piątek, 29 czerwca 2012

Mysz po nieobecności melduje się z zapytaniem

Tła nie można załadować, cieszmy się i radujmy, blogger jest piękny i równie pięknie mnie dobija - ale do rzeczy - blog to nie tylko szata graficzna lecz i treść. Zaczęłam pisać coś na kształt początku książki, dłuższego opowiadania. Nie, nie zamierzam uczynić tego bloga blogiem literackim, ale od czasu do czasu mogłabym wstawiać fragment mojej opowieści i zapoznać się z opiniami na jej temat. Chcielibyście czytać coś takiego? Ach, zapomniałabym - nie piszę niczego o miłości - obietnica i groźba jednocześnie :)


 Wiem, że już było, ale niedawno nastąpił wielki powrót ,,Aluminii" w moim domu, więc...

Mamy już wakacje, ku zgrozie lub ku radości. Nie wiesz,  jak zagospodarować wolny czas? Oto kilka pomysłów, niedługo dodam kolejne, mniej sztampowe.
 1. Idź na spacer. Pomysł banalny, ale jakże łatwy do zrealizowania. Nie musisz zwiedzać okolicy, pewnie i tak już wiesz, co znajduje się w Twoim mieście/wsi, więc nie ma sensu oglądać tego jeszcze raz. Odwiedź za to po drodze znajomych, wstąp do babci lub cioci na krótką wizytę, wieczorna pogawędka przy herbatce na pewno poprawi humor i Tobie, i babci. Może Wasze kontakty się ocieplą?
2. Zacznij zbierać zawleczki od puszek z napojami, konserwami itp. Zrób z nich zasłonkę w pokoju, narzutę na łóżko/fotel, abażur, cokolwiek - +10 do szpanu.
3. Książki. ,,Nie będę czytać, to nudne!" - ile razy ja to słyszałam. Nikt nie mówi Ci, co masz czytać, nie musisz zmuszać się do nieciekawej lektury, wybierasz taką książkę, która Ciebie zainteresuje, jest wiele lekkich i przyjemnych pozycji.
4. Anime. Tak, musiało się to tu pojawić :) Oglądanie anime i czytanie mangi to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu, w końcu może stać się to głównym hobby. Nie każdemu chce się wydawać pieniądze na mangi, więc polecam zacząć od anime, można oglądać je w Internecie online, jak pewnie wiecie. Swą przygodę można rozpocząć od popularnych i nieopatrzonych dużym ryzykiem serii, takich jak Death Note, Fullmetal Alchemist:BrotherhoodAngel Beats!, Durarara!! czy K-On!.

Mam nadzieję, że w związku z większą ilością wolnego czasu będziecie częściej tu zaglądać.

24 komentarze:

  1. za numerem 4 nie przepadam, numer 3 lubię robić ^^. nr 2... nie jestem zwolenniczką tego, więc tego nie zrobię :D a numer 1.. jak będą chęci to i co dzień mógłby być? :) a gdzie wakacyjne ogniska? kąpiele słoneczne / wodne? Wakacje! zatracić się! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o mnie, jestem za stworzeniem osobnego bloga z opowiadaniem. Chętnie przeczytam Twoją historię od początku do końca, nie daj się prosić :)

    Kocham czytać, więc teraz zamierzam nadrobić zaległości.

    Tak, dokładnie o tej kobiecie napisałam... szkoda słów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest pewien problem. Całą historię mam w głowie i trudno mi ją przełożyć na mowę artykułowaną, więc zanim będę miała coś dłuższego... Lepiej zamieszczać tu kawałeczki dla ,,rozrywki".
      Ona jest jakaś inna :c

      Usuń
  3. Chętnie przeczytałabym takie opowiadanie :)
    Na spacery mam zamiar chodzić,bo chce spalić zbędne kalorie ;P Oczywiście czytać będę i to dużo,kocham książki,jestem od nich uzależniona :3 No i ewidentnie nie ma wakacji bez dużej ilości mangi i anime <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę rozkoszować się dobrą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też przymierzam się do pisania jakiegoś opowiadania, bo zawsze korzystając z wolnego czasu - piszę. Zamieszczaj wszystko, co utworzysz, chętnie przeczytam. :3
    Przed chwilą wróciłam ze spaceru, więc w sumie pomysł pierwszy zrealizowany, nawet odwiedziłyśmy z koleżanką przy okazji inną, chociaż ta nam nie otworzyła, bo chyba siedziała w toalecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, prezentuję się... jakoś. :D Też zauważyłam, że wszyscy jadą do Chorwacji. Nawet mój znajomy z Bośni jedzie do Chorwacji (tylko na południe, grr, byłam tam w zeszłym roku :x) i inny znajomy stąd pojechał do Chorwacji. oO Dużo ludzi też jedzie do Hiszpanii. :D

      Usuń
  6. na pewno wykorzystam niektóre z twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach kujonem jestem gdybyś wiedziała ile ja przed książkami siedziałam to byś tak nie powiedziała ;p
    Jest moda na Chorwację wcześniej była np. na Grecję. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię na konkurs, który organizuję na swoim blogu, z Golden Rose, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci :) Informację o konkursie znajdziesz na pasku bocznym z prawej strony, wystarczy kliknąć w zdjęcie KONKURS.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekhem... U mnie trochę minęłaś się z prawdą. Ja skończyłam już gimnazjum, teraz do LO :D ^^ Ale pierwszy raz będę szła do tak dużej szkoły, bo 10 lat w towarzystwie tych samych osób to jednak trochę więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * to jednak trochę inaczej. No bo szkoła mała, w gim było 150 osób [jak byłam w 3 klasie] a teraz tyle będzie w jednym roczniku.

      Usuń
    2. Pobiłaś moją, u mnie w gimnazjum jest 450 uczniów.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Czad! Z chęcią zapoznam się z Twoim opowiadaniem. Coś na kształt Wikty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Wikta była czysto humorystyczna i abstrakcyjna, a to będzie coś poważniejszego... Taką przynajmniej mam nadzieję.

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba Twój blog :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  12. To sobie weź jakieś tło nie HTMLowe - jest tyle stron z pięknymi tłami, że nie musisz się upierać na ten jeden ich rodzaj ;P A dla mnie i tak Blogger jest najlepszy pod słońcem! Po blogowaniu na Onecie, to wszystko staje się lepsze ;P A o czym to te opowiadanie jest? Całkiem ciekawe pomysły, jednak ja wolę swoje - poszukiwanie pracy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czekam na to opowiadanie, pisanie nie-o-miłości to wyzwanie; podejrzewam, że większość już jest ciekawa, czy podołałaś :)
    u mnie pojawia się problem, bo wszyscy normalni wyjechali, ale w sumie Twoje propozycje są całkiem dobre ja na samotnika pragnącego coś robić, cokolwiek, byle tylko nie siedzieć przy kompie (no chyba że czytanie Twojego bloga :D). punkt czwarty wywalam! przykro mi, totalnie mnie to nie jara, próbowałam się wkręcić, ale bezskutecznie. spacery jak najbardziej, ja natomiast kocham również biegać, ale oczywiście nie w taki upał :c niestety czekam i czekam, ale 40 stopni w cieniu nas nie opuszcza. ja czuję wewnętrzną potrzebę wyjścia na dwór i niespalenia się! lubię ciepło, ale bez przesady! pozdrawiam i miłych wakacji życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fragmenty, ale książki... Nie wiem, czy to wyzwanie, pisanie o miłości dla mnie jest trudne, bo uważam ją za jedną wielką przeszkodę w życiu.
      Wszystkim nie podoba się punkt czwarty :c Może dlatego, że sięgają po nieodpowiednie serie? Napisz, jakie książki i filmy lubisz, to polecę Ci coś dostosowanego do Twoich upodobań.
      Trzeba chodzić z lodem w kieszeniach ^^

      Usuń
  14. Fajne sposoby na spędzenie wolnego czasu. Szczególnie spodobało mi się to z zawleczkami :D Ile bym musiała tego wychlać, szczególnie jak się wzięłam za odchudzanie...
    Poza tym dorzuciłabym do tej listy jeszcze pobyt nad rzeką i w rzece, długą jazdę rowerem (najlepiej z przyjaciółką, na długi dystans), opalanie (co można połączyć jeszcze z czytaniem książek czy komiksów).
    Miłych wakacji życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysły na wakacje super ! Książki kocham, ale wolę sama sobie coś wybierać. Nawet jeśli podoba mi się jakaś lektura, to nigdy nie będzie to to samo, gdybym sama sobie ją wynalazła i przeczytała z własnej, nieprzymuszonej woli, a nie dlatego, że moja nauczycielka ma taką zachciankę. Serio.

    Kawałek książki oczywiście chcemy. Sama coś skrobię, ale uważam, że nie na tyle dobrze, żeby publikować to a blogu :). Tobie na pewno się to udaje !

    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No to wracam do komentowania, w miarę możliwości ;)

    Co do opowiadania to chętnie poczytam, też niedwno zaczęłam pisać ;)
    A odnośnie Twoich propozycji to faktycznie są to proste, acz przyjemne czynności, którym możemy się oddać. A do punktu 4 zabieram się od dawna, nawet mam zpisane tytuły polceanych przez różne osoby anime ;)

    OdpowiedzUsuń