niedziela, 9 października 2011

Tęczowe pojęcie


Osoba, która nie ma zielonego pojęcia: Nie mam zielonego pojęcia, co napisać. Ani nawet niebieskiego, bo będę to pisać niebieskim długopisem.
Osoba, która ma żółte pojęcie: Ja mam tylko żółte. O żółtych migdałach. Do diabła z niebieskimi, to niemrawy i blady kolor, jakiś taki zimny. Moje migdały mają być pieczone, takie żółciutkie z ananasem
Znawca ananasów: Ananas wcale nie rośnie na drzewach, tylko w ziemi. Tak z innej beczki.
Wierny widz Wiadomości: Jeśli tej, w której były te dzieci i kapusta, to nie chcę!
Przeczący: Nie, nie tej.
Udający sąsiadkę: A jakiej?
Nie posiadający beczki: A srakiej. Nie mam żadnej.
Troszczący się o ginące zawody w Polsce: A powinieneś mieć. Bednarz przez ciebie zbankrutuje.
Łowca błędnych ogników: A spadaj. Łowcy ogników beczki nie są potrzebne.
Pomysłowy Dobromir: Mógłbyś trzymać błędne ogniki w beczkach.
Realista: Idioto, kto wtedy zobaczy ich tęczowy blask?
Osoba o tęczowym pojęciu: Osoba o tęczowym pojęciu.

2 komentarze:

  1. Kocham twoje notki !
    Nie rozumiem o co ci chodziło z kolczastymi włosami xD.. ;]
    Dokładnie tak, cały świat w wannie, też palcem wodziłam po powierzchni wody, tworząc z piany wyspy, rozdzielając wyspy, bawiąc się przy tym znakomicie.. Myślę, że jakimś stopniu jesteśmy pokrewnymi duszami, nie sądzisz tak ?

    TyŚka~♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :3
    Sądzę, sądzę :) Od pewnego czasu widzę podobieństwa. Tylko jeszcze powiedz, że oglądasz anime :)
    Z włosami chodziło o to, że na jednym zdjęciu wyszły jak zbiór takich cienkich, długich igieł.

    OdpowiedzUsuń