niedziela, 28 października 2012

Oktoryk, czyli myszowej zoologi ciąg dalszy!

Papciochy to niejedyne stworzenia, które zamieszkują naszą niezwykłą krainę. Czas na kolejny wyciąg z Encyklopedii Nudy Szkolnej!
W nizinnych lasach można natknąć się na pola oktorykowe. Duże połacie ziemi całe pokryte są tymi niewielkimi zwierzętami, oktorykami właśnie zwanymi.

Kolejny niezwykle zaawansowany rysunek made in paint.

Z pleców oktoryka wystaje kończyno-ogranna plecha korzeniopodobna. Stworzenia te za jej pomocą umiejscowione są w glebie, w pozycji horyzontalnej, z nogami sterczącymi ku niebu, kończyna ta umożliwia im też pobieranie substancji odżywczych z gleby. Ich brzuch pokryty jest gładką skórą, która wchłania wodę pochodzącą z deszczu, dlatego oktoryki występują na terenach bogatych w opady atmosferyczne. Zimą na ich brzuchach osadza się szron i lód, a one wysuwają swoje długie języki i zlizują powoli ten chłód, a przecie powinny w ten sposób obrzęku płuc dostać, nie wiadomo jednak, czy stwory te płuca posiadają. Z pewnością mają zaś bardzo czułe nosy okolone wibrysami, które ostrzegają je przed niebezpieczeństwem, bowiem oktoryki nie są agresywne i bronić za bardzo czym się nie mają, w obliczu zagrożenia więc zwijają się w kulkę, wystawiając twardą skórę pleców. Wyglądają wtedy jak pancerniki, które jakiś szubrawiec na kij nadział. Zaprawdę, oktoryki niezwykłe to zwierzęta, swym życiem osiadłym polip przypominające czy grzyb jaki, a zarazem takie różne od nich. 
Niestety, oktoryki nie stworzyły tak zaawansowanej cywilizacji jak Papciochy (nie są też pisane z dużej litery jak one, o!) i  nie posiadają równie barwnej historii, więc niewiele można o nich napisać i taka krótka notka musi wystarczyć. Chcecie poznać więcej takich stworów, czy może mam pisać o czymś innym? Proszę, głosujcie w ankiecie, a ja idę wydłubywać pestki z dyniowego miąższu.


45 komentarzy:

  1. Tu beton, tam beton... Taki świat.

    Oktoryk przypomina mi myszo-niedźwiedzia. ^-^ Myślę, że jeśli zostaniesz naukowcem i zgłębisz całą wiedzę genetyczną, będziesz mogła zacząć pracę nad mutacją genów zwierząt, żeby stworzyć wszystkie wymyślone gatunki, którymi zasiedlisz wyludnione miejsca na świecie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie duś myszek. :( Nawet ja mojego psa nie duszę!

      Usuń
  2. Hahaha. :) Ja chce ten towar, który ćpasz xd Najlepsze jest to, że pewnie znalazłaby się osoba, która uwierzyłaby w istnienie tych stworów. A czy mogą się przemieszczać? :3 Czy tylko w jednym miejscu są przez całe życie? Tzn skaczą na... tym czyś co jest narysowane ? :D Niezwykle interesujące muszę przyznać xd Więcej takich! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten towar nazywa się wyobraźnia, przykro mi, ale musisz się ustawić w kolejce, bo połowa szkoły też chce ^^
      Oczywiście, że by się znalazła!
      Właściwie nie, ale czasem jakby zostają wciągnięte w ziemię i wypuszczone gdzie indziej, tam mają gody.

      Usuń
    2. hahahah :) świetne. a w takiej tam zwykłej szkole, takie tam LO xd po prostu zrobili klasę 'akademicką' niby dla 'uzdolnionych' i każdy jest mocny z innej dziedziny. Chociaż w moim przypadku brak tej mocnej strony :3 http://www.lo2konskie.pl/news.php

      Usuń
  3. nie ćpaj więcej! ;o albo ćpaj połowę ;D
    oh nie zawsze tak jest, dziewczyny też potrafią ranić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzuć trochę tego, co bierzesz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pół bloggera będzie mnie naciągać ^^

      Usuń
  5. Na początek: "tak jest, wasz zbrodnie są do mojej dyspozycji"- od razu poznałam o co chodzi i ogromnie się cieszę że vocaloidy nie są ci obce. Jeśli chodzi o zoologię. Kocham te wymyślane przez ciebie stwory i uwielbiam o nich czytać po obaleniu kilku kolejek (na trzeźwo nie da rady). Słodkie stworzonka z tych oktoryków choć na początku nie mogłam się połapać gdzie jest głowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam vocaloidy, ale zupełnie gubię się w Krainie Zła :) Masz jakieś ulubione sagi lub pojedyncze piosenki? Ja chyba najbardziej lubię Siedem Grzechów Głównych, Polowanie na czarownice i Dark Wood Circus.
      Naprawdę, ten blog tonie w aż takich oparach absurdu? :0

      Usuń
  6. też mi się wydaje, że jestem w tym beznadziejna :C

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, a czemu? o.o one po prostu są brudne. brudne glany to szczęśliwe glany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo bujną wyobraźnię,której Ci naprawdę zazdroszczę:). Te wymyślone przez Ciebie stwory są mega urocze. Choć przyznam,że bardziej spodobały mi się Papciochy <3 ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Papciochy to po prostu Papciochy :3

      Usuń
  9. Ach ta Twoja radosna ,,tfurczość'', Myszo :D
    Ja też nauczyłam się jeździć na łyżwach w godzinę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe stworzenia.
    W kulkę* nie we kulkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że literówka XD. Ale przynajmniej wiesz, gdzie popełniłaś błąd. Nie to co na j.polskim w szkole, gdzie nie wiesz co i jak XD

      Usuń
    2. Tak mam na matematyce... To jeden wielki bałagan, a ja mam ogarnąć, że akurat tu jest źle.

      Usuń
    3. Matematyki też nie ogarniam @.@ XD

      Usuń
    4. Można wręcz powiedzieć, że to źle, jeśli ktoś ją ogarnia :3

      Usuń
    5. No co ty @.@. Moja siostra ją ogarnia. Będą ją wykorzystywać jak moje dzieci będą miały problem z matematyką :3

      Usuń
    6. Dopiero teraz zauważyłam jaki ty link zamieściłaś pod spodem. Moja siostra i ja słuchamy tego na okrągło XD. Uwielbiam te piosenke :)

      Usuń
    7. Twoja siostra jest przerażająca.
      Znałyście ją wcześniej?

      Usuń
  11. nienawidzę szronu, zimna i wszystko co związane z zimą -.-'
    ognisko było i to spore i wcale nie paliliśmy liści ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisz opowiadanie osadzone w Twojej niezwykłej krainie, to będzie hit :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę się z taką myślą, ale boję się, że wiele osób nie wstąpi z prośba o odszkodowanie po takim poście XD

      Usuń
    2. E tam! Poprawisz humor połowie blogosfery, mówię Ci ^^

      Usuń
  13. Marysiu, przestałaś brać leki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denerwują mnie anonimy, ale mam wrażenie, że wiem, kto mógł to napisać :3
      Aj tam, czepiacie się.

      Usuń
  14. Napisz bajkę dla dzieci i dorosłych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli przyszłość mam już spokojną :3

      Usuń
    2. Najwidoczniej :D. Dwa rozdziały masz już napisane ;D

      Usuń
  15. http://niebieskiepiwo.blogspot.com/2012/10/20-konkurs-ii.html gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stwierdzam, że oktoryki są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha ciekawe co wymyślisz następnym razem xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to powinnaś jakąś fantastyczną powieść napisać. I chociaż ja tego typu literatury nie znoszę, to gwarantuję Ci, że o Twoich stworach przeczytałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przebiło to Papciochów, aczkolwiek jest równie zabawne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu Papciochów nic nie przebije, trzeba się z tym pogodzić :3

      Usuń
  20. Ojej, próbuję rozkminić w którą stronę jest owe zwierzątko, ale jakąś nie mogę ogarnąć D:
    Świetny stworek swoją drogą, i bardzo chętnie poczytam więcej notek z obrazkami made in paint ;3
    A wygląd bloga świetny ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy mnie nie złapiesz, bo będe ciągle za twoimi plecami i liczyć. Będziesz słyszeć mój głos, 1001zł, 1002zł, 1003zł, 1004zł.... A kiedy przyjdą twoje straże nikogo nie znajdą oprócz ciebie. A ja zacznę od początku liczenie. Będę liczyła tak długo, jak w końcu spłacę całą łapówkę za zwolnienie z moich zbrodni XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :0 Nie, nie ogarniam. Ale to nie nowość.

      Usuń