piątek, 7 października 2011

Wreszcie pozbyłam się obturacji, czyli od czterdziestolatka do czternastolatki w cztery miesiące.


Wczoraj od dwudziestej pierwszej do pierwszej w nocy, szyłam z babcią koszulkę na ten mój projekt realizowany na zajęciach artystycznych. Dzisiaj poszłam tylko na nie - potem wyjazd do mojego ukochanego pulmonologa (godzina jazdy w jedną stronę). Wpadłam w stres, gdyż okazało się, że akurat dzisiaj zapomniałam wziąć leku, co naprawdę nigdy się nie zdarza, i przekonana, że źle wyjdzie, zrobiłam badanie spirometryczne. Jakież było moje zdumienie, gdy okazało się, że wreszcie, po pół roku od rozpoczęcia nowej metody leczenia, w końcu udało się zredukować pokłady komórek stanu zapalnego w oskrzelach i wreszcie oddycham zgodnie z NORMĄ! Czuję różnicę. Moja lekarka powiedziała, że podczas wcześniejszej wizyty (dwa miesiące leczenia n.m.) miałam wyniki jak czterdziestolatek. Teraz wreszcie mam oskrzela jak normalna nastolatka. Wolę nie myśleć, jakie były podczas roku odstawienia od leków :/


 Gdy już jestem w Bydgoszczy, to obowiązkowa jest wizyta w Empiku - miałam pieniądze z urodzin i kupiłam kolejną dziwną książkę (tzn. dla mojej mamy i większości ogółu) ,,Klan Jaskiniowego Niedźwiedzia" i stary (pojęcie względne, do empików wchodzi z taaaakim opóźnieniem) magazyn Otaku. Mój pierwszy :3 Jak już przeczytam tą książkę to z pewnością coś o niej napiszę.

A teraz pa, bo jest już późno.
Spać!

3 komentarze:

  1. Dziękuję za miły komentarz... Życze jeszcze lepszej poprawy zdrowia... Zauważyłam na twojej liście anime death Note... To jest rówinież jedna z moich ulubionych anime... Zaciekawił mnie ten dopisek do Elfen Lied "traktuję jako komedię" Dlaczego tak sądzisz... ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Traktuję je jako komedię, ponieważ podczas jego oglądania w pewnym momencie, te lejące się hektolitry krwi zaczęły mnie zwyczajnie śmieszyć, tak samo jak zupełnie ,,nieludzkie" i absurdalne zachowanie bohaterów. Gdy ta bezdomna dziewczynka znalazła okrwawionego komandosa z wyrwaną ręką i bez oka na tej ich słynnej plaży i zadała pytanie: ,,Czy wszystko w porządku?" nie wytrzymałam.
    Dziękuję, zdrowie wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to niezwykła przemiana :)
    Leki widocznie skuteczne.

    OdpowiedzUsuń