poniedziałek, 18 marca 2013

Radioaktywna Zieleń

       Autoreklama kluczem do sukcesu, prawda? Już widzę, jak przewracacie oczami, ale dzisiaj mała odmiana i nie będę zachęcać do czytania Ludożercy (dobra, teraz też zachęcam), tylko Radioaktywnej Zieleni, mojego nowego bloga, który jest fanfiction do Black Rock Shooter. Taaak, wiem, że mówiłam, że nie jestem fanką... Dużo pozmieniałam w oryginalnej historii, a właściwie stworzyłam własną. Właśnie pojawił się prolog. Moje własne, słitaśne opko i słit blogasek! Mówcie do mnie ,,Ałtoreczko".

źródło: zerochan.net
       Już niedługo wracam, nadchodzi druga rocznica założenia bloga. Przygotujcie się na niespodziankę!


21 komentarzy:

  1. Ałtoreczko,no kurde,fajnie,że oglądałam! xD
    Wszyscy tak po tym jadą,więc stwierdziłam,że sobie odpuszczę..
    Mru,mru,wszyscy lubią niespodzianki :3
    Tak,tak,piszę bez sensu,już sobie idę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mru, mru, to ta notka nie ma sensu :3

      Usuń
  2. W takim razie czekam na twój powrót! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i świetnie! :) Nie oglądałam BRS ale na pewno będę wpadać :)
    Niespodzianka? :D Nie lubię niespodzianek, ale do tego 23 chyba dam radę wytrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy ta niespodzianka bęzie warta czekania... :D

      Usuń
    2. Poczekamy, zobaczymy :) Tylko 3 dni zostały :D

      Usuń
    3. Rozczaruję Cię, niespodzianka będzie później.

      Usuń
  4. Przygotowuję się na niespodziankę, ałtoreczko. Oby była miła. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ałtoreczka i +1000 do gimbusiarstwa.

      Usuń
    2. A także +1000000 do lansu XD
      Wpadnę tam do ciebie :D

      Usuń
  6. Chętnie przeczytam :) . Szkoda tylko że z BRS ponieważ nie oglądałam ani OVA ani serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurza stopa, czy zawsze muszę być nie w temacie? Trudno, czekam na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Myszo nasza Ałtoreczko! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. i love the art on this one ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma ucieczki. Nigdy i nigdzie. Nic na żadnym ze światów. Od tego nie można uciec. To jest tym wszystkim dookoła i wewnątrz. Wszystkim. Każdy zawsze, zawsze, zawsze, zawsze kieruje się swoją potrzebą. Sama natura istnienia jest samolubna. Jesteśmy blisko z innymi, bo tego potrzebujemy, kochamy dka

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla siebie. Nigdy nie poświęcamy się dla kogoś, zawsze, zawsze, zawsze robimy to dla siebie. Tak naprawdę działamy, to jest środek, gdy opadnie ostatnia powieka. Wszystko działa tylko dlatego. To straszne. To prawdziwe. Jesteśmy tylko jak lalki służące do zaspokajania potrzeb, każdy traktuje w ten sposób innych, choćby nieświadomie. To straszne. To okropne. Nie chcę być w tym kłamstwie. Wszyscy tacy jesteśmy. Każda roślinka. Każda komórka. Zimno, jest tutaj bardzo zimno i biało, kafelki, łazienka. One są tak podobne do siebie... Nigdzie nie uciekniemy, nie ma na świecie miejsca, nie może go być, gdzie jest inaczej. Czy jeśli istnieją jakieś wyższe istoty, są wolne od powodu istnienia i tej prawdy? Nie można uciec nawet za stereotypową zasłonę. Jak ja mogę wrócić, wiedząc, że każde ciepłe uczucie skierowane do drugiego istnienia jest kłamstwem? Jak mogę dalej? Zawsze tak jest. Lepiej nie wiedzieć. Aż chciałoby się zaśpiewać ,,Po wszystkim jak porzucone lalki!''.

    Doll

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za osoba jeszcze przed chwilą mną była?
    Trzeba wracać.
    Jestem tchórzem. Egoistycznym tchórzem, bo większość tchórzy ma zaskakująco dobrze poukładane w główie, jeśli chodzi o ochronę własnego tyłka.
    Hmmm, jak to się dzieje, że oczywista i jedyna prawda, której byliśmy pewni wydaje się nam nagle czymś niezwykle ulotnym, błędnym i odległym. Teraz jestem już tylko zmęczona. Idę nurzać się w tym rzekomym kłamstwie. A może to ja kłamię, a wszyscy i ja nieświadomie oszukując sa tylko sobą i nie można z tego powodu rozpaczać i nikogo i niczego winić? Do widzenia. Jest naprawdę zimno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasza super-produktywna Mysia ^^

    OdpowiedzUsuń