.com/watch?v=LjJZxg7z8r0
      Nie kuś, kocham zmuszać ludzi do oglądania anime, które uwielbiam :3

      Usuń
    5. Jak na razie słucham samego Gakupo xD No czasami Kaito, Luki no i Miku xD
      Mysza myślę, że jak zaczniesz znowu wysyłać mi linki to zaczęcie Triguna będzie się odkładać :) A wolałabym jednak tego nie robić.
      Wiem, zauważyłam. Będę musiała Ci kiedyś też coś wcisnąć. Albo lepiej! Zmuszę Cię do wznowienia Bleacha :D

      Usuń
    6. O nie, trzeba to zmienić!
      https://www.youtube.com/watch?v=48lLnQobxZ8
      Teraz jest już późno, więc mogę wysyłać linki :3 Do wznowienia Bleacha sama się zmuszałam, ale jakoś mi to nie idzie.
      https://www.youtube.com/watch?v=T3ZMicqXJmY
      https://www.youtube.com/watch?v=lTo8cedVPYc
      https://www.youtube.com/watch?v=lZdCrG7he6E D:
      https://www.youtube.com/watch?v=8KgOPPxVdSM

      Usuń
    7. Paradichlorobenzene już parę razy mi wysyłałaś xD
      Późno? Ja miałam się wziąć za Triguna a nie słuchać Vocaloidów!

      Usuń
    8. To ostatnie fajne :3

      Usuń
    9. Wiem - to jest antichlorobenzene i paradichlorobenzene puszczone jednocześnie. Efekt ciekawy.
      Przez to wszystko nachodzi mnie ochota, by obejrzeć Triguna jeszcze raz. Ale tyle anime czeka... Ominęłaby mnie masa rzeczy. Jednak anime oglada się przecież po to, by czerpać z tego przyjemność (nie pytaj, ile razy widziałam Death Note te parę lat temu -_-)...

      Usuń
    10. Jak na razie Meltdown mam w głowie i katuję to co chwilę :D
      Trigun nie ma aż tak dużo odc więc możesz jeszcze raz obejrzeć. Pozostałe anime nie uciekną :) Pewnie dużo... :D Wiem jak to jest oglądać jedno anime kilka razy. Doświadczyłam tego xD

      Usuń
    11. Mnie od pewnego czasu coś bierze na piosenki Sadist i Masochist, a na chomiku ich nie ma, smutek wielki.
      Nie mów mi czasem teraz, że widziałaś Bleacha kilka razy, bo mi zrestartujesz system :D

      Usuń
    12. A nie ma ich na YT?
      Bleach oglądałam 2 razy. I jak już trochę nadrobię anime, to biorę się za to po raz trzeci :D
      Dawno sobie nic nie przypominałam z Bleacha :(

      Usuń
    13. Są, ale to nie to samo :3
      jesteś cyborgiem D: Boję się Ciebie! To jest przecież awykonalne D:

      Usuń
    14. Mówisz do studenta, że jest to awykonalne? :D Dla studenta tak się nie mówi :P
      Ja się sama siebie boję xD Od momentu jak zaczęłam studia, zamieszkałam sama i zaczęłam pracę. Biegająca bomba na dwóch nogach xD

      Usuń
    15. Dla studenta zrobienie z butelek po piwie i półek z szafy na ubrania szafki na buty jest proste! :D
      Zazdroszczę Ci tego trochę, że masz już jakieś perspektywy, wiesz na czym stoisz.

      Usuń
    16. Dla studenta nic nie jest niemożliwe :D
      Może trochę tak. Ale... Powiem Ci, że takie życie w biegu nie jest powodem do zazdroszczenia. Jak chciałam, tak mam -.-
      Ale miałaś racje Vash i Alucard mają zupełnie inne charakterki xD Jestem po 1 odc.

      Usuń
    17. Ogólnie nic nie jest niemożliwe! O!
      Przynajmniej masz jakąś stabilność.
      Łii, tak bardzo zaciesz! Pierwszy odcinek Triguna jest zwykle dość trudny. Ogólnie jak wrażenia?

      Usuń
    18. Chcesz żebym zawału dostała wchodząc na Twój blog? :D Ale się zdziwiłamjak zobaczyłąm Miku xD
      Już zaczynam 3 odc. Ogółem czekam na jakąś akcję z Vashem. Wiesz strzelanina itp. A tu mu kobiety w głowie :D

      Usuń
    19. Chciałam, by było bardziej w stylu letnim i wakacyjnym. Wyszło jak zwykle. I jak, który wygląd lepszy, stary czy nowy?
      Ha, idzie Ci :D Strzelanin z Vashem będzie dużo, nie pamiętam dokładnie kiedy, ale są. A jak sam Vash?

      Usuń
    20. Ten mi się bardziej podoba :)
      Jak na razie to ucieka od kul więc strzelaniny unika xD Ale... jestem dopiero na początku. Sam Vash. - jak na razie jest ok. Śmieszny :D Zobaczymy co dalej.

      Usuń
    21. Yeach!
      Vash generalnie głównie ucieka od kul, albowiem on nie zabija. Ale strzelać też będzie... Powiedzmy :D Oglądam trzeci ep razem z Tobą. Poczekaj, co stanie się mniej więcej w połowie, gdy pojawi się taka jedna postać, wtedy strzelanin nie zabraknie.

      Usuń
    22. Ale nie w strzelaninach i całej reszcie leży sens tego anime.

      Usuń
    23. No zdążyłam zauważyć... I tutaj przewagę zdobywa Alucard :D
      Ooo do połowy zanim dociągnę to trochę potrwa :P Przez Triguna wznowię chyba Hellsinga Ultimate. :)

      Usuń
    24. Vash ma przewagę moralną, bo może, ale nie robi tego ze względu na swoje poglądy i zasady. Mówiłam, że zupełnie nie przypomina Alucarda. Wytrzymasz :D Wcześniej też jest ciekawie, ale mówiłam - to anime bardzo specyficzne i nie dla każdego. Też stanęłaś ns piątym odcinku? :)

      Usuń
    25. Mimo wszystko w anime zawsze moją sympatię zdobywali źli... Więc chyba jednak zostanie Alucard. Ale oglądnę Triguna do końca :)
      Jestem na 4. :P

      Usuń
    26. Ech, Vash nie jest taki prosty jak się wydaje. Ogladnij. Na początku jest komedia, potem przechodzimy do dramatu, który na koniec zmienia się w tragedię. Rozwój klimatu XD

      Usuń
    27. Oglądnę, oglądnę :) Na razie to komedia jest :D
      Na dziś koniec Vasha. Trzeba spadać trochę mangi nadrobić na tablecie :3

      Usuń
    28. Szkoda :C Idę fanić. A Vash i tak wygrałby z Alucardem - on nie zabija tylko ludzi :D

      Usuń
    29. Sama mnie wciągnęłaś w mangi więc nic nie "szkoda" :D
      Daj mi oglądnąć do końca to zdecyduję :) Po 4 odc nie jestem w stanie wydać ostateczny osąd :D

      Usuń
    30. No nie jesteś :3 A jakie mangi teraz czytasz?

      Usuń
    31. KHR na tablecie i NHK 5 tom. :) Później Rappa :D

      Usuń
    32. Ciśniesz pięknie, też muszę znaleźć coś do czytania, może Blame!

      Usuń
    33. No cisnę. Poza tym wiesz, studenci zawsze robią coś innego niż uczenie się do egzaminu xD
      Co to za manga? Przeraża mnie. Horror?

      Usuń
    34. Też zawsze mam fazę na anime w okolich testów. To jest jakaś siła wyższa.
      Bardzej sci-fi, taki trochę cyberpunk.

      Usuń
  5. Ładnie, ładnie :> moja krew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :3 Ale też nie mogłam znaleźć nikogo na X :c

      Usuń
  6. Otóż to - ja dostałam pierwszy telefon po zakończeniu 5 klasy podstawówki po to, aby rodzice mogli się do mnie dodzwonić. I nie był to nie wiadomo jaki cudowny sprzęt. Czasami widzę dzieciaki, które mają lepszy telefon ode mnie i wtedy zastanawiam się, co ich rodzice mają w głowach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pomysłu jak Cię inaczej poinformować, więc piszę ten komentarz... Zrobiłam jeżycjadowe przypinki! To jest, projekty. Mam nadzieję, że nie zapomniałaś o tym pomyśle i znajdziesz miejsce gdzie możesz sobie taki wzór zamówić. :)
    http://annorelka.deviantart.com/journal/Przypinki-McDusia-371646756

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomniałam, znalazłam odpowiednie strony i z pewnością sobie zamówię. Projekty są wspaniałe! :D Nie mogłam skomentować na deviancie, bo nigdy nie podobał mu się żaden mój email (zawsze w użyciu?).

      Usuń
    2. Spoko. :)
      Jak sobie zrobisz koniecznie daj gdzieś zdjęcia! Jak myślisz, powinnam je podesłać też na NAKWę?

      Usuń
    3. Zamieszczę na blogu :)
      Oczywiście, spodobają się ^^

      Usuń
  8. Dobra, zapadam się pod ziemie ze wstydu, gdyż znam tylko Miku z twojej listy. A zaraz zabieram się do przesłuchiwania reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zająć dość długo - Vocaloidów jest cała masa, a UTAUloidów jest kilka razy więcej - razem setki syntezatorów :D

      Usuń
  9. Gratuluję nominacji c:
    Ja nie uciekam od nominacji, choć niektóre tagi rzeczywiście mogą się już znudzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez ciebie znam Hatsune Miku, reszta to czarna magia, ale jest Lily, moja imienniczka, więc fajnie... XD Świetny szablon, bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń