poniedziałek, 27 czerwca 2011



Drodzy czytelnicy, zrehabilitowaliście się :) Proszę jednak, by było tak częściej, nie tylko od święta.

Moja mama uczy moje młodsze rodzeństwo. Szykuje się lokalny Armagedon pt. ,,Moja siostra we wrześniu idzie do szkoły”. Naprawdę, zaczyna mi być jej żal (szkoły, bo co do tego ma moja siostra?). Na razie poznają tajniki niezwykłej chronologii miesięcy i dni tygodnia, a także literek alfabetu. Boję się myśleć, co będzie dalej, wakacje są przecież dość długie, i nawet mój niekumany brat i siostra zdążą się tego nauczyć. Nie śpię po nocach, czuwam w strachu przed niecnym splądrowaniem mojego pokoju przez Julidło. Może czas na zasieki?

Mamy na parafii nowego księdza. Jest dziiiwny. Niby młody, ale wygląda staro. Ogólnie zachowuje się podejrzanie. A teraz wyobraźcie sobie, jak niewiele musi się u nas dziać, skoro piszę o takich rzeczach. Będziemy go obserwować. Na razie zaobserwowałam, że pije wino mszalne i już przystosował się do zwyczajów obowiązujących w naszej parafii (mania prześladowcza nie boli… Do pewnego czasu).

Mama zmusza mnie do obierania ziemniaków. Nienawidzę tego robić! Naprawdę, zrobiłabym wszystko, tylko nie to! Tak nie cierpię tej czynności… Zawsze kończy się to u mnie krwią. Do tego moi rodzice zawsze kupują takie maleńkie ziemniaczki, których obranie zabiera mi wieki. Dlaczego oni muszą tyle jeść?! Protestuję! Nie zgadzam się!

Jutro idę do biblioteki. Coś czuję, że wypożyczę jakąś zmierzchowatą książkę. Ach, nie ma to jak ostra krytyka szajsu na początek dnia :) Obiecuję, że jak trafię na jakieś wyjątkowe badziewie z pewnością podzielę się z wami moimi uwagami. Aktualnie za bardzo nie mam co czytać, wiec jeśli trafiliście ostatnio na coś fajnego, proszę, piszcie.  

Ciekawostki ze świata zwierząt:
*     Anakonda a. zielona może zjeść i zadusić nawet kajmana.
*     Ośmiornica potrafi odkręcić słoik.
*     Na wolności żyje tylko ok. 150 – 200 tygrysów syberyjskich.
*     Wśród lwów polują niemal wyłącznie samice.
*     Kot potrafi usłyszeć mysz biegnąca 10 metrów od niego.
*     Zagrożony zaskroniec czasami udaje nieżywego.
*     Największą jaszczurką świata jest waran z Komodo.
*     Kiwi to niezwykły ptak. Nie ma skrzydeł ani ogona.
*     Mamba czarna może sunąć z prędkością do 20 km\h.
 

2 komentarze:

  1. Te zwierzęta są tak zaprojektowane, że szczęka opada. Bóg pomyślał o wszystkim...


    A ja aktualnie egzystuję igram w Super Mario.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też :)
    siedzę w domu. jakoś nie mogę nic robić, na dworze wiatr i zmino...

    OdpowiedzUsuń