środa, 5 października 2011

I będzie Cię to dręczyć

Przyjmijmy, że nie ma nic, a wszystko dookoła to tylko wytwór naszego umysłu. Ludzie, których ,,znasz" nie mają świadomości. To tylko programy/złudzenia/kukiełki. Straszne? A wiesz, co jest najgorsze? Że nigdy w żaden sposób nie zdobędziesz pewności, że tak nie jest.




Co innego cebula.
Ona nie ma wnętrzności.
Jest sobą na wskroś cebula,
do stopnia cebuliczności.
Cebulasta na zewnątrz,
cebulowa do rdzenia,
mogłaby wejrzeć w siebie
cebula bez przerażenia.
(W.S.)

Post bez sensu.

4 komentarze:

  1. Mam pytanko. Na blogu mojej koleżanki colourful-photo pod pewnym wpisem skomentowałaś, że na zdj jest kamieniołom z twojej rodzinnej miejsowości. Zdj było robione w Jaworznie. Ty tu mieszkasz ?
    ;]

    TyŚka~♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie mieszkam XD
    Napisałam, że podobny. Szkoda, że to nie ten sam, mogłybyśmy się spotkać :c

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh właśnie doszłam do wniosku, że całe życie jest bez sensu, nie wiem, jest mi tak jakoś... mam już dość. wszystkiego, ale nie będę się rozpisywać, ktoś jeszcze pomyśli, żę jestem mądra jak napisze co mi siedzi w głowie. tak więc wypowiem się tak jak idiotka: życie jest do dvpy xD a teraz tak jak to zawsze dżinksowa dodam coś głupiego sialala i jeszcze jakiś uśmieszek, chociaż się nie uśmiecham: ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miły komentarz:) Nie oglądałam do końca,ponieważ nauka itp. Brak czasu. Ja również obserwuję i zapraszam ponownie do siebie później :))

    OdpowiedzUsuń