czwartek, 2 sierpnia 2012

Sprawy ważkie i bieżące niczym woda, kosmiczne myszy.

 Krótki komunikat. Nie będzie mnie tu przez tydzień, takie usprawiedliwienie, wiem, że zwykle potrafię nie pisać dłużej, ale jak ma być porządek, to ma być i wszystkie przerwy muszą być uzasadnione. Wyjeżdżam na wakacje, nad morze. Mam nadzieję, że jakoś to przeżyję, będzie ciężko, trzeba będzie wyjść na plażę w kostiumie.
Zobaczcie na te dziwne stworzenia! Bloggif i jego funkcja przerabiania zdjęć pomógł mi uświadomić sobie, jakie to dziwne i przerażające myszoskoczki rodem z Obłoku Oorta mieszkają w moim domu.


Do bliskiego zobaczenia! 

8 komentarzy:

  1. Udanych wakacji:)
    A co do zdjęcia, to tak ja je wykonałam telefonem:pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, fajnie, że jedziesz nad morze. Też byłam całkiem niedawno. To udanego wyjazdu życzę ;3
    Co do myszy to hahah, te oczy są hipnotajzing ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku, będę tęsknić :)

    Myszy z kosmosu... ja, stara Marsjanka Ci to mówię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to drugie zdjęcie! :) Niebieskie oczy. ^^ Ja uwielbiam paradować w kostiumie po plaży. Głównie siedzę w wodzie, no ale xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój pies chętnie by zjadł takie myszoskoczki... kosmiczne tym bardziej. Miłego pobytu na wakacjach ci życzę, pogody także, bo dzisiaj się znów popsuła, mimo że wczoraj było tak pięknie, słonecznie i ciepło. ^-^
    Nom, ja powinnam trochę sobie też pozwiedzać wybrzeże, ale nie lubię spędzać wakacji w Polsce, wolę za granicę wyjechać. Jestem typowym przykładem osoby, która "cudze chwali, swego nie zna". :D
    Dokładnie, ale czy to właśnie nie interesuje dzisiejszej młodzieży? Nawet nie starszej, tylko młodszej? Seks i sprawy z nim związane?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo,to udanego wyjazdu!:)
    Kochane te myszoskoczki,miałam kiedyś do czynienia z tymi stworzonkami :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej podróży ;) Myszoskoczków pewnie nie zabierasz ? Będą tęsknić biedaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały z babcią i tak tęskniły, że wygryzły dziurę w plastikowej kuwecie i uciekły nas szukać ^^

      Usuń