poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Klątwa tagów!

      Już jutro egzamin. Zupełnie to do mnie nie dociera, nie wiem jak to będzie, boję się okrutnie. Wiecie, że zwykle unikam tego diabelstwa, które zwą tagami (Wiem, że mnie nienawidzicie za notoryczne przerywanie łańcuszków...), ale postanowiłam zrobić wyjątek. Przecież muszę jakoś utrzymać pozory i poudawać, że jestem normalnym człowiekiem bez poważnych i niepoważnych zaburzeń, a już zwłaszcza że nie cierpię na tagofobię. Tag polega na tym, by ujawnić siedem faktów dotyczących samego siebie. Nie będzie to zbyt interesująca notka, jak zresztą łatwo to przewidzieć, bowiem jestem bardzo nudną osobą i czasami obsesyjnie wręcz unikam pisania o sobie. Ale co tam, ,,pomóż wspomóż dopomóż wyjątku czuły odeprzeć tłumnie armie reguły". Nominowała mnie Kusonoki Akane.



Zasady brzmią tak:
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu


1. Nie znoszę motyli. To obrzydliwe robale, które ukrywają się za skrzydłami. Bleee. 

2. Niewiele osób traktuje mnie poważnie. 

3. Panicznie boję się kosmitów, codziennie modlę się o to, by nie istnieli. Kiedyś nie spałam kilka nocy po jednej takiej książce, rzekomo pisanej na faktach. Okropny strach.

4. Nie wiem, czy wyjść za Slendermana czy Jakuba Wędrowycza. No dobra, głupi problem, wszyscy wiemy, kto lepszy.

5. Należę do tej garstki osób, które lubią tę piosenkę, w dodatku w tej wersji.

6. Nie wierzę w wampiry.

7. Uwielbiam grać w Angry Birds.

Poważnie, aż tyle trzeba nominować? Okeeej. Ordnung must sein!*

Nominuję:
Lili
Mesmera Królik
Żółwik
Taiyo.
Bibi
Marta
Noriko
Claudinella
Anonimowa A.
Pimeys
puszka

*Niech Wam będzie, ordnung muss sein! To jest anakolut :C

93 komentarze:

  1. Egzamin...uczyłaś się czegoś?c: Ja teortynicze już od tygodnia siedzę w domu i pseudozakuwam,kuuujon Ave.
    Ej,krążenie tagów po bloggerze mnie preraża,kilka miesięcy spokoju,a tu nagle powraca xD Też uwielbiam grać w Angry Birds.Zwłaszcza na metmie pod ławką.Może gdybym zajęła się lekcją,ujawniłyby się moje zdolności mtematyczne,które według nauczycielki rzekomo posiadam? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie wierzę w wampiry ;p co do motyli są mi zupełnie obojętne xd i przyznam się, że w angry birds nigdy nie grałam ;o Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyle to obłudnicy! Takie włochate, ohydne paskudztwa! I jeszcze się ukrywają za skrzydłami, chcą wkupić się podstępnie w nasze łaski!

      Usuń
  3. A kto wierzy w wampiry tak na poważnie? ;D One są jak zombie - fajnie pofantazjować, ale szczerze nie ma szans na ich prawdziwość ;)
    Ta piosenka jest... trochę psychiczna ;p
    Co do kosmitów to lepiej nie będę się wypowiadać o tym, że wierzę w ich istnienie i dodawać jakiś szczegółów, bo to byłoby nie fair, skoro się ich boisz ;D
    No i dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, znalazłoby się sporo takich. Ja wierzę w nie w porywach, dzisiaj był ten dzień, w którym nie wierzę. Ale w moim przypadku to nieprzydatne, nie wierzyć w wampiry, ponieważ zamierzam zostać ich pogromcą.
      Są gorsze rzeczy :3

      Usuń
  4. Moja nauczycielka biologii wierzy w kosmitow... Serio:D 0_0

    Tez nie jestem zwolenniczką tagów, ale dzieki za nominejszyn!
    Podzrawiam, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że kiedyś o niej pisałaś :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ona nie wierzy, ona jest :3

      Usuń
    4. Nasza też wierzy dzisiaj taka na zielono

      Usuń
    5. pływa jak szalony chyba dała mu dopalaczy

      Usuń
    6. Muszę mu kupić roślinki. Nadal ma ten kamień, czy mu wyjęła?

      Usuń
    7. ma a ty go przyniosłaś może ona go tuczy do zjedzenia zrobi sobie gulasz

      Usuń
    8. Mówi, że jest słodki, że go uwielbia D:

      Usuń
    9. ona chyba wyszczuplała a ja wiem dlaczego zrzuciła fałda na wiosnę :)

      Usuń
    10. dokładnie uważaj w nocy bo po ciebie przyjdą

      Usuń
    11. Zaczynam zamykać dokładnie okna.
      To robota dla mnie, pogromcy wampirów!

      Usuń
    12. no masz racje jej młode pragną krwi tylko w tym przypadku woda święcona nie pomoże a zwłaszcza osikowe kołki tu tylko zadziała moja siostra

      Usuń
    13. ten czarny kot się na mnie gapi

      Usuń
    14. za dużo zdjęć pokaże ci przy okazji

      Usuń
    15. http://tnij.org/vewx
      To się dopiero GAPI.

      Usuń
    16. dobra koniec jutro egzaminy a ja jestem taki głupi że wszystko zapomniałem do jutra

      Usuń
    17. Weź mnie nie strasz! To będzie MASAKRA.

      Usuń
    18. ty umiesz a ja nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee rozumiesz mnie

      Usuń
    19. Stajesz się Mozilem D:
      Poważnie, ja nic nie umiem. Jestem chora, mam zatkany nos i czuje się jak zwłoki. Nie napiszę. Zresztą... OLEJĘ TO.

      Usuń
    20. nie no co ty weź febrisan i daj radę ząbek może to ty też a nie napisałem ci w piątek szczepienie mamy masakra

      Usuń
    21. Nie mam febrisanu :3 Ale mam nadzieję, że jakoś przywlokę do szkoły swoje rozkładające się zwłoki. Będę pisała w Sali Grzybowej, Zenek Maratończyk mi pomoże!

      Usuń
    22. na pewno to do jutra zdrowiej

      Usuń
  5. Też mam tagofobię więc wybacz, ale nie odpowiem ci na to choć dziękuje. Nie boję się motyli, za to przerażają mnie wszelakie zwierzęta latająco-brzyczące (bez much). Slenderman jest mój wybacz. Piosenka mnie lekko przeraża, ale idzie się przyzwyczaić. Nie wierzę ani w UFO ani w wampiry. Dla mnie to całkowita bzdura. Mnie też nie traktują poważnie. Też kiedyś grałam w Angry Birds, ale już mi przeszło. Ale było całkiem fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, wybaczam (czuję się jak księżna) :) Czyli pozostaje Wędrowycz... Buhaha, Slenderman od początku nie był dla niego żadną konkurencją. Dla mnie UFO niestety, nie jest bzdurą, a bardzo bym chciała, by tak było. Boję się ich obsesyjnie.

      Usuń
  6. Powodzenia jutro! Będzie dobrze~
    Co do tagu: O NIEEE xD Odpowiem jak zwykle ale nie będę nominować.
    Grałaś w Angry Birds: Star Wars? :D Czadowo im to wyszło.
    Piosenka odsłuchana... Ale i tak się nie spodziewałam niczego normalnego xD
    Dziękuję za nominację :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasssne.
      Grałam we wszystkie :3 Jestem maniakiem. Rio, Sezons, Star Wars, Space, nawet w Bad Piggies.
      Są gorsze rzeczy...

      Usuń
    2. Kocham Angry Birds: Star Wars :D
      Wiem, że są... Tylko ja tych gorszych piosenek/filmików nie wynajduję.

      Usuń
    3. Ja najbardziej lubię te klasyczne i Rio.
      Wynajdę za Ciebie :) Mwahahahaha! No nie, nie będę tak okrutna. Łapja normalne.
      https://www.youtube.com/watch?v=fC6k3CoHXvc

      Usuń
    4. Nigdy nie tknęłam Vocaloidów ale potrafię rozpoznać już głosy (skąd one pochodzą) xD I to nie dzięki komentarzom. Przez Ciebie i podsyłanie mi ich piosenek :)

      Usuń
    5. Musisz zacząć kierować się zasadą, że dzień bez Vocaloidów to dzień stracony.
      https://www.youtube.com/watch?v=v7zdkPiF9S0

      Usuń
    6. Ta zasada jest zdecydowanie nie dla mnie :D

      Usuń
    7. Oj tam, musisz zacząć! :D
      https://www.youtube.com/watch?v=QZ6VolI9gV0

      Usuń
    8. Nie przekonasz mnie. Najpierw musiałabym się przyzwyczaić do tych głosów xD

      Usuń
    9. To wcale nie jest takie trudne :D
      http://www.youtube.com/watch?v=rraHF32XEA8&feature=g-all-lik&context=G20fc153FAAAAAAAARAA
      Niektóre śpiewają bardzo ludzko.
      http://www.youtube.com/watch?v=OaPlsbwIlms

      Usuń
    10. Ta druga już bardziej do mnie przemawia. Może dlatego, że to już w stylu rock. :)
      A w ogóle jak idą egzaminy? Słyszałam, że matma banalna :P

      Usuń
    11. Bo to Gakupo jest :D Ale to Lily jest chyba przecież bardziej rockowa... Tylko praktycznie nikt nie potrafi dobrze jej używać :c
      https://www.youtube.com/watch?v=qPDpR-a3ndU
      Słuchaj wszystkich, w całości! Mwahahaha!

      Dobrze idą, z histori i WOS-u wyliczyłam, że mam 85%, z polskiego z pytań zamkniętych wszystko miałam dobrze, prace pisemne też nieźle poszły, mam nadzieję... Matematyki nie pisałam, tak samo przedmiotów przyrodniczych, jestem laureatem z biologii i automatycznie mam z nich po 100%, ale sprawdzałam testy w Internecie. Faktycznie łatwe, chemia wręcz śmieszna. A na próbnych taka trudna była...

      Usuń
    12. Bardziej podoba mi się połączenie facet + rock :D Ta jego pierwsza piosenka co ją podałaś lepiej mi wpadła w ucho. Ale ta nie jest zła :) O matko, co ja mówię...
      Nie wiedziałam, że jesteś taka dobra w szkole! :D Laureat... Tylko pogratulować. Jutro angol?

      Usuń
    13. Mwahahahaha :D Już wiem, w jakim kierunku Cię indoktrynować.
      youtube.com/watch?v=bjTQwgFyttw Refren <3
      Nie wiem, czy jestem dobra w szkole. Potrafię mieć pięć szóstek (u nas to wyczyn), a i tak mi powyżej 5.0 średnia nie wychodzi :D Niemożliwe, a jednak :C Taa, angol. Jeśli napiszę powyżej 30% to będę skakać ze szczęścia.

      Usuń
    14. Ten kierunek jest aż za dobry xD Przez Ciebie co chwilę dodaję zakładki do piosenek... To nie miało tak wyjść... :D
      Aż tak źle? Niemożliwe... Dobrze Ci pójdzie. :)

      Usuń
    15. Haha, a masz już Paranoid Doll? Jakby co, przypominam :D
      https://www.youtube.com/watch?v=f_MUFIeRYO4
      A tu coś innego, ale wręcz kultowego:
      https://www.youtube.com/watch?v=npgxa4wZ7Og
      Jassssne. To jest ANGIELSKI D:

      Usuń
    16. Skończ z tym Gakupo :D To i tak źle na mnie wpłynęło... Zaczęłam to słuchać, źle ze mną...
      Ja pierwszy raz uczyłam się angola w technikum. Po 4 latach na ustnym angolu zdobyłam 60% a pisemnym 80%. Więc można :)

      Usuń
    17. Okeeej. Kaito lepszy :3
      https://www.youtube.com/watch?v=V6xTg0ryJHU
      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S-Ehs-fVHss
      Ja mam całkowitą dysfunkcję językową i na dodatek jestem idiotką.

      Usuń
    18. Nie. Gakupo zdecydowanie dla mnie lepszy :D
      Skoro masz takie dobre wyniki w innych przedmiotach to nie jesteś idiotką :) Poza tym ciężko jest być we wszystkim dobrym.

      Usuń
    19. Bo Kaito to jeden z pierwszych Vocaloidów i nawet w odświeżonej wersji nie będzie brzmieć genialnie, choć wszystko zależy od użycia. Mnie się zawsze bardziej podobał jego głos. Jakoś tak jest, że wszystkie moje ulubione piosenki śpiewa w starszej wersji.
      http://www.youtube.com/watch?v=LNUFGBXEvT0
      4:13 - 4:43 Jakim ja uwielbieniem darzę ten fragment...
      Gakupo po ingliszu nie śpiewa :3 No, jak się go zmusi... Ale nie tak dobrze jak Kaito i Luka.
      http://www.youtube.com/watch?v=ng8QFe10bAA

      Usuń
    20. Ja nadal nie mogę przyzwyczaić się do tego głosu~ :D Ale jest coraz lepiej. Chociaż i tak nic nie przebije tej pierwszej piosenki Gakupo <3
      Ta druga piosenka już na spokojnie. Nie jest źle. Fajna nutka.

      Usuń
    21. Chociaż historię doceń... Pokazałabym Ci taką jedną piosenkę, ale skoro nawet JofC jest trudne, to tamta by Cię zabiła XD
      Pokazywałam już Ci tę wersję Karakuri Burst?
      http://www.youtube.com/watch?v=k00QbmCXw3E Kaito w mundurze <3 Idealny przykład na to, że wszystko zależy od użytkownika.
      http://www.youtube.com/watch?v=bI_W9GA6Ppc
      Tylko w takich chwilach staram się ogarnąć angielski...

      Usuń
    22. Bo drugą piosenkę śpiewa już wersja Kaito z trzeciej generacji.

      Usuń
    23. Karakuri Burst - jest ok. Myślę, że piosenka podpasuje mi wtedy kiedy jest słyszalne mocniejsze brzmienie. Ta piosenka mi się widzi :) Ja ogółem siedzę w metalu i rocku więc to mi bardziej odpowiada.
      To drugie już w ogóle odpada xD
      Będę musiała sobie pościągać te piosenki bo co chwile skakać po kartach to niewygodne :D

      Usuń
    24. D: Przerażasz mnie. Hearbeat Clocktower odpada?! D:
      http://www.youtube.com/watch?v=4Abk8hTLk6A
      http://www.youtube.com/watch?v=7E_Wysz4w0M 1:19
      A tu masz Conchitę :3 http://www.youtube.com/watch?v=cmW2j2lGdf8
      Nie zniechęcaj się...

      Usuń
    25. Odpada :D
      Pierwsze - jest ok. :D Myślałam, że będzie gorzej...
      Drugie - odpada xD
      Trzecie - ciągle się przekonuję. Ale coś mnie za bardzo ciągnie do tej pierwszej :)
      Też mam coś dla Ciebie: https://www.youtube.com/watch?v=bmUVDG8xFEw Hahahaha wiem, że znasz :D Ale jedna z moich najulubieńszych ^^

      Usuń
    26. Też lubię mocniejsze brzmienia, ale inne też mogą być.
      Szkoda. Hmmm, chyba nie polubisz Kronik Zła, Conchita to taki wyjątek zapewne. Tu trzeba na historię patrzeć :D
      Też mi się podoba, ale na początku nie byłam przekonana, chyba wszyscy nie byli zadowoleni ze zmiany openingu.
      Ty to się ciesz, że nie wysyłam Ci linków do tej zuej piosenki i takich, gdzie paringują Kaito z Gakupo. Kiedyś nawet sporo widziałam djn z tym paringiem O_O
      A właśnie :3 Jakaś małpa zestawiła dwie niekompatybilne wersje i zaciesza...
      http://www.youtube.com/watch?v=-T5-IIPYbWY
      A tu klasyczny magnet. O, właśnie łapie permanentne ,,co ja pacze".
      http://www.youtube.com/watch?v=FDcMFJg6WNQ

      Usuń
    27. Patrzę na historię. Czasami :D Ale i tak nuta i głos do mnie przemawia najbardziej.
      Ja też z początku nie byłam zadowolona za zmiany openingu. Ale przy dłuższym poznaniu mi się bardzo spodobał.
      Ja się pytam jak można Alumine podrobić ? No jak? :D Oryginał jest nie do przebicia.
      A to drugie jest w miarę xD hahaha :D

      Usuń
    28. Haha, to Historia Zła odpada, wtedy Kagamine brzmią gorzej niż Kaito. Tak chyba było ze wszystkimi :3
      Jak podrobić? Ech, nie słyszałaś Aluminy w wersji z koncertów, wtedy brzmi masakrycznie, przynajmniej dla mnie.... No dobra, dla większości.
      http://www.youtube.com/watch?v=uiZ_nBYr6gc
      Praktycznie każdą piosenkę którą śpiewa Kaito lub Gakupo można znaleźć w we własnie takiej połączonej wersji... Nawet Cantarella.
      https://www.youtube.com/watch?v=NF-ADAmkJ9c

      Usuń
    29. Wiesz wolę zostać przy oryginalnym wydaniu Aluminy :) Tak jest o wiele bezpieczniej dla moich uszu... Ogółem koncertowe wersje jakiekolwiek piosenki mi się nie widzą.
      Ale niektóre połączone wersje totalnie mi się nie widzą. Tylko ta poprzednia jakoś się trzyma :)

      Usuń
    30. Wszystko zależy jakie, taka Kalafina i Maximum the Hormone na żywo są równie dobrzy.
      http://www.youtube.com/watch?v=Df0jUziS-QA
      Chyba, że to jakiś bardzo sprytny podkład D:
      Porównaj :3
      https://www.youtube.com/watch?v=Q-ZN3oShF7c
      https://www.youtube.com/watch?v=9SwzG2mlx8k
      A tu Len:
      http://www.youtube.com/watch?v=nI0XS2hMrOY
      Pierwsza piosenka, jaką poznałam:
      http://www.youtube.com/watch?v=0gaCHF2YVGk
      Ech, czas uciekać.

      Usuń
    31. Dziewczyny dają radę na żywo :) Aż niesamowite, że tak dobrze.
      Gakupo chyba najbardziej mi się wkradł do serca xD Świetny głos.
      A ten benzen... Zapodaj mi go jeszcze kiedyś - parę razy i zapewne mi się spodoba xD
      Ha xD Miku. O losie, fajne to.
      Powodzenia jutro! :3

      Usuń
    32. Akurat te dziewczyny potrafią śpiewać jak nigdy ;D
      Z Vocaloidów najbardziej lubię Kaito, Lily, Lukę i Gakupo. Poszukaj Snow White and Blossom Red, Bad End Night, Cyber Thunder Cider, Stardust Utopia, Daiben...
      Przyda się...

      Usuń
    33. Jezu, jak mogłam zapomnieć o Lenie... O_O

      Usuń
  7. Powodzenia jutro ja chyba się zabije w sali siedzę z ZĄBKIEM on ma plany co do przerwania egzaminu oby zaprzestał swoich działań wierzmy w to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, naprawdę? Nie myślałam, że z nim jest aż tak źle. Ja piszę w Sali Grzybowej.

      Usuń
    2. podaj mi maila to ci wyśle zdjęcia z palmiarni mam około 60(roślinowo)

      Usuń
  8. Przeczytałam jeszcze poprzednią notkę i powiem Ci, że bardzo dobrze ją podsumowałaś. Mamy je traktować jak osoby chore psychiczne, należy je zrozumieć, ale niekoniecznie pochwalać. Osobiście, nie rozumiem co jest słodkiego w osobie na tyle złamanej psychicznie, żeby mordować, albo prześladować. Okropne.
    ~*~
    Spokojnie, egzaminy nie są takie złe! Głęboki oddech i do boju. Nie zapomnij o króciutkiej przerwie podczas pisania, żebyś zdążyła złapać myśli. :3 Będzie dobrze.
    Dziękuję za nominację, jej! :D Zaraz się tym zajmę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję bardzo. To strasznie miłe. :3 Nawzajem, oczywiście.
      Hm, nie bój się. Najlepiej podejść do tego z dystansem, bo wydaje mi się, że nie będą na siłę utrudniać. W dużej mierze, są zajęci teraz nowymi maturami. Możliwe, że będzie rozprawka, a to nie jest najtrudniejsza forma. W razie czego, służę radą z przedmiotów humanistycznych. :D
      Jej, to znaczy, że wygrałaś olimpiadę przyrodniczą?

      Usuń
  9. Oj egzaminy! Ja ma m wolne ale tobie współczuję ;_____;
    Ciekawe rzeczy, ciekawe...
    Dziękuję za nominację, to już druga. Trzeba będzie odpowiedzieć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za rok ja będę miała już spokój, a ty będziesz pisać :3

      Usuń
  10. Oki, dzięki za info, po egzaminach zrealizuję powierzone mi zadanie. :) Powodzeniaaaaaaaaaa! Opryszczka jest zła, ostatnio miałam na nosie. Jakieś migracje sobie urządza, co roku gdzie indziej. Na szczęście mam ją tylko raz w roku. (: Biedna Myszo, dasz radę. Zresztą i tak masz maksa za swojego laureata, to co się martwisz. :)
    Obczaję kiedyś tą książkę, ha, ha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw. właśnie ogarniam daty na historię, ciemno to widzę. Oby praca pisemna nie była taka trudna, obym zmieściła się w czasie, bo się tego straaaaaaaaasznie boję. </3 Mogliby 2h nas trzymać na polskim. :/

      Usuń
    2. Napisałam o Santiago ze "Starego człowieka i morze", bo jego w miarę pamiętałam. Chociaż mogą mi polecieć po punktach za moją "drewnianą pałkę". XD Nie miałam pojęcia, czym on uśmiercił rekina. I za "powieść", bo to opowiadanie. :< I teraz czytam, że on walczył z rybą, a nie z rekinem. T_T Ogólnie źle mi poszło, zwłaszcza z historii i WOS-u, może będzie 70%, chociaż śmiem wątpić. Lecę zakuwać na jutro. Z angielskiego powinnam mieć 100%, obym się ogarnęła, bo angielski to banał, wszystko mam w główce, jutro zresztą jeszcze mam sprawdzian z mowy zależnej, niezależnej itp., to też powtórka. Myślę, że 3/4 mojej klasy nie ogarnia, o co w tym chodzi, bo tego nie było nawet na lekcji. A to takie proste. XD

      Usuń
    3. Może nie zwrócą uwagi na takie detale w charakterystyce... H3h3. Ja napisałam datę, nawet pod koniec zauważyłam, że się nie podpisałam, to dodałam "AB". XD W otwartych mam chyba trzy źle, resztę ok, tak wstępnie sprawdziłam odpowiedzi. Ale okaże się w czerwcu. Na jutro w sumie ogarnęłam materiał, siedziałam nad tym jakieś pięć godzin, mam nadzieję, że się opłaci. Chodzę do szkoły językowej i mamy jutro sprawdzian, ale wiesz, ja sobie wrócę ze szkoły o 13, zrobię pracę domową z ang, obczaję, co było, zleci pół godziny i pójdę oglądać House'a. Będzie 80% ze sprawdzianu. Xd A ja lubię angielski. W przyszłym roku będę ogarniać łacinę, wtedy się okaże, czy mam "zdolności językowe"... XD

      Usuń
    4. Ja nie wiem, jaką łacinę będę miała, bo to jest przedmiot dodatkowy i nie muszą się na niego zapisywać tylko osoby z biol-chemu, prawdopodobnie też są z humana itp., więc raczej będzie szerszy materiał. Ale tego dowiem się w przyszłym roku. Moja koleżanka jest ponoć dyslektykiem (ale uważamy, że specjalnie na testy sobie wyrobiła papiery, bo ona robi koszmarne błędy ortograficzne, ale testy robi przed czasem ;), a angielski umie bardzo dobrze. xD Tak, z angielskiego podstawowego będzie 100%, a z rozszerzenia będę trzymać kciuki, żeby mi sprawdzili pracę, bo napisałam 133 słów, ale policzyłam też podwójnie "I'm", a to się liczy jako jedno słowo, więc trochę mniej mam tych słów. Ale mam tam jeden błąd, bo zamiast "there was a tiny problem", napisałam "there were a tiny problem". -_- No i liczę na to, że nie będzie im przeszkadzać mój perfekt i reported speech. XD

      Usuń
  11. No to życzę powodzenia na egzaminie :) Jezuuu, ten TAG jeszcze istnieje? Już dawno przez to przebrnęłam, więc chyba podziękuję za tę nominację. Także tego... dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagi powinny mieć jakiś termin ważności. Jezu, one są nieśmiertelne, mają kamienia!

      Usuń
    2. Właściwie skąd się wzięły tagi?

      Usuń
    3. Z braku pomysłów na posty może...

      Usuń
    4. To to wiem od dawna :D
      Ty, a jest taka zasada, że jak przerwiesz łańcuszek, to spadnie na ciebie nieszczęście, jak w takich klasycznych łańcuszkach szczęścia?

      Usuń
  12. Dzięki za nominację :) Już raz ujawniłam 7 faktów o sobie, ale nie wykluczam, że zrobię to jeszcze raz C:

    OdpowiedzUsuń
  13. Panicznie boję się kosmitów, codziennie modlę się o to, by nie istnieli. Kiedyś nie spałam kilka nocy po jednej takiej książce, rzekomo pisanej na faktach. Okropny strach. - Ja miałam ideantycznie. Tyle że nie po książce, a przeróżnych artykółach w Internecie, o których było dość głośno (z tego co pamiętam, nawet w wiadomościach coś tam mówili).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artykuły w Internecie też mnie przerażają, ale i tak jedną z najgorszych przygód było nocowanie pod gołym niebem za domem wychowawczyni, oglądając film ,,Znaki". Dookoła nas były pola kukurydzy, a przez ognisko wszędzie były upiorne cienie...

      Usuń