czwartek, 5 stycznia 2012

Bądź czujny i uważaj na swoją kanapę!



Wszystko w twoim otoczeniu może zaatakować cię znienacka. Nie ma przecież żadnego prawa, które skutecznie nakaże krzesłu być posłuszne, nie znajdziesz tego wyrytego nawet na najstarszych kamiennych tablicach.  Owe tablice też pewnie rozsypały się, z samej tylko przekory. Jutro twój piórnik będzie walczył o autonomię, a dywan zupełnie cię zignoruje patrząc z dołu z paradoksalną wyższością.

Prawo własności nie jest prawem fizycznym.
Kolejna porcja głupot ode mnie :)

13 komentarzy:

  1. To zdjęcie jest genialne!Dziękuje za pozytywny komentarz co do wyglądu bloga =]. Skąd masz tak genialne pomysły na bloga =]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie urzadzilas bloga ! Jak Ty to robisz ? Ja mam straszny problem z blogiem - nie mam zielonego pojecia jak zmienic wyglad :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie mnie rozbroiło xD I zgadzam się - świetnie urządzony blog ;3 I dziękuję za komentarz ;] Jeszcze piosenka która leci w tle jest po prostu zajebista ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spostrzeżenia życiowe :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili. byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zechciała obserwować moje blogi :) jeśli się zdecydujesz daj mi znać a napewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślałam , że to szczęka krokodyla czy coś
    a dopiero teraz załapałam , że to banan xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Wrażliwa Duszo :)
    Tak.Piłam herbatę zołtą,niebieską,Fleur de Geishe ( Kwiaty Geishy )i wiele innych mieszanek.
    Moja sąsiadka (rodowita Chinka) czasami zaprasza mnie na plotki,przy czym serwuje różne wymyślne napoje.
    Herbata zółta jest bardzo lekka i finezyjna w smaku - zostawia posmak ni to orzechów,ni to kawy i ma małą zawartość teiny.Mało tej herbaty jest,ale można ją dostać w ekskluzywnych sklepach herbacianych, 50 g kosztuje od 7 do 20 euro,w zależności od jakości .Wolę jednak białą i chyba już zostanę jej wierna :)

    Oczywiście ilość ma znaczenie - wszystko szkodzi w dużych ilościach ...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten banan :D
    zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynam się bać mojego łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze bałam się zasłonek teraz to już wogóle chyba je zdejmę:D
    Pozdrawiam!
    www.crazy-coffee-monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń