niedziela, 19 czerwca 2011

Kap!


Z piątku…
Kap. Kap. Kap!

 
Pada deszcz. I dobrze! Jeszcze tylko wiatru brakuje. Na niebie widać gdzieniegdzie jaskółki. A mówią, że ptaki nie znają deszczu. Kłamią. Tak chłodno… Pogoda jakby odczytuje moje myśli. Jeszcze niedawno takiej sobie życzyłam. Tylko gdzie ,,wywiało” wiatr? Dziś w szkole nie było ośmiu osób z naszej klasy. Najpierw nieobecnych było dziewięciu, ale jeden kolega przyszedł na drugą lekcję. Jest nas  17. A teraz proszę powiedzieć, ile osób liczy nasza klasa. Na biologii pani pokazała nam starą, ludzką czaszkę. Wdziałam ją już wcześnie wielokrotnie. Tak smutno patrzy… Wciąż ma cztery zęby, te ostatnie, z tyłu. Nawet nie wiemy, kto to był. To mógł być każdy. Ciekawe, ile ta czaszka i inne kości, które nam pokazano mają lat. Czy należą do tej samej osoby? Czy należałoby je pochować, czy ,,spełniają się” w przybliżaniu młodym ludziom świata? Nie wiadomo. Na takie pytania nie ma odpowiedzi.
 Między nami… napięcie? Nie wiem, jak to określić. Cisza przed burzą, czy po burzy? Nie wiem, ale to trudno określić. Wiadomo, że coś wisi w powietrzu. Pytanie tylko co? To bardzo zawiłe sprawy. Wszystko wpływa na wszystko. Niemal jak w ,,Modzie na sukces”. Mam nadzieję, że ta sprawa rozwiąże się do wakacji.
 
Z dziś… 
Wczoraj byłam na koncercie Budki Suflera. Nawet fajnie było. Wreszcie mama pozwoliła nam iść pod barierki, bo była przekonana, że  ,,dostanę tam w łeb od pijaków”. Byli , ale tylko tańczyli. Budka też fajna, mimo iż przecież stara. Zaskakująco wiele tekstów się zna. ,,Takie tango”, ,,Jolka, Jolka” i ,,Bal Wszystkich Świętych” wykrzyczane. Muzyka dzieciństwa :)

3 komentarze:

  1. Napięcie mówisz... U nas w klasie panuje cisza przed burzą, przed rozstaniem :/ A na dodatek ta osoba, z którą szczerze nie chcę być w szkole, możliwe że tam złoży papiery. Ku*wa no! A ja wmawiałam sobie "Byle do końca roku, wytrzymaj i będzie spokój. Już nikt ci się nie wpi*przy w twoje sprawy" Ale nie, oczywiście wszystko na złość. A tak się cieszyłam. Cizia głupia!
    (sorry za taki spam, ale musiałam się wyżalić)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to. Też mam takie osoby. U nas wiecznie jakieś problemy między dziewczynami. Wyobcowania... Cóż, teraz padło na mnie. Prze de mną były trzy. Tańcz, głupia, tańcz, swoim życiem się baw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komiks jest czadowy!!!
    Pozdrawiam Cię
    Ola

    OdpowiedzUsuń