niedziela, 15 stycznia 2012

Nie ważne, jaki jesteś, ważne, że przeżyłeś.


      Ciekawe, że w przyrodzie nie liczy się co jest bardziej zaawansowane, ale czy przetrwa. W splotach prymitywnych gadów giną inteligentne, ciepłokrwiste gryzonie, beztkankowa gąbka wchłania kostne rybki. Gdy wbijają się w ciebie ostre kły, wstrzykujące jad, który zaraz spowoduje, że twoje mięśnie oddechowe zamrą sparaliżowane, a ty już czujesz, jak coraz bardziej wiotczejesz, nie jest istotny fakt, że właściciel neurotoksyny jest prostszej budowy i jego nieskomplikowany mózg nie będzie w stanie odczuwać radości z twej śmierci nawet w połowie tak mocno, jak ty teraz odczuwasz swój strach. Krokodyle ciągle żyją. Ciągle takie same. Nie potrzebują zmian. Żyją, więc są 
 lepsze. A my nic nie możemy na to poradzić.

14 komentarzy:

  1. aż mi dreszcze przeszły czytając to:D .
    Nie lubię gadów ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  2. Teoria ewolucji, przeżywają najlepiej dostosowani do otoczenia (najpodlejsza istota) czy to w postaci człowieka czy tez krokodyla :/
    To wspaniale wieści. Cieszę się i gratuluję pozytywnych ocen.Tydzień temu skończyły się moje ferie ...
    Powiadasz,że śniegiem przyprószyło ,a ulepiłaś bałwanka ? a może ,śnieżką wybiłaś sąsiadowi szybę ? ;) Łowienie pod lodem musi być niesamowitą frajdą ^^
    Na potłuczone miejsca polecam chłodne okłady i rozbite jajko smarować,podobno pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam :D
    pobrany z internetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak u mnie też wszyscy są gejami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Olka (Zwariowana Wariatka) założyła się z samą sobą, że usunie bloga...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog!!!! będę zaglądac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za komentarz.
    Olka powinna przywrócić bloga...

    OdpowiedzUsuń
  9. tytuł ma pocałunek jak ze snu.. o miłości noo ! xd < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie dzisiaj przymrozek i to spory.Rano strasznie zmarzłam i chyba bierze mnie grypa.Muszę się ratować ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za oscypkami ale zjadłam :D
    zagłosujesz?
    będę bardzo bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie się zajadam czosnkowym syropikiem,aż echem się odbija po całym pokoju ;)
    A jakie masz zrobnienia ? Napisz ...
    Ja nie mam żadnego,no może jedno 'Sarka' :)

    OdpowiedzUsuń