wtorek, 24 maja 2011

0 i Jeleń z kłami



Dołujący jest brak komentarzy. Ale nic. Widocznie jest tak, jak się spodziewałam – dno. Cóż, będę tu pisać dla siebie. U mnie same dziwne rzeczy, aż nie da się opisać. Dialog z moją wychowawczynią na spotkaniu z dziewczynami z naszej klasy.
Hałas, ja mam coś mówić.
Ja:  Warnung!
Pani: Nie mów po niemiecku, nie trawię go :)
Ja: Silentium! Łacina może być?

W ankiecie zagłosowała jedna osoba (ha, ha!), mam pisać więcej o książkach. Lepiej nie będę pisać o książkach, które czytam, bo będą mnie palcami wytykać XD Co ja czytałam: ,,wiedźma com.pl.", ,,Solaris", ,, Powrót z gwiazd", ,,Siódme wtajemniczenie"... Dalej nie będę pisać, bo uznacie mnie za chorą xd.


JELEŃ Z KŁAMI

Posiadanie kłów to cecha drapieżników. Czy naprawdę? Istnieje jeleń, który może się nimi pochwalić. Piżmowiec, bo to o nim mowa jest niewielkim jeleniem bez poroża. Żyje pojedynczo w lasach i zaroślach górskiej Azji. Jego tylne nogi są dłuższe od przednich, co nadaje mu wygląd zwierzęcia stale gotowego do skoku ( konik polny, jeleń i wilk w jednym xd). Doskonale biega i skacze ( z takimi nogami to ja też bym potrafiła!). Samce mają wystające górne kły o długości 10cm (0_0), a na brzuchu gruczoł wydzielający piżmo, do czego nawiązuje jego polska nazwa. A tak przy okazji, jak pachnie piżmo? Może ktoś wie i mnie oświeci?

3 komentarze:

  1. Mi piżmo kojarzy się z zapachem drewna sandałowego :P
    A ja wolę kotojelenia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nawet nie wiem, jak pachnie drzewo sandałowe... Posługuję się chyba inną gamą zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo aktualny komentarz ;)
    Wiedźma.com.pl przeczytają niedawno i przyznam, podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń