sobota, 23 lipca 2011

Z działki...



Anika też w dziczy, też niedaleko jezioro i też z uciekającym zasięgiem. Ale ja mogę ładować telefon, Mwahahah! (śmiech Gerarda Way’a xd).
Rysuję sobie stołek. Nawet jego nie potrafię narysować. Nie jest to dołujące?
Na działce pełno ślimaków – wstężyków ogrodowych. Wczoraj wyniosłam całe ich pudełko do rowu. Wilk syty, owca cała- dziadek zadowolony, bo ślimaki nie wyrządzą szkody, i wsteżyki zadowolone, bo żyją sobie  w wilgotnym rowie.
W niedzielę mamy zażabiać oczko wodne  - pojedziemy aż nad Noteć, ja złapię jakieś pięć  żab u przewieziemy je na Wolice. Będą rechotać wieczorami. Bo żaba się obrazi, jeśli się o niej powie, że kumka. Żaba nie kuma. Żaba rechocze, a kumka, jak sama nazwa mówi, kumak. Ropucha, ich kuzynka tak jakby kwiczy. Do naszego oczka wybiorę ładne, zielone i malutkie. Wciąż pada deszcz. Naprawdę, dziwię się skąd go się tyle bierze, tam w górze. Wydaje się, że wszystkie chmury powinny już dawno się skroplić, nawet, jeśli kilka przywiało z daleka. To przeczy jakiejkolwiek logice! Cóż, one najwyraźniej nie wiedzą, że nie powinno ich być i dalej zalewają nas w najlepsze. Między poszczególnymi, szybkimi ulewami nastaje kilka godzin ,,ładnej pogody”. Zebrałam już dużo skamieniałości i krzemieni ze śladami obróbki wtórnej. Kto wie, może używali ich nasi przodkowie? Ja wczoraj jestem zupełnie kimś innym.
Znalazłam w szklarni wysuszonego pazia królowej i całą masę bielinków. To wspaniała pułapka! Nic, tylko szukać szpilek.
Czuję się jak jakieś zwierzę w klatce z wybiegiem. Jak byłam mała lubiłam bawić się w koty, rosomaki, tygrysy (), a nawet… deinonychy. Cóż.. Nigdy nie twierdziłam, że jestem normalna.

2 komentarze:

  1. U mnie też lało , bez przerwy przez parę dni.
    Moja młodsza siostra też lubi zmierzch po raz drugi czyta ... jakie lubisz książki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Głównie science-fiction, ale mi właściwie wszystko jedno. Moje ulubione:
    * Achaja
    * Kroniki Pradawnego Mroku
    * Wilk
    * Wilczyca
    * Powrót z bezkresu
    * Skrzydlak
    * Lotnik
    * Warstwy Wszechświata
    * Zorza Północna
    * Intruz
    * Siódme wtajemniczenie
    * Zawód: Wiedźma
    * wiedźma.com.pl
    * Solaris

    OdpowiedzUsuń