czwartek, 25 kwietnia 2013

Ufo hippisi przywracający mamuty?

źródło: zerochan.net

         Co by było, gdyby pewnego dnia przybyli do nas kosmici? Gdyby uznali, że nie podoba im się to, co tutaj zobaczyli i postanowili zaprowadzić własny porządek? W takiej sytuacji my pewnie byśmy tak zrobili, rozsądnie jest więc przyjąć, że oni też posiadaliby ten pierwiastek dominatorów. Wszystkie wytwory cywilizacji zostałyby zniszczone, a nasza planeta zostałaby przywrócona do stanu dziewiczego. Oczywiście ludziom by się to nie spodobało, to normalne. Kiedy przybysze odebraliby nam już wszystkie rzeczy, które stworzyliśmy, ,,przenieślibyśmy się" kilka tysięcy lat wstecz. Zapewne nie poradzilibyśmy sobie w diametralnie nowych warunkach, bo dawne umiejętności stały się już nieprzydatne i pamięć o nich zanikła, więc kosmici musieliby nauczyć nas wszystkiego, co byłoby potrzebne do przeżycia. Ponownie. Uczyniliby z Ziemi coś na kształt rezerwatu, a może swojej kolonii? Może niepostrzeżenie ogołociliby ją ze wszystkich bogactw, a potem zniknęli? Może byliby to jednak tacy naturyści, hippisi czy sozolodzy? Ale przecież jeśli my mielibyśmy zrzec się wszystkich naszych technicznych zdobyczy, to co w takim razie z nimi? Kosmiczna niesprawiedliwość. Nie obraziłabym się jednak, gdyby przywrócili światu mamuty.  


To śpiewa kobieta. Prawda, że ciężko dać temu wiarę? Uprzedzając Wasze pytania - wygląda ona TAK.

68 komentarzy:

  1. Przeżyłam szok, jak przeczytałam, że to śpiewa kobieta ;o
    Co do tego opisu to trochę kojarzy mi się z filmem pt. "Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się postaram, to też brzmię nisko... Ale nie aż tak męsko :D
      Widziałam kiedyś ten film, ale zupełnie o nim nie pomyślałam, teraz to do mnie dotarło. Boże, od pewnego czasu wszędzie widzę kosmitów i trwam w mani prześladowczej. Śniło mi się nawet, że jestem nosicielem Obcego.

      Usuń
  2. Niezłą piosenka :D Ale też zdziwienie, że to śpiewa kobieta :D
    Kosmici.... Nie wierzę w nich kiedy nie oglądam żadnych badziewiarskich filmów na faktach... xD
    Patrz to - http://www.youtube.com/watch?v=wNBc8xIht-U
    Jaki oni poziom reprezentują O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym w nich nie wierzyć... Haha, w pierwszej chwili myślałam, że jest to link do filmu o kosmitach, którzy zachowują się jak wandale. W tym roku egzaminy były naprawdę bardzo łatwe. To chyba naprawdę szkoła specjalna była, bo u nas wszyscy wiedzą takie rzeczy, poważnie.
      Dobra, będę zła.
      youtube.com/watch?v=LASQuYekrSA
      Obejrzyj całe, wiem, że będzie ciężko, ale warto :D Końcówka stroooszna.

      Usuń
    2. No nie wiem czy to była specjalna szkoła :P
      Znowu Vocaloidy xD Nie no, oglądnęłam do końca. Historia dziwna i zarazem śmieszna. "Brat moe" :D

      Usuń
    3. To aż tacy w naszej szkole uczeni jesteśmy? Zdumiewające :O
      Oglądnęłaś do końca? Taak, najgorsze są te komentarze, w których dziewczyny identyfikują się z siostrami, które najpierw Kaito zgwałciły, a potem zabiły.
      Jedna z moich ulubionych:
      youtube.com/watch?v=0EvwXO5pUAI
      A to jest zwyczajnie genialne :D
      youtube.com/watch?v=b6yC8j_gIpk

      Usuń
    4. Mimo wszystko mamy trochę inny gust muzyczny :D Chociaż i tak dobrze, że dałam się namówić na to, żeby to słuchać.
      To pierwsze już mi się lepiej słuchało, oglądało, czytało~

      Usuń
    5. I tak słucham głównie muzyki z anime...
      youtube.com/watch?v=FpVHIDLXUPg Najulubieńsza. Ach, czuję się słitaśnie i gimbusiarsko pisząc to słowo, ach!
      Trzeba Cię wciągnąć też w utaite...
      youtube.com/watch?v=kpHTyH3-Zws

      Usuń
    6. Maximum the Hormone :D Też lubię tą piosenkę. Zresztą kto jej nie lubi :P
      O matko, jak się przestraszyłam tego wrzasku na początku xD Ale za taką muzykę to ja podziękuję :)

      Usuń
    7. A ja znam takich, co nie lubią :D
      Szkoda, wszyscy dziękują za Akiakane :C
      Może chociaż to?
      youtube.com/watch?v=JAfAy9_lfQA
      Nie mam pojęcia dlaczego, ale tego rodzaju dźwięki brzmią dla mnie naprawdę przyjemnie. A jak kurosz?
      youtube.com/watch?v=po28qKr9sg8

      Usuń
    8. Niech zginą :D
      Już lepiej :) Powiem Ci, nie jest źle.
      A to drugie... Co to w ogóle jest ? :D Hahaha, miaaaał :D

      Usuń
    9. Kuroneko :D
      youtube.com/watch?v=iyJo-65hEx0
      Mwahahaha.
      Koty są złe, nie znoszę kotów.

      Usuń
    10. Niszczysz mi mózg :D
      Koty są dobre. Uwielbiam koty :3

      Usuń
    11. Jak chcesz, to mogę zacząć :3
      youtube.com/watch?v=GaJJfrVz_tU
      Koty to przecież stworzenia myszożerne!

      Usuń
    12. Brawo dla mnie, rozpoznaję już głosy xD Nie wszystkich ale zawsze coś :D
      Ja kocham koty, ale odkąd pamiętam chciałam kupić sobie białą myszkę :P

      Usuń
    13. Dalszy ciąg historii, wprawisz się :D
      youtube.com/watch?v=ZTah12MjQfE
      Biała myszka <3 Tulałabym.

      Usuń
    14. Ile Ty tego masz jeszcze w arsenale? :D
      Idę słuchać Gakupo :3
      Nawet niedawno rozważałam czy czasem jej nie kupić. Bo cały czas chcę a nie mogę kupić :(

      Usuń
    15. Jeszcze trzecia część :D Czwartej jeszcze nie ma.
      A ogólnie piosenek to jakoś 250, może więcej.
      youtube.com/watch?v=aPKD4u-CXn0
      Tak, kup! Kup białą myszkę! Będę mogła wtedy przyjechać z wizytą? Proszę, proszę! Kup, kup, będzie miała takie śliczniutkie, mięciutkie futerko, ogoneczek, uszeńka, wielkie, błyszczące oczy, drobniutkie łapki, pazureczki, i taki słodki pysiu...
      http://s.meble.pl/gfx/uzytkownicy/16085/forum/foto/353254635.jpg
      Jezu, jakie one są wspaniałe!

      Usuń
    16. No właśnie tak widzę, że piosenek jest od groma :D
      Jak kupię to nie ma problemu :) Ale zapewne do tego nie dojdzie. Zawsze coś stoi na drodze.
      Wszyscy się ze mnie nabijali, że chcę myszkę. Mama wrzeszczała, że nie chce mieć jej w domu xD

      Usuń
    17. Ale to w arsenale, ogólnie to jest tego kilka
      tysięcy. Mama się nie zna, ludzie muszą w końcu zrozumieć wyższość gryzoni nad innymi zwierzętami domowymi.

      Usuń
    18. Ale i tak mysz nie wygra u mnie z kotem xD

      Usuń
    19. Nie znasz się.
      Kiedyś czytałam o takiej dziewczynie, która miała kota i szczura. Oczywiście, zapoznawanie ich skończyło się krwawo, bo... szczur strasznie poranił kota XD Mysie są najlepsze! Gryzonie są wspaniałe!

      Usuń
    20. Ha, szczur to co innego... Myślisz, że myszka dałaby sobie radę z kotem? :D
      Ja nie mówię, że są złe :P

      Usuń
    21. Myszka zawołałaby na pomoc szczura. Zresztą, jedna pirania też nie zjadłaby krowy, ale stado piranii... Piranie zawsze w stadach. Stado myszy pożerające żywcem kota, hał słit. Popiela zjadły, Kruszwica niedaleko :3
      http://bi.gazeta.pl/im/3/7002/z7002153O.jpg

      Usuń
    22. Kot jest niezwykle szybki - uciekł by :D Są za wolne na to żeby dogonić kota xD

      Usuń
    23. Hie, hie, nie widziałaś jak pędzi stado myszy ;3

      Usuń
  3. Ty lepiej mów jak egzaminy! Ciszysz się, ze masz już to za sobą? :) A kosmici i tak nie istnieją. A jak istnieją to by nie ryzykowali. O swój internet walczyłabym do ostatniej kropli krwi. Nie chcą poznać wściekłej Ani xD
    Babka ma niezły bas B|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie, cieszę się, że już za mną, w tym roku na szczęście były dość łatwe. Ha, teraz żałuj, że jesteś młodsza i piszesz je dopiero za rok. Ja umarłabym chyba ze strachu, gdyby przybyli.
      Najlepsze jest to, że normalnie śpiewać też potrafi.

      Usuń
    2. Eh...mam jeszcze cały rok na nadrobienie 9 lat nauki xD
      Kosmitów zjadam na śniadanie. Dlatego już nie istnieją B|
      To jest talent-umiec tak modulować głos... *.8

      Usuń
    3. -_- Proszę, proszę, jadaj same śniadania!

      Usuń
  4. HEHEHE, dlaczego, jak czytam twojego posta, mam w głowie "Intruza"? :<

    U nas to też dodatkowe, ale nie wszyscy z biol-chemu tam idą. :) Ja właśnie przed chwilą sprawdziłam odpowiedzi, okazuje się, że z podstawowego powinnam mieć 100%, a z rozszerzonego 95%, popełniłam dwa głupie błędy. Jednego byłam świadoma, bo zastanawiałam się nad dwiema opcjami, a drugiego raczej nie. Aż się z siebie śmieje, że napisałam "interesting in". XD Hahaha, że też tego nie zauważyłam. XD Ja chcę mieć niespodziankę z matematyki. ^-^ Tak, jesteśmy wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja tylko napisałam, że ma brązowe oczy i włosy, jest wysoki i na szczęście szczupły, i że do siebie pasujemy. XD A naszym problemem były źle dobrane buty. Taki gniot mi wyszedł, ale się spieszyłam. XD Ogólnie nie podobał mi się temat, chociaż lepsze to niż jakiś wyjazd za granicę lub ochrona środowiska.

      Usuń
    2. No... Ale teksty do odsłuchania są banalnie proste, zwłaszcza kiedy oni tak wolno mówią, no i używają znanych zwrotów, słów. XD

      Usuń
  5. W pierwszej kolejności proponuję zaprowadzenie nowego porządku w naszym sejmie, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sejmu wtedy nie będzie :D

      Usuń
    2. Taka opcja jest wskazana ;D

      Usuń
    3. Ale ja nie chcę żeby przybywali! Nawet, jeśli sejmu miałoby nie być.

      Usuń
  6. Haha, jakie teorie;D
    Zaczynam się bać kosmitow.. O.o

    Jak egzaminy? U mnie nawet spoko, bedzie okolo 80 % z wszystkich razem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to nie mam pojęcia, wolę nie szacować wyników. Bój się, oni są wszędzie!!!

      Usuń
  7. Kobieta! 0.o Niesamowity, khem... głos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja słucham :D
    Ja podejrzewam, że prędzej wybiliby ludzkość, może nie całą, bo część by wzięli do badań. Obyśmy tego nie sprawdzali ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę w kosmitów ;p Jeśli chodzi o piosenkę wolę oryginał xD Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby tak się nigdy nie stało o__o

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm. ja tam nie wierze w kosmitów ;) zostaly wymyslone tylko przez wyobraźnię ludzi.
    -

    nie zgodze sie;) spontaniczny wyjazd, poniewaz dowiedzialam sie o nim podczas gdy pisalam post i ja go nie planowałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Myszo, co sądzisz o nazwie bloga: "Dziwotwór"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nic nie sądzę, jestem zajęta świętowaniem Twojego powrotu!
      Ludziom może się to kojarzyć z rzeczami niemoralnymi... Ale im się wszystko kojarzy.

      Usuń
    2. Hee? Dlaczego?
      Bo ja chciałam zmienić adres... Na coś charakterystycznego i najlepiej po polskiemu.

      Usuń
    3. Teraz się będą zastanawiać... Ty wiesz, jakie ja miewam pomysły na nazwy. ,,Dziwnotaur'', taki rodem z kredy, może ,,myśli w samowarze'', ,,oczami kosmitów'' albo coś w tym stylu? ,,Nomogram faz dziwactwa''?

      Usuń
    4. Widzisz, z kolei w moim przypadku kreatywność to ostatnia cecha jaką można by mnie opisać... Wpisałam w google "dziwactwo" i wyszedł mi "dziwotwór". Chciałam się zapytać czy może być, ale może jednak daruję sobie zmianę adresu..? A dlaczego "oczami kosmitów"? To tak w duchu Twojej notki? Wybacz za offtop.

      Usuń
    5. Moje pomysły nie są fajne, tylko dziwacznie beznadziejne, więc też nie mogę narzekać na nadmiar przydatnej kreatywności... Nie, ,,oczami kosmitów" oznacza, że blog jest pisany z punktu widzenia osoby właśnie nieco dziwnej i odstającej od rzeczywistości. Bez obrazy :3 Eee, cały ten blog jest jednym wielkim offtopem.

      Usuń
    6. Nomogram faz dziwactwa brzmi fajnie. Jeszcze mi nie powiedziałaś co z tym dziwotworem. Chociaż skojarzenie z rzeczami niemoralnymi... (nadal nie wiem na czym polega).

      Usuń
    7. No nie? *rozpromienia się* Nie jesteś na tym poziomie zboczenia co ja, więc Tobie się kojarzyć nie będzie.

      Usuń
    8. To Twoja decyzja. Mnie się zwykle nie bierze na poważnie :3

      Usuń
    9. A nie możesz wprost powiedzieć, że beznadziejny pomysł?

      Usuń
    10. Kiedy to nie jest beznadziejny pomysł... Tak jak sukienka mojej mamy - beznadziejna nie jest, ale jakoś mi nie pasuje.

      Usuń
    11. Nie pasuje i o to mi chodziło~

      Usuń
    12. No! Czyli jaka nazwa będzie?

      Usuń
    13. No nie wiem... Innych pomysłów nie mam. A nomogram to taczej tytuł jak już. na adres trochę zbyt długie.

      Usuń
    14. Hmm... Zobacz, jaki kiedyś, lata temu adres ,,genialny" wymyśliłam. To powinno dać Ci pełen obraz moich zdolności w tym zakresie, albo raczej ich braku. Do dziś się z nim męczę.

      Usuń
  13. Jeeej jak było na egzaminach? Musisz czuć teraz taką wielką ulgę *o*
    Nie chce ufoków, żyje mi się całkiem dobrze ;~;
    Serio śpiewa to kobieta?! DDDDDDD: To odmieniło moje życie D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję wielką ulgę! Ale boję się ufoków...

      Usuń
  14. ~Hahhaah. Kosmici? Nowe znajomości by były, więcej znajomych na fejsie.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę sobie, że znaleźliby się ludzie, którzy pomogliby jakoś to wszystko naprawić. Tacy, którzy coś tam by wiedzieli. Ale byłoby ciężko. Bez mangi... Nieeee.

    OdpowiedzUsuń