wtorek, 20 grudnia 2011

PODSUMOWANIE EGZYSTENCJI


Trzeba to wszystko jakoś uporządkować.

Z poprzedniej ankiety wynika, że najwięcej z Was, bo aż jedenastu, gubi to, czego właśnie potrzebuje. Prawo ironii losu zbiera swoje żniwo... Jedna osoba najczęściej nie może znaleźć telefonu, przeciwko innej sprzysięgły się klucze, a ostatnia za nic nie może doliczyć się zeszytu. Jest jednak tutaj pewien człowiek, który nigdy nic nie gubi, może dlatego, że nie ma co. 


Nie będę pisać aż do świąt, za to po przerwie blog nabierze bardziej, konkretnego, że tak powiem, charakteru. 

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają to coś, a jeszcze większe dzięki składam tym, którzy są w stanie zostać tu na tyle długo, by zostawić komentarz. Wzorem kilku znajomych blogerek postanowiłam założyć nową stronę - ,,Najlepsi z najlepszych", czyli listę osób, które szczególnie często wpadają do tej krainy bzdur. Nie chcę motywować do jakiegoś współzawodnictwa czy częstszego pisania, to po prostu mój wyraz wdzięczności. Na razie nie ma jeszcze tylu komentujących osób by mogła ona powstać...

Do zobaczenia!

16 komentarzy:

  1. to czekam na zmiany i trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha tak często gubię telefon i klucze. najgorsze jest jak nie mam kieszeni w spodniach i zapominam, ze wszystko mam w torbie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że twój blog jest super to czekam na zmiany. Tak, mam siostrę Martę która jest ode mnie o 11 lat(teraz ma 11 miesięcy). A do szkoły chodzę we Wroc.
    Pozdrawiam
    Zwariowana Wariatka
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, ciekawe co moja mysza wymyśli ^^ a mi cos się dzieje z blogspotem... co chwila z blogami. Ostatnio nie wyświetlały mi sie obserwowane blogi na nawigacyjnym, teraz nie ma twojego... uhh xD

    I... zapraszam cię na mojego bloga http://gdy-zapada-mrok.blogspot.com/ =P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nie spodziewajcie się nie wiadomo czego XD
    Dżinks, mi też coś nawala, obserwatorzy się pogubili i blogi...
    To masz fajnie, lepsza taka siostra niż moja :#

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Myszo!
    Ja również założyłam nowego bloga. Staram się pięknie perfekto pisać, żeby nie zakładać nowego :]
    A co da zmian, to niecierpliwie czekam, byleby tylko nie panowała czerń i tak znienacka nie włączała się ta muzyka, bo aż podskoczyłam :]
    Wesołych Świąt, dla rodziny i rodzeństwa również!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, uszka to moja ulubiona świąteczna potrawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekamy na zmiany:) Mam pytanko:
    z jakiego anime jest ta postać ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, o to chodzi, by tak znienacka się włączała. Celowo szukałam piosenki z mocnym początkiem. Uwielbiam śpiew operowy. Postaram się wpaść :)

    To mój ulubiony Undertaker z Kuroshitsuji.

    OdpowiedzUsuń
  10. mogę w następnym poście napisać jak się to wszystko robi. to naprawdę nie jest takie trudne na jakie wygląda, a nieziemski efekt gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za tak pozytywne słowa, to najmilsze co mogłam usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak patrzę i się zastanawiam, czemu u Cb nic nie komentuje. Muszę Cię pochwalić - masz zadegiaszczego bloga (i bombową playlistę). Widzę, żeś bardzo popularna. Może mnie też ktoś od czasu do czasu kiedyś odwiedzi... (Postanowienie noworoczne :) ) Napisz coś czasem.
    Twoja - Paulina

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, odwiedzam Ciebie, odwiedzam.
    Dziękuję XD
    Kurczę, nie mam postanowienia noworocznego, musimy coś koniecznie wymyślić, bo ksiądz się zdenerwuje, jak to było z adwentowym...
    Paulina, ratuj!
    Wymyśl mi jakieś, bo zginę :c

    (leniwa jestem, ale naprawdę, na nic nie mogę wpaść...)

    OdpowiedzUsuń
  14. Postanowienie noworoczne, hm? A może... kurczę... Co powiesz na... Um, mam! Odkręcisz wszystko, co naopowiadałaś Kamiemu i Kubu$owi. Będziesz robiła wszystko, żeby to odkręcić. (wyciąga spiralkę do hipnotyzowania)... Albo... Może naszym wspólnym P. będzie cotygodniowe spotkania przy DMC??

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie! Konkurs dopiero w lutym, więc się postaram.

    Poodkręcam, poodkręcam. Postaram się z Kamim, ale Kaczor nie odpuści... :c

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mieszkam na wsi i doslownie jest kilka sklepow na krzyz i kilka kawiarni,basen i pole golfowe ,ale cale szczescie 2 kroki ode mnie jest sklep BIO w ktorym najczesciej urzeduje :)

    OdpowiedzUsuń