środa, 21 marca 2012

Skoczki, wiosna i jaszczurka, która chodzi po wodzie, czyli bazyliszek płatkogłowy.



 Nadeszła oficjalnie wiosna, więc jak zwykle większość mojej klasy wykazała się inteligencją i zwiała z lekcji. Tylko powinszować roztropności. Boję się o swoje skoczki. Bziczka prawdopodobnie jest w ciąży, więc kisi się w ciasnym akwarium, a reszta jest jakaś osowiała i strasznie dużo śpi. Naprawdę, bardzo się o nie martwię.


Gdzieś daleko, w lasach Ameryki, którą ktoś kiedyś, chyba tylko dla żartu, nazwał Łacińską, biega sobie całkiem spora jaszczurka. Uwielbia wodę, pływa w niej, pije ją, chodzi po niej... Zaraz, zaraz, chodzi? Tak, bazyliszek płatkogłowy, bo to o nim mowa (uważaj, bo będziesz ozdobą wnętrz) potrafi przez krótki czas biec po wodzie! Nazywany jest też czasem jaszczurką jezusa, nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego. 

Co Wy na to?

zdjęcie bazyliszka z Wikipedii
 obrazek wyżej z zerochan

7 komentarzy:

  1. u mnie byli wszyscy uczniowie w klasie:P

    a szkoda.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety w tym roku nigdzie nie poszłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, wiosna. U mnie nie zwiali, po prostu niektórzy nie przyszli.
    Ooo, to mam nadzieję, że wszystko będzie z nimi w porządku.
    Jej, intrygujące. Pierwszy raz słyszę o zwierzęciu, które chodzi po wodzie. Niesamowite...


    www.my-practical-illusions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie nadeszła wiosna!
    Myszoskoczki na pewno obudzą się do życia.
    My się zagapiliśmy ;) Za to piątoklasiści zrobili sobie wolne i policja ściągała ich z miasta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się Słonko ! ... i na przekór wszystkim i wszystkiemu,pamiętaj,że jestes Wyjątkowa !! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepło się nareszcie zrobiło:) Jaszczurka ma niesamowity talent>.< No bo kto potrafi chodzić po wodzie chociaż chwilę? :)

    OdpowiedzUsuń