wtorek, 18 grudnia 2012

Zasłyszane w szkole

Niniejszym informuję, że Ludożerca właśnie ruszył. Pierwsze notki pojawią się już niedługo. Serdecznie zapraszam!

Zasłyszane w szkole, a raczej w różnych szkołach, na przestrzeni dziejów, kilka opowiedzieli mi koledzy. Niektóre szkolne pozłacane myśli nadają się tylko do tego, by ładnie je oprawić i powiesić na ścianie, w ramach szerzenia radosnego stylu życia. A więc (nie zaczyna się zdania od ,,a więc") i ja muszę propagować radość i śmiech w naszym szarym świecie. Muszę Was jakoś pocieszyć, w końcu już za trzy dni koniec świata, ile anime zostało do obejrzenia, ile mang do przeczytania  ile owoców i niezdrowego jedzenia do spożycia, ile lekcji do przespania, ile sprawdzianów do napisania, ile wezwań do odpytywania, ile wywiadówek, ile kartkówek z niemieckiego (wszyscy, którzy nie kliknęli w ten link, niech żałują), ile egzaminów kwietniowych... Wiecie co? Dobrze, że ten durny świat już się kończy! Jeśli razem z końcem naszej planety ma nastać koniec szkolnictwa, to bardzo dobrze, wręcz wspaniale! Precz z polskim systemem edukacji!

P: Myślałam, że każdy normalny uczeń ma liniał w piórniku.
U: No to się pani myliła.
P: Nie, to uczniowie są nienormalni.

P: Zegar na wierzy…
U: Stanął.
P: Jak komuś stanął, to może wyjść.

U: Sposobem na sprawdzenie kulistości Ziemi jest opłynięcie wokół Stalina…

P: Czemu wgapiasz się w tablicę?!
U: Patrzę przez okno.

P: Niesamowite! Cały czas o tym myślą, cały czas o tym mówią, a kartkówki z rozmnażania nie zdało pół klasy!

Lekcja eliksirów z Shizuo i Izayą znaleziona na zerochanie. Nie pytajcie, dlaczego znajduję takie obrazki. Przecież nie znoszę paringu SizuoxIzaya.
 
P:Bój się Boga, ty masz cudze nogi pod krzesłem! Ktoś ci życzy śmierci!

U: O Boże…
P: Ktoś mnie wołał?

P: Przestań mi tu udawać Korybuta, wyglądasz, jakbyś się ogórkiem dławił!

Z kartkówki.
Dlaczego Mały Książę opuścił swoją planetę?
Z powodu kryzysu gospodarczego.
Jak i kiedy na nią wrócił?
W ostatnim rozdziale, za pomocą kodów na promocję na indyki.

P: Nafta, oleje napędowe i smary, co to jest?
U: Alieny!

U: Głazy narzutowe to inaczej erotyki.

P: Zlodowacenia były trzy, ale tak właściwie to pięć, ale naprawdę to jedenaście.

P: Ameryka jest naprawdę dumna ze swojej historii, ma aż trzysta lat. Mój tapczan jest starszy.

P: Odnoszę wrażenie, że zamieniłeś się na mózgi z dżdżownicą.
U: Ale dżdżownica chyba nie ma mózgu…
P: Otóż to.

I kolejny opening, to już czwarty, jak ten czas szybko leci, to zdumiewające!


Nigdy nie oglądałam Gintamy, ale opening jest wspaniały, melodia trochę przypomina mi moje dzieciństwo. Ach, wiem, co teraz sobie pomyślicie, jakie to ja musiałam mieć dzieciństwo... :) Niestety, nie udało mi się znaleźć wersji z anime.

39 komentarzy:

  1. Tak, kartkówki z niemieckiego to zło. Ale uczmy się w te ostatnie dni, niemiecki przyda nam się w piekle.
    Koniec świata, nareszcie!
    A wypowiedzi wywołały u mnie tak szeroki uśmiech, że siostra zapytała czy przypadkiem nie dostałam szczękościsku.
    Ciekawostki z polskich szkół powinny zostać zapisane gdzieś na wielkiej ścianie, aby każdy mógł się pośmiać.
    A opening jak zwykle świetny ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, cieszę się, że jeszcze kogoś to bawi :) Musimy wykorzystać te dni, które jeszcze nam zostały, koniec zaprawdę blisko.
      Jeden z naszych nauczycieli planuje coś w tym stylu, tworzy książkę głupot geograficznych.

      Usuń
    2. Dialogi uczniów z nauczycielami - bezcenne.
      Owszem, trzeba zrobić to co się chciało. Jednak... To znaczy, że nie obejrzę wszystkich odcinków moich ulubionych anime? *płaczę*
      Tak, te pomysły nauczycieli czasem powalają. Niestety nie zawsze pozytywnie.

      Usuń
    3. P: Stolica Peru?
      Uczniowie podpowiadacze: Liiimaaaa
      Uczeń odpytywane: Ni ma?

      Spokojnie, nie może być końca świata, mamy kartkówkę z historii i nie może być :3

      Usuń
  2. W tej chwili chce końca świata. Mam już tego wszystkiego po dziurki w nosie >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście potem, gdzieś tam w niebycie będziemy żałować :)

      Usuń
    2. jeżeli oni wszyscy też tam będą to tak xD

      Usuń
    3. W samotności jeszcze gorzej :0

      Usuń
    4. Osoby które chciałabym zobaczyć w niebycie można policzyć na palcach jednej dłoni*
      ~ z tobą bym pisała xDD

      Usuń
    5. Ja tam kocham wszystkich ludzi... zazwyczaj. Dzisiaj zdecydowanie ich nie kochałam.

      Usuń
  3. Ojej Durarara! Lubię bardzo ;D Kolorystycznie fajny obrazek ;P
    Tak, nasza kochana edukacja... No ale cóż zrobić, trzeba to przetrwać. Z czasem zaczyna być coraz gorzej, uczą czegoś co w ogóle nie jest potrzebne w codziennym życiu...
    Ja myślałam, nad Gintamą, ale za dużo mam anime do pokończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam robić coś związanego z biologią, ale siedem godzin w tygodniu poświęcam na zgłębianie tajników pierwiastków i takich dziwnych rzeczy, których nie umiem nawet nazwać - polska edukacja forever.
      Może masz jakieś warte polecenia serie? :)

      Usuń
    2. Chyba nie za bardzo, siedzę w anime od niedawna. I na razie oglądam bardziej popularne serie i to co mi się wizualnie spodoba :) To pytanie ja powinnam skierować do Ciebie ;P

      Usuń
    3. Pewnie i tak dłużej ode mnie, ja dopiero zaczynam trzeci rok. A mnie odwrotnie, często zdarza mi się oglądać serie niszowe i mało popularne w Polsce.

      Usuń
    4. No co Ty... Wcale nie dłużej niż Ty :P
      Jak niszowe to oglądałaś może: Togainu no chi? Ja z ciekawości oglądnęłam i żałuję straconego czasu...

      Usuń
    5. Nie widziałam, ale sporo słyszałam :) Koniecznie załóż MAL-a, to wbrew pozorom całkiem proste, wchodzisz na My Anime List, rejestrujesz się i już, tworzenie listy jest proste.

      Usuń
    6. Jutro się z tym pobawię i założę :) Coś nowego w życiu się przyda...

      Usuń
    7. Jeee! Kolejna osoba nawrócona na MAL-a, +100 do radosci!

      Usuń
  4. Nauczyciele są niezwykli c: im wyższy stopień edukacji tym bardziej pokręceni.
    - Kamil, ty w każdą dziurę wejdziesz? (na lekcji fizyki/wdż)

    ShizuaoxIzaya może nie... ale sam Shizuo jak najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, razy dwa :) Shizuo powinien tego Izayę rozprysnąć na ścianie.

      Usuń
  5. Myszo wybacz, ale tamten adres mi chamy zablokowali ._. wyślesz jeszcze raz? Tym razem na sprawdzony adres? Przepraszam za problemy :c
    marcysia291@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać jakąś informację o sobie do strony pt. ,,Redakcja"? :3
      naprawdę boję się tej Bloody Mery :0

      Usuń
    2. Ja się chyba jej nie boję, ale odczuwam lekki niepokój. To jutro postaram się coś naskrobać, bo już powoli idę spać :3

      Usuń
    3. I sama Midori bez Yoru, bo ona nie pisze tylko ja :3

      Usuń
    4. Możesz zrobić test z Mary... Szczerze się przyznam - boję się jak licho. Tak, zrzucam wszystko na innych ^^
      Wiem, że pisze tylko jedna z Was, tylko miałam problem, z przyporządkowaniem do nicku :) Ach, mój nieogar.

      Usuń
  6. Znam tego fandemota ^^ Ja na szczęście mam niemiecki za soba....francuski nie taki lepszy...ehh nieważne...Przy drugim tekście (o zegarze) wyplułam herbatę na klawiaturę. Wielki dzięki Mysza :) Koniec swiata się zbliża a ja si miałam tylu rzeczy jeszcze nauczyć ;_; Dopiero teraz zauważyłam rybki na dole *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fandemot przeszedł do legendy :) Nie, to co moje :c
      Oj, już się teleportuję i wycieram, nie może być klawiatura taka biedna, brudna i mokra ^^ Gdyby naprawdę nastał koniec świata... To jednak byłoby straszne, jesteśmy za młodzi :)
      Aha, Ciebie też bym prosiła o zamieszczenie jakiejś informacji o sobie na Ludożercy w stronie pt. ,,Redakcja".

      Usuń
    2. Dobrze już się biorę za pisanie czegoś :)

      Usuń
  7. Cieszę się bardzo,że nie mam niemieckiego ^^
    Już nie mogę się doczekać tego końca świata,nareszcie nie będę musiała się uczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hie, dzisiaj zniszczyłam system i odpowiedziałam na pięć. Oczywiście na semestr i tak 2/3 :(

      Usuń
  8. Najlepsza jest konkluzja ^^ wszyscy są tacy mądrzy a tu kartkówka nie poszła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe mądrości XD. Faktycznie niektóre można by było oprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uczyłam się języka niemieckiego i z przykrością stwierdzam, że niewiele z niego potrafię, nigdy na lekcjach nie uzyskałam odpowiedniego akcentu, nawet nie chciałam :P
    I zgodzę się z tobą za dużo zostało anime i mang, aby się wyrobić XD

    OdpowiedzUsuń
  11. "Jak komuś stanął, to może wyjść" hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. Nom, prawie oficjalnie mam 6 z niemieckiego, jeszcze tylko jeden projekt zrobię podczas przerwy świątecznej. No i ta nieszczęsna kronika na historię, trzęsę gaciami, ale jakoś się z tego wywiążę; pozmyślam, żeby było więcej tekstu. ^-^ A, elektromagnetyzm jest przecież przed optyką, czy nie tak? To zaraz będziecie mieli optykę. :D My już kończymy podręcznik prawie. W drugiej klasie byliśmy w jego połowie. Btw. nadal nie widzę większego sensu w istnieniu podręcznika od fizyki, bo tam zawsze trzeba czytać między wersami, a i to nie przynosi oczekiwanych efektów, ale nawet nie mam ochoty się nad tym zastanawiać. Muszę się ukać z geografii na jutrzejszą pk, więc nie myślę o fizyce. :D

    W drugim cytacie miała być "wieża"? Czy to ja mam omamy i nie wyczuwam tego żartu? :< U mnie ostatnio nauczyciel powiedział, że kiedyś miał sytuację, w której jedna niezbyt rozgarnięta dziewczyna została wywołana do odpowiedzi. Wydał jej proste polecenie: "wymień rodzaje miast (coś takiego)" i ona odpowiedziała - "aglomeracja i... masturbacja" (zamiast konurbacji), na co cała klasa ryknęła śmiechem, a bidula nie wiedziała, o co im chodzi. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  13. Durarara! <3
    Co do polskiego systemu edukacji :P wprowadziłabym system na wzór japońskiego. ^^
    Wesołych Świąt!! ;))

    OdpowiedzUsuń