wtorek, 26 lutego 2013

Znikam sobie i mnie nie będzie, ha, ha.

     Witam. Mam dwie wiadomości, dobrą i złą. Po pierwsze, mam ostatnio naprawdę bardzo mało czasu, wiem, że to beznadziejny i oklepany wykręt, ale to po prostu prawda i nie będę wymyślać jakichś niestworzonych historii, by się usprawiedliwić. Jak tak na to spojrzeć, to powinnam zrobić to już dawno, ale dopiero teraz z całą mocą dotarło do mnie to, jak słabo mi idzie. Blogowanie nie sprawia mi już radości, w ogóle nie wchodzę do Internetu, do laptopa siadam góra dwa razy w tygodniu, a to i tak w celu wykonywania szeroko rozumianej pracy. Nie zamierzam usuwać bloga, ani nic takiego, broń mnie Szumiący Borze, to takie chwilowe załamanie. Nadal będę zamieszczać tu posty, zawsze w niedzielę popołudniu. Niestety, nie mogę wchodzić na Wasze blogi, czytać, komentować i odpowiadać na komentarze. Wiem, co ze mnie za bloggerka, prawda? Teraz okaże się, kto jest naprawdę wiernym czytelnikiem i nie wchodzi tutaj tylko po to, by nabić sobie licznik komentarzy, wejść, czy czego tam jeszcze. 

zerochan.net
Nawet Vash nie przyciągnie mnie już do komputera.
      Obiecuję, że wrócę, a będzie to Wielki Powrót porównywalny z tym, który zafundowałam Wam w zeszłym roku. Ciekawe, czy jest tu jeszcze ktoś z tej odległej epoki. W tym miejscu zabawię się trochę w przekupkę  mam masę ciekawych pomysłów (no, mam nadzieję, że są ciekawe), napiszę o mamutach i jak to z nimi naprawdę było (już szukam tych książek), wyjawię kolejną teorię spiskową, zamieszczę cykl zdjęciowy, nad którym długo pracowałam... Czeka też na Was pewna niespodzianka, a może nawet dwie, jak dobrze pójdzie. Ale to wszystko dopiero po powrocie. Mwahahaha. Tak, wiem, łudzę się. 
      
Podsumowując, technicznie znikam stąd na pewien czas, ale notki będę się pojawiać, rzadko, bo rzadko, ale jednak. Tylko od Was zależy, która z tych wiadomości jest dobra, a która zła. 

21 komentarzy:

  1. Ważne, że wrócisz :) Ja na pewno będę się odwiedzać. Życzę powrotu tej radości z blogowania i w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Wam datę powrotu - 23 marca.

      Usuń
    2. Nie wypytuję dlaczego, skoro tego w poście nie napisałaś :) Będę czekać do 23 ^^

      Usuń
  2. Szkoda ale fajnie że notki będą do zobaczenia w alcatraz jutro masz biologie wszystko mi opowiesz A.D.M

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ale fajnie że notki będą do zobaczenia w alcatraz jutro masz biologie wszystko mi opowiesz A.D.M

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, pamiętam, jak dopiero założyłaś bloga- głównie znałam cię ze stardolla (tak, tak, muahaha, nie wiesz pod jakim nickiem się kryję, ale jeśli chcesz- Miley9142, choć pewnie mnie nawet dobrze nie kojarzysz)...Miałaś mało wejść, a mnie jako małą dziewczynkę(no dobra, w sumie to nie było aż tak dawno ;p) przerażały tak długie posty. Potem wchodziłam częściej, aż w końcu założyłam bloggera i teraz obserwuję twojego bloga :) Pozdrawiam i czekam na "Wielki Powrót"! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, to Ty?! Kojarzę Cię, łiii, jesteście wszędzie.

      Usuń
  5. ooo szkoda. No trudno poczekamy na Twój Wielki Powrót ;D Powodzenia <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę, że wrócisz z większym entuzjazmem ;) No i mimo wszystko dobrze, że będziesz coś publikować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi, ze znikasz :< Ale trzymam cię za słowo i czekam na twój wielki kom bek. Dalej będę czytać wszystkie notki, zresztą nie myślałaś chyba, że JA miałabym to robić dla wejść ;___;

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam i ze smutkiem godzę się na to zniknięcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj szkoda ;_; No ale czekam na notki i realizacje twoich pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz pisz! Rzadko, ale chociaż : ) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie czekamy na nową notkę i tyle :)rozumiem doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  12. Grunt, że notki będą :) byle do wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje będę latać z papierami po liceach i zbierać wiśnie.

      Usuń
  13. Ja zawsze będę wpadać, bo lubię Cię czytać :) Do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, wyprzedziłaś mnie z tą notką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy falę!
      .
      .
      .
      Falę zawieszeń.

      Usuń